Gocchin

07.08.2007., utorak

Nippon no mirai wa sekai ga urayamu

Bok svima... It iz aj... smijeh
Evo ja se i dalje dosađujem svaki dan doma... Al kaj ćeš... =)
Eto tak puno šokova u zadnje vrijeme... Hahaha onaj sa Barbarom je najbolji wink
Neću niš govorit... Samo to da je vezano za Baru... Muhahahahaha... smijeh
Danas su mali Stić i Širke opet kod Nixe... I valjda će opet ić u šator van spavat...
Samo kaj ih ovaj put neću moć strašit jer bi onda mogla samo Stića (Širke i Nixa su znali... ) a on bi znao da sam ja jer su prošli put ovi ipak izdali... smijeh
Al dobro... Bum si našla neki drugi način za zabavu :P
Downloadirala sam si jedine Simse koje sad imam doma... Normalne Simse 2 i Pets...
BTW neko mi je šaro po Petsima po kutiji i po onom priručniku i razjebo onu plastiku u sredini CD-a mad MRZIM KAD MI NEKO UNIŠTAVA STVARI!!!!!!!!!
A to je bilo u cijelom razredu tak da nemam pojma ko je mogo to napravit... AAAARGHHHHHH!!!!!!!
Al dobro budem ja te nekom dala a sebi kupila nove ^.^ Huhuhuh =)
I sad kad ove dobim natrag... VIŠE IH NIKOM NE POSUĐUJEM!!!!!!!!! N.I.K.O.M.
Al dobro idemo mi dalje...
Danas sam se nakon dugo vremena upoznala s Antonijem/Monstrumom i super je lik smijeh s nama je bio i Tin pa nismo mogli pričat ko ljudi...
Al dobro sad... Bumo se opet sutra vidli al bu i Lara vidla thumbupsmijeh
Danas sam dobila razglednicu od Heru-chan! Yaaaaay smijeh
Ah... Heru-chan... Vraća se 12.08. Jedva čekam da ju vidim. ^.^
Dijeta mi je zakon, skinula sam 5 kg otkad sam počela i tak kul je to... Još sam otprilike mjesec dana na dijeti...
Danas sam jela salatu od tunjevine za ručak... I večeru... Isuse NJAM...
A neki dan sam jela krafne za ručak. Isuse... Njaaaaam...
To su one iz zamrzivača koje odmrzneš i samo zgriješ i dodaš šećera... Njam njam njam njam...
Izgledale su tak lijepo da sam ih morala slikat... :)



Aa... Njam.
Hmm... Da... Sutra jedem rižu :D Nadam se da će bit ljepljiva tak da ju mogu jest štapićima smijeh
A buu :( Plastični štapići su mi ostali na Lošinju... Al idem tam opet ovaj vikend!! YAY! YAY! YAAAAAAY!
E sretna sam neki možda znaju zakaj al... Neću to ovdje napisat. =)
Ok mislim da mi se više ne da pisat... Idem ja sad...
Za kraj... Najljepša žena na Svijetu, Goto Maki s pjesmom "Yaruki! It's Easy". Meni je pjesma prezakon :)



CHEERS!!!!!!!!!

<< Arhiva >>