Gocchin

02.05.2007., srijeda

Tokidoki watashi wa miushinau fukuzatsu sugiru yo no naka

Ej!!
Evo konačno novog posta! Od srca <3<3<3<3 vam se zahvaljujem za komentare cerekcerekcerek! Stvarno je prošlo puno vremena a bilo je i vrijeme da oborim rekord smijeh kiss
Ah, kaj da velim? Opet škola.
Užas. Taman se navikneš na lijenost i onda te izribaju u trenutku kad uđeš u tu rupu.
Već je najavljen test iz kemije... Šit. Neam pojma ovo novo gradivo.
Briljirala sam na prošlom al sam se ulijenila... Ah dobro pomoć će mi stara!!
Iz njemačkog smo trebali imat test kad već al je Heru nagovorila profu da ne jer imamo test iz zemljopisa i pita fiziku.
Ajme... Sad sam par sati provela na glupi zemljopis... Kak me sad leđa bole... Morala sam si tam po karti obilježavat i druga sranja koja idu u paketu s testom iz zemljopisa...
A zadnji test uopće nije bio davno!! Nije pošteno!!!
Eto, promijenila sam ime bloga... Svi znate o čemu se radi onak ne moram objašnjavat :)
"Korak po korak" i "Mojoj majci/Ruža Hrvatska" su mi jedine dobre pjesme od Prljavaca (inače ih mrzim mad) pa sam po pjesmi "Korak po korak" nazvala blog...
A i pjesma Cesarica od Dragojevića mi je zakon jer onak govori full istinu... CILEGA ŽIVOTA MOJE TILO JE BEZ NJE KA CVIĆE BEZ VODE e pa ja pjevam cilega života moje tilo je bez tebe jer nemre bit njega... Ak me kužite smijeh. Dobro ne cilega života nego negdje od 10. mjeseca. LOL. Kad sam bila vani sa Larom i Barom cerek i onda smo vidli ... i onda sam ja njima rekla... Da... =) I tjedan dana kasnije su već svi znali. LOL.
Sad definitivno cijela škola zna tko je ta "tajnovita osoba" za koju živim.
Napisah ovo jednog dana u školi kad mi je bilo FULL DOSADNO...

KAD NAM SE U PROLAZU POGLEDI SRETNU
SVE OSTALO SE SMRZNE I MRTVO STANE
SAMO TI I JA OSTANEMO ŽIVI
I TAKO BIH MOGLA KROZ DANE I DANE

Sad bi napisala nekaj al neću jer stari stalno prčka po mom blogu i 100% će ovo pročitat SAMO TI ČITAJ ĆALE...
I ide mi to na jetra jer mi stalno govori da ak je ovo na internetu onda sam to izložila za cijeli svijet da čita pa onda može i on al NIKAK DA SHVATI DA TO NIJE ZA NJEGA NEGO ZA OSOBE KOJE SU BOLJE UPOZNATE U MOJ ŽIVOT!!!!!!!!!
Da...
I nekoliko puta sam starom u historyju vidla svoj blog čak i isti dan kad je bio! I velim ja njemu "Kaj si opet bio na mom blogu??" a on se onak pravi idiot kao nikad nije čuo za Jounetsu ni niš.
Nek onda bar prizna! Zadnji put mi je obećao da više neće (moš mislit da ne) i onda ak još jednom vidim da je išao na moj blog neću više nikad razgovarat s njim!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TAKO JE!!!
Eto danas sam konačno upoznala cure iz 6.d!! Yay! ^_^
Bile smo Kina, Veba i ja u knjižnici i onda su došle Doce, Nela, Leia i Elena (nju sam već znala) i tak smo mi spikali pa su i one lijepo saznale u kog sam zujo jooooj...
Nadam se da mu neće reć!! nut
hehe...
I fakat su mi zakon curke... Tak da...

JEDAN VELIKI KISS & POZZ ZA CURKE IZ 6.D!!!!!!!!!!!!
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskiss

Tako je...
Upravo slušam Shanadoo. Nekad mi je nekak žao kaj mi je Hinoi Team na neki način draži al ustvari ni ne kužim kaj mi je draže.
U Shanadoo se full uživim kad ih počnem slušat al ipak 70% vremena provodim slušajući Hinoi Team!
Ali zato... Naručila sam si prek interneta originalni CD od Shanadooa neki novi s cijelom hrpom pjesama (o tome više pročitajte na mom Shanadoo blogu - molim vas da mi češće posjećujete taj blog i hinoi.blog.hr jer niko ne ide na njih :( ) i jedva čekam da ga dobim! smijeh
I kolko god da obožavam Hinoi Team i plačem se doma jer ne izgledam ko Asuka, kad slušam "My Samurai" skužim da je to stoput bolje od svih pjesama koje sam ikad čula u životu.
I u iTunesima (nešto ko Windows Media Player samo što dolazi uz iPod) sam pjesmu "My Samurai" slušala najviše od svih.
A kad smo već kod toga... Od Božića (Ili možda nešto kasnije jer sam još reinstalirala iTunes i tak... ) mi je ukupan zbroj poslušanih pjesama na iTunesima 3952. Hahahaha. :)
I trebalo mi je pol sata da to izračunam ^_^
E, da... Ovo su članice Shanadooa:

MARINA GENDA (lead vocals)
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

CHIKA SHIBUYA
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

MANAMI FUKU
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

JUNKO FUKUDA
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Hahah, kak Manami i Junko imaju dobra prezimena rofl
Meni je Marina najdraža jer mi je najljepša i najmlađa je. Tek je 09.01. ove godine napunila 18 godina :)
Dobro sad sam jako žedna pa idem pit vode idem općenito s bloga! Haha :)

POZZDRAVLJAM:::
Sve cure iz razreda koje imaju blog [Lara, Beta, Kina, Ines], Baru, Maju, Idu i naravno moju NAJ FRENDICU HEL cerek, Tina, Iceka, Vukija, Konu, Brnčića, Levaka, Mateja Rubinića, Jokija, Sileta, Mileta, Marka, Luciju, Anitu, Emu, Nelu, Leiu, Doce, Vannu, Elenu, Petru, Josipu, Žužu, Mateju, Ines 5.b, Ivu, Ivonu, Mariju cerek, Tenu Ku., Maju B., Martinu G., Nikolinu, Iris, i sve ostale koje znam a nisam ih se sjetila!! Ako vas nisam pozzdravila pliz oprostite!!!!
kisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskisskissparty


I PLIZ NEMOJTE SE SAD ULIJENIT S KOMENTARIMA!!!!! JADNO SE OSJEĆAM KAD IH PRVO DOBIM MILIJUN A ONDA 2 no

<< Arhiva >>