Gocchin

01.08.2007., srijeda

THE NOVI POST

Ok. Novi post. Jej. Konačno.
Da, znam da nisam pisala unatoč tome što sam imala internet. Al eto ulijenila sam se.
I opet vam mogu reć da se niš posebno ne događa u mom životu...
Vratila sam se prije dva dana doma živa i zdrava al tužna...
Uh bila sam jako tužna kaj sam se morala ovdje vratit. Ove godine sam se emocionalno vezala za Lošinj. Neću pisat zakaj, neki znaju al nije ni vrijedno.
Jednostavno tako...
Ali dobro pređimo mi na vedriju temu.
Danas sam bila u šetnjici sa Ines i Larom. Baš je bilo kul. Puno smo se smijali i tak...
Cure su jele slatkač, a ja sam uspjela da ga i ja ne pojedem =D a i tak i tak sam ga imala za večeru. Baš kul.
Onaj neki Snickers sladoled. Isuse NJAM. U njemu su kikirikiji umočeni u čokoladu čini mi se i onda u sladoled isuse njam njam njam =)
Prošli tjedan mi je Antonio/Monstrum/Main objavio da su se on i Antonia posvađali. Reko je sve, da su nas stalno tračali, da nas ona nikad zapravo nije voljela i tak sranja a sad mu se opet uspjela ulizat i pitaj boga kaj radi a da on ne zna i kaj god da ona veli on će povjerovat.
Morala sam to napisat iako postoji mogućnost da mi oboje pročitaju blog...
Poslala je Lari poruku u stilu 'Znam da si ljubomorna i ak ga tak jako želiš ja mogu prekinut s njim u ovom trenutku'.
Onak, isuse bože...
I ne vjerujem da je njoj žao što je cijelo vrijeme tako govorila o nama al dobro sad... Nema veze kaj je tu je.
Imamo jedni druge i uskoro ćemo upoznat još ljudi! Jedva čekam =)
Nadam se da se niko nije uvrijedio dok ste ovo čitali, morala sam to napisat.
Uglavnom... Meni je naravno sad dosadno, Nixa je Stića, Cepaka i Širanovića na prespavanje i spavat će vani u šatoru. Wahahah... =)
I ja ih sad idem preplašit jer mi je Nixa reko da ih preplašim, gledaju hororac ;)
I za kraj... Lezbijski spot "Melodies" koji izvodi GAM, sastavljen od Aye Matsuure i Miki Fujimoto a GAM znači Great Aya & Miki.
Pjesma mi je fora al na kraju spota su fakat pretjerale... LOL pogledajte kraj spota pa ćete vidit o čem pričam. Full je perverzan spot.
Al nisu one zaprav lezbe nego samo za taj spot, a inače su naj frendice. Miki je, btw, donedavno bila u Morning Musume-u a Ayaya je jedna od najboljih pjevačica Hello!Projecta.



Kul, jelda? xD

Ok pozz svima idem ja sad ove zasrat. Hvala Lari na komentarima a mogli bi se i ostali malo potrudit!!
Sorry što je post kratak! Možda apdejtam... MOŽDA.

PUSA!

<< Arhiva >>