Gocchin

20.08.2007., ponedjeljak

SEKUSHI BIIIIIIIIIMU



Evo mene. Bilo bi već vrijeme da napišem post.
Al vi to ne zaslužujete jer sam dobila samo bijednih 19 komentara. Al dobro kaj bi ja sad... Nemrem tu niš promijenit.
Dakle prošli tjedan u četvrtak sam išla s Larom, Cjtom i Hel u kino.
Prvo sam se našla s Hel prije da odemo na kavicu i popričamo o svemu... Trebale smo se nać na stanici, i ja sam sjedila tamo na klupici i ona je prošla kraj mene i nismo uopće skužile jedna drugu.
Ona je imala cvike i one svoje šarene plavo-bijele balerinke pa sam se čudila kak 'ta žena' ima iste šuze ko Hel xD
A njeno razmišljanje je pak bilo "Zakaj ona u bijelom zuri u mene" [Imala sam bijelu majicu]. LOL!!
E koje smo mi luđanike! Naj frendice koje se poznaju 8 godina i ne prepoznaju jedna drugu. Hahahahaha...
I uglavnom tak smo onda otišle na kavicu i sprijateljile se s konobarima... LOL...
I onda smo se poslije išle nać s curkama kod kinčeka. Tam je bila Larich sama pa je poslije došla i Mrtah.
Prvo smo ju ignorirale jer smo mislile da nas je izdala al smo onda skužili da ipak nije.
I tak u kinu je bilo zakon, ja sam si kupila dva paketa kokica - jedne od čiza a druge obične.
Mirta i Lara su pokušavale gledat film u miru al smo se Hel i ja stalno zajebavale s tim kokicama i s njenom torticom.
Ja sam njoj trljala kokice od sira od noge i ruke a njoj to smrdi i onda je ona meni prikeljila omot od glupe tortice na facu xD
Onda smo izašle van na WC i Hel se počela smijat ko luđakinja i tek kad sam se pogledala u ogledalo sam skužila da mi je cijeli nos pun čokolade.
Hahaha bilo je zakon!
Mi smo bili u kinu u zadnjem redu desno a ispred nas sve neki idioti klinci i neka klinka nas je stalno gledala pa joj je Lara rekla bu i onda nas je prestala gledat.
Glupača, kak sam ju htjela zadavit! Argh!!
I na kraju glupog filma kad se svjetlo upalilo svi idioti iz prednjih redova su pogledali u nas. Koji glupani!! :D
Onak GET A LIFE!
Nisam rekla, gledali smo Harry Pottera a bilo mi je jadno jer sam ga ja već prije gledala :)
I tak kad smo izašli iz kina vidli smo Antoniu kak se šeta s Anom [bivši 8.a] i odmah smo zbegale.
Poslije kad smo otpratile Hel na stanicu, opet smo vidle Antoniu na trgu i prošle tik kraj nje i nismo ju pozdravile ni ona nas.
Hahahahahahaha... Ko da me briga jel me ONA pozdravila.
Trebala sam se danas nać s nekim ljudima al Lara nije htjela pa nismo ni ostali...
Eto tak... U četvrtak se isto idem nać s istim ljudima.
Evo opet sam promijenila pozadinu jer je ova koju sad imam SAVRŠENA. Ah kako sam ponosna na sebe!
Mislim da je to najbolja pozadina koju sam ikad napravila. Ah ja sam luuuda za tom ženom.........
Jučer sam gledala neki film u kojem ona glumi glumicu koja je prije bila u ljubavnom trokutu s dvije trebe. Hvala bogu, nije bilo žvaljenja ni ničeg jer bi to fakat bilo zabrinjavajuće. Al bilo je diranja za sise... Da...
I neki dan sam si skinula puno njenih pjesama, uglavnom one koje sam prije očajnički htjela a nisam mogla nać. Sad još trebam samo "Afurechau... Be in Love" brzu verziju.
Sad upravo mi je naj njena pjesma "Glass no Pumps", prezakon je iako je spot... Khm... Onak... Kak da to nazovem? Kak se veli kad osoba šlata sama sebe za nove velike sise? LOL.
I eto to su sva događanja iz mog života.
Moram samo napisat još da je ovaj naslov poznata rečenica iz "Koi no Dance Site" od Yaguchi Mari.
Yaguchi je zakon. Pogledajte spot pa ćete vidit i 'Sexy Beam' =D
Sexy Beam se nalazi na 01:23 [to je jedna minuta i 23 sekunde] iako se ovdje to ne vidi... Šit... Al dobro bute skužili.
Al ipak je KRAJ spota NAAAAAJSLAĐI!!!!!!!!



AJDE BOK!!

<< Arhiva >>