Gocchin

24.07.2007., utorak

AI ARABA IT'S ALL RIGHT!!! - štafeta

Ok, dobila sam još prije štafetu od Kine al nisam skužila pa je evo...

5 rečenica o MOI
+ Radim ono što me zabavlja bez obzira na to što me svi kritiziraju [al se na kraju smirim jer ne podnosim da sam nekak u središtu tračanja ili kaj već, nemrem to objasnit ali poslije opet počnem radit gluposti]
+ Mrzim ljude koji se preseravaju i prave pametni
+ Mrzim pušenje i pogotovo kad se maloljetnici naše dobi preseravaju s pušenjem i pijenjem i misle da su fora al štete sami sebi - samo što to nije moj problem =)
+ Obožavam slušat Japanski pop i svoje uzore, tjelom sam u Hrvatskoj a mozgom i srcem u Japanu, kad bi barem mogla bit ko oni...
+ Lijena sam ko niš, padat će snijeg ak me u pol bijela dana uspijete natjerat van [samo se držim svoje furke - kompjutera]...

OPIS U 5 TOČAKA
+ Perverzna [jaaaaaaaaaaaako =)]
+ Zajebantica
+ Dvolična
+ Lijena
+ Tračara!!

Da, to je sve. Ovo je valjda najkraći post dosad.
Dobro boli me ona stvar. Idem prošetat Endi.

PUSA!!

<< Arhiva >>