Gocchin

30.05.2007., srijeda

Svi smo jedna velika torta a oni su odvojena kriška.

I'M BACK!!
Imam novi dizajn kao što vidite smijeh Nije li KAWAII?? Al sam ponosna smijehsmijeh
To je inače Ai Kago iz grupe Morning Musume (zapravo više nije u njoj al eto poznata je po tome... ).
Ona je izbačena iz H!P-a koji posjeduje MM jer je pušila i provela noć sa likom od 37 godina a ona ima 19 (u Japanu si punoljetan s 20).
Ma boli me briga, svi obožavatelji ju očajnički žele natrag uključujući i mene jer je PRESLATKA i moj je totalni uzor al nikad neću izgledat ko ona osim ak si od nogu odrežem kojih 30 cm i operiram facu 7 puta (a ni onda ne bi izgledala ko ona no).
Kao što svi znate, danas je rođendan Maji eek
Kaj da velim?? Ubila bi onog ko joj nije čestito rolleyes
Danas je općenito bio oduran dan.
Prvi sat nije bilo profe iz njemačkog pa smo se zajebavali i tak... Između ostalog Antonia, Hel, Bara i ja smo radile na jednom projektiću al nitko ne smije znat za to pa me molim vas nemojte dirat jer ćete saznat kad bude vrijeme smijeh
Drugi sat pod biolođiom je profa mainly pitala i tak se izderala na Đukića da sam iskočila iz kože kak sam se usrala ^_^ hahaha
Poslije bilogije smo Bara, Antonia, Hel & ja htjele ić do pedagogice da malo popričamo i tak al nam je onda profa iz biolođie dala još veći razlog da posjetimo pedagogicu rolleyes
Dala je Heleni ključ i rekla joj da ode u učionicu pogledat kaj piše na klupi. Vratila se i pozvala nas i kaj smo imala za vidjet?? Veba strikes again...
Pisalo je:

ZAKAJ SU SVI DVOLIČNI?
HELENA S********* JE DROCA
MARTINA R******** JE KURVA
UBI, ZAKOLJI DA LUZER NE POSTOJI

Prekipilo mi je fakat... FAKAT!!!!!!! Rekle smo raski i otišle poslije do pedagogice. Išle smo mi luzerice Martina, Hel, Mirta, Antonia, Bara i ja i poslije su još došle moje jedne i jedine carice Kina i Veba rolleyes
Veba se kao ispričala ko što se uvijek ispriča i onda opet radi isto i tak stalno i mi nismo prihvatili ispriku pa će zato sazvat sjednicu u školi i Vebi možda ostane ukor za svjedodžbu.
La Reina (Maja) se rasplakala zato što je Veba kao uvijek za sve kriva.

PA KAD JE!!!!!!!!!!!!!!!!! KAK VAM TO NIJE JASNO????

A jadna... Na vlastiti ročkas...
I još su se naravno svi okupili oko nje pa je bilo "Jadna Maja". A ko je reko jadna Hel ili jadna Tina?? Niko. Jer smo mi luzeri.
Hel je bila u bedu jer će svi preć na njihovu stranu a mi ćemo ostat samo odbačenici.
Sven je reko kao da nije fer to što smo cinkali Vebu. A jel fer to kaj je ona pisala???
Al mene boli briga! Ja imam prijatelje koji ne manipuliraju samnom i koji me vole, poznam cijelu školu, i dalje da ne nabrajam!
Veba mi je rekla da ne pišem o njoj na blogu jer joj stari čita naše blogove al eto ona je jedan sastavni dio mog bloga.
Opet mi je rekla da ju pogledam u oči i kažem da ju ne volim. E pa mislim da je sad definitivno sjebala naše odnose.
Može ona meni govorit da me voli i tak u beskraj i bla bla bla bla bla al ja joj to ne vjerujem.
Kaj ja njoj značim?? Samo jednu osobu više koju pozna da bi bila popularna.
Poslije škole je rekla da me nekaj treba onda mi je rekla da zakaj je Antonia išla s nama kod pedagogice i kaj je već srala i da mi njima svima strašno idemo na jetra i tak... I onda sam ja rekla da me boli briga jer su oni samo male mrljice u mom životu. Onda je došo Nixa i reko da ima 2 sata francuskog pa je ona njemu predložila da marka i onda sam ja rekla da nije glup ko ona. A onda je ona meni rekla da će mi skeljit šaku. Sam nek mi skelji, već ima par ukora pa joj treba i isključenje, jel?
To joj onda poslije ne ide u korist ak je mislila da ide a osim toga nek se pogleda malo pa zgazim je dok kažeš keks!
Al uglavnom... U subotu je bila od Maje i Kikija proslava rođendana i kaj je to bilo?? Svi su pili i pušili i bilo je onak... Zapravo dosadno a slavljenica se nije ni družila s nama neg se tam barila s Raduljem in the dark i kaj sve nije lud.
Bara i ja jedine nismo pile jedino je ona popila jednu čašu bambusa a ja par gutljaja kruškovca i po gut bambusa i vigora od šumskog voća.
I nikad neću shvatit u čem je bit toga, zakaj svi misle da su face ak piju i puše?? partysmokin
Ja sam rekla da neću pit i onda je Maja kao rekla "Jano, nemoj me sramotit" mad onak AAAAARGHH!!!!!!!!!!!!!!!!
Bete i Lare nema u školi... A ni Tina danas nije bilo...

VRATITE SE!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Uglavnom je jadno u školi... Ko i inače... O_o
Idem ja sad a za kraj vam evo pjesma "I wish" od Morning Musume-a, jedna od meni njihovih najdražih...
BTW Kago Ai se pojavljuje odmah na početku spota i tu sam sliku iskoristila za dizajn smijehcerek




SAYONARA!! kiss

APDEJT
Ok javljam se da vam kažem da bi mi se moglo dogodit ono što i prošlog ljeta... Ona upala ćuba... Imala sam onak 100 afti (ak ne znate kaj je to bolje je da ne znate jer eto ja se otkad znam za sebe ubijam s njima... Objasnit ću poslije... ).
Bilo ih je nekak puno i onda sam ih počela brojat i sad ih je onak 30, malo previše i prestala ja... Onda nisam smjela na sunce i nisam se smjela kupat ni niš a Bara je bila kod mene! no BUUU! no
Evo jučer sam imala 2 na gornjoj ćubi a kad sam išla spavat još se jedna napravila dole i to sam osjećala kak mi se stvara joj fuj namcor i pogledam ja ono oko 1 navečer koji me to kurac boli u ćubama i vidim da izgledam ko dvije Severine zajedno!! AAA!! Isuse!!! Danas se ujutro zbudim i eto opet onak DOBRO JUTRO SEVERINA! madheadbang
Dobro sad malo su mi sad splasnule al pogledam ja prije sat-dva i vidim još tri... I sad pogledam... I vidim JOŠ TRI!!
RAZMNOŽAVAJU SE KO KINEZI!!!!!!!!!
Afte su inače bolest koja se zove stomatitis aftosa i to su vam onak neke ko bijele točkice ili udubine, ko da vam je neko iskopo dio mesa u ćubama (unutra naravno) a ispod ostala bijela površina.
Inače ih dobiješ po jednu ili dvije kad ne spavaš ili ne jedeš voće ili općenito radiš nešto što nije dobro za organizam al kad ih se ovak puno pojavi onda je to znak da fakat treba prestat sa sranjima.
To prošlog ljeta je isto bio jedan razlog zbog kojeg sam tak naglo skinula tolko puno kila... Jedan cijeli tjedan samo na jogurtima... JOJ nono
Afte se dobivaju genetski a Nixa i ja smo ih pokupili od mame i nas tri ih uvijek imamo u isto vrijeme (i to mi ne ide u mozak LOL LOL) a jedino tata ih nema! AArghh!! Blago njemu!!!
To je fakat odvratno i... JAKO PEČE nonoeek
I zato danas nisam išla u školu... Zbog upale ćuba koje sad izgledaju ko Severinine... Majko mila kak su napuhnute!! =(
Al zaželite mi sreću i brzi oporavak jer ovo jako boli... ='(
POZZ!!

<< Arhiva >>