Gocchin

27.06.2007., srijeda

I WILL ALWAYS LOVE YOU

Evo me!
Sorryte što nisam dugo pisala al bila sam na putu i tako to...
Eto mislim da sam uspjela prebolit naš rastanak a možda to ne bi bilo tako da sam bila u Samoboru zadnjih tjedan dana.
Zadnji dan je probably bio najgori dan u mom životu. Prvo nisam shvaćala da je sve završilo ali to mi je došlo do mozga tek kada me je Matija zamolio da mu ispunim zadnju želju i da mu pustim Linkin Park na kaziću i to "zadnja želja" me slomilo.
Poslije sam još primila puno zagrljaja od svojih frendova i frendica iz 5. i 6. razreda i tak i svaki put kad bi nekog od njih zagrlila počela bih plakati još više.
Nije mi bed otići iz škole samo zbog razreda nego i zbog ostatka koji još ostaje u školi.
Kad sam išla zagrlit Josipu i ona se rasplakala a poslije sam saznala da se seli... Što bi značilo da sam ju vidla zadnji put u životu headbangno
Onda hvala curkama iz 6.d kisskiss i 6.e i tako svi će mi falit :( :(
Poslije škole u četvrtak smo išli na vugru i bilo je super samo što smo išli već u 7... Al dobro...
Većina je išla na skate park a Lara, Hel, Tina, Cjta i ja smo imale 6 zidova kod mene smijehsmijeh al na kraju ni nismo imali šest zidova jer smo bile preumorne nut. Haha =)) Mislim da bi se trebale nać i obavit to kak treba ;)
Ujutro su cure otišle a ja sam se išla spremat za put. Slušala sam pjesmu "I will always love you" od Whitney Houston pa mi je opet došao osjećaj da smo se razdvojili i onda sam se rasplakala... no
Onda smo krenuli na Krk na Riječki aerodrom (koji je btw bio jadan nut) da bi odletila u Rondon smijeh (ne pitajte, namjerno sam napisala Rondon smijeh) pa smo busom otišli do neke stanice pa smo vlakom išli do podzemne željeznice pa podzemnom do kvarta u kojem je bio naš hotel.
I tak ne znam sad kaj da velim bilo mi je zakon bila sam kod onog mosta koji se rasklapa (pitaj boga kak se to zove smijeh), u tehničkom muzeju i puno još toga a između ostalog i u muzeju voštanih figura! LOL bilo je ZAKON! Svi su izgledali tak stvarno...
Bio je čak i Hitler ^_^ slikala sam se kak mu dajem pusu =)) hehe moj je, cure, ODBIJTE! smijeh ok šalim se... =)
I još nešto, dok sam bila u Londonu sam naučila cijelu katakanu! =) Yay, finally! Nixa mi je svaki dan davo testove (iako zna samo kak se piše a ^_^ ) al eto naučila sam cijelu katakanu. I nešto hiragane. =) Al malo... Hihi!
Bilo je azijata ko govana, onak gdje god da se okreneš vidiš azijate al uglavnom kinezi... =(
Jučer smo bili u nekom muzeju sa slikama... Isuse DOSADNO!! Naravno Nixa i ja nismo niš gledali neg smo sjedili a ja sam čitala onaj kao letak koji dobiješ moj je bio na japanskom haha pa sam se malo zabavljala smijeh =)
Bili su neki japanci sa slatkom djecom, jedna žena je vozila curicu u kolicima a druga je držala malu bebicu u nekom pretincu sprijeda čini mi se... Isuse kak je to bilo slatko stvorenje! Al se nisam usudila niš pričat s njima... =( Sad žalim!
Trebala sam joj reć da ima slatko dijete. Hihi =)
I ne znam više kaj bi rekla pa idem a kad mi se sprdi stavit ću slike iz muzeja s voštanim figurama i to.
Sutra je dodjela knjižica, jedva čekam i nadam se da će bit lijepo vrijeme!
Hel, Antonia i ja vodimo program samo što ja ne znam di je moj =/ uuuuups! smijeh a bum ga našla... Valjda...
Dobro, sad fakat idem!
A za kraj pjesma "Ai no imi wo oshiete" od W [Double You] kojeg tvore Kago Ai [s mog dizajna ^_^ ] i Tsuji Nozomi.
Pjesma je predobra zato vam preporučam da ju poslušate a ak nećete to je vaš gubitak a ne moj! =)


Online Videos by Veoh.com

PUSA!

<< Arhiva >>