Gocchin

28.03.2007., srijeda

Rina je božica

Novo javljanje! Konačno.
Evo danas je bilo mutavo jer su nam dečki otkopčavali grudnjake - jednom rukom preko majice rolleyes.
Mislim, ne svima neg nama s velkim sisama koje nosimo grudnjake na kopčicu. Uglavnom smo na meti bile Bara, Kina i ja headbang a to je sranje jer oni nas ne smatraju frendicama i da je to iskorištavanje i kaj već... To je rekla Maja Vebi da su joj Radulj i još neki rekli i sad ne znam kaj je to bilo. Pitala sam Svenčeka jel to istina al on je reko da ne al bumo vidli moram pitat Maju uopće kaj je to bilo.
Ah, uglavnom iz testa iz povijesti sam dobila 3 i nema teoretske da imam 5 na kraju al kaj ćeš život je život. Isplakala sam se ko kiša i sad me to proganja gdje god da idem, kaj god da je povezano s tom trojkom ili one 3 dvojke rascmizdrit ću se ko niš.
Počela sam sanjat školu. Sanjala sam da je raska meni umjesto one 5-ice iz zemljopisa dala 3 i da je to bilo zato jer je ona na mom testu vidla zaljepljenu neku poruku u kojoj sam se ja dopisivala s nekim (nemam pojma kim) i da sam preko te poruke varala. I drugi dio sna je bio kak mi profa iz glazbenog nije priznala Beethovena iako sam napisala cijelu stranu. Fakat onak čudno...
E i neki dan sam sanjala da mi je Hinoi Team došo i da sam pričala s Rinom, ona mi je rekla da je visoka 175 cm (??? WTF ???) i onda sam isprintala prek printera onak baš sliku sliku od njih [mogu printat slike na printeru, al mislim na prave fotografije] i potpisale su mi se i onda su otišle (???) fakat mutavo. Valjda sam previše opsjednuta s njima pa me proganjaju u snovima... Otkad sam to usnula, više poštujem Rinu a kad me Nixa pito za Keiku rekla sam da jebeš Keiku jer s njom nisam pričala u snu smijeh haha. Evo Rinice:

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Zapravo je i lijepa. To nikad prije nisam skužila. Tek sad ovaj san... Uh!
Al fakat ženu više poštujem i sad mi je totalka zakon na svakoj fotki ju tražim onak "go Rina!!" lol
A ni Keikica nije ružna...

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Ona je zapravo najslađa jer je najmlađa!! =) Mislim da je 2 mjeseca starija od mene... Jebote kak su mlade. I onda ja nemrem dobit svoju šansu! no Buuhuuu
Ma bez obzira na ljubomoru, žene (ups, cure smijeh) su mi prezakon.
Kad sam već stavila Rinu i Keiku, moram i Hikaru i Asuku!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Evo to bi bilo to o Hinoi Teamu osim ak se opet ne zanesem... smijeh
Ah kaj bi znam da sam dosadna al jebiga Hinoi Team ROX!!
I u subotu sam sanjala da smo tata, Nixa i ja za Uskrsne praznike išli u Gardaland. Išli smo vlakom al je bio jako lijep i uredan i Nixa je na pol puta presto ić s nama da bi otišo u Francusku sa svojima (ROFL) i dalje ne znam više kaj je bilo...
I zaključak je... POČELA SAM SANJAT!! Yay! Ja nikad nisam u životu sanjala. Mislim jesam ono svaki dan al se NIKAD nisam sjetila kaj sam sanjala osim onog sna prije 10 godina (LOL) kad sam se penjala s Garfieldom po nekom stupu! ROFLMAO!! To je bio najčudniji san ikad! Al i jedini... LOL!!
Kad sam počela slušat Coloniu (ta faza je prošla al su mi još uvijek super smijeh), čitala sam na njihovoj web stranici da je pjesma Deja Vu prerada pjesme "Jounetsu" japanske grupe KinKi Kids. To je meni fakat smješno al pjesma mi je jebena i već sam se prikačila za nju! Likovi su smješni! Bar meni... LOL. Mislim smješna mi je ta cijela situacija smijeh.
Jounetsu inače znači strast i tak sam si sad stavila adresu bloga u jounetsu. To mi je fora. A i trebala sam promjenu!
Evo spota te legendarne pjesme smijeh :



Kaj nije zakon? smijeh Ma znam da nije... Al meni je! smijeh!!!
Ajmo opet malo o Asukici... Prije Hinoi Teama osim singla "Wanna Be Your Girlfriend" izdala je i singl "Tatta Hitori No Kimi" (Skroz si sam).
Meni je to zakon pjesma, inače ne zvuči baš ko pop nego više ko rock i onak moćno i meni ja ta pjesma zakon.
Mislim da je još nisam stavila na blog, pa zato... =)



Kak žena ima mršave ručice!! Bulja joj zbog toga izgleda veća neg kaj je. Ja sam s 12 godina bila bomba (ne bomba ko sexy i to neg bomba ko debela svinja koja nemre eksplodirat od žderanja jer joj stane više neg Jadriju)
Mislim da je jedna od one dvije cure iza nje možda Hikaru, ona u žutoj majici al nisam ziher jer je Hikaru i prije Hinochija radila s Asukom.
A nigdje nemrem nać jel je to Hikaru ili ne. Ah bolje bum se potrudila...
Baš sam se sad dopisivala sa Svenom, lik je legenda :)
Sad si baš mislim... Prije sam mislila da je J-Pop grupa!! LOL ono ne, nije! To je japanski pop... Zakon stvar na ovom svijetu.
Veli Veba da mi to ispire mozak al jebiga bolje je od Tokio Hotela smijeh.
Pošto je sad preko 00:00, ja ću se pokupit u krpe. Svi mi slatko sanjajte.
A ja se nadam da neću opet nekaj mutavo sanjat... LOL.

Pozz!!

P.S. sutra ujutro očekujte moje komentare s novom adresom bloga. Vjerojatno ju možete nać i prek googlea al jebiga ipak ću vam svima ostavit novi link!

<< Arhiva >>