Gocchin

09.03.2007., petak

Ljubav ne stanuje tu

Evo opet se javljam. Onaj prošli post je bio više opičen neg normalan jer sam bila bijesna ko ris al eto sad boli me jednostavno živim kak mi se da. Oni misle da su oni nas povrijedili s tim...
A znate ono... Što te ne ubije te samo čini jačim. I eto to kak raska nas iritira ja se sad neću povuć u sebe i bit dobrica i glumit nekaj kaj nisam... Ko neki... Neg mi to daje povoda da budem još zločestija.
Eto danas sam odgovarala povijest i dobila 2, 2, 2, al fakat nisam niš znala. Jedva sam se provukla.
Vjerujem da nije zbog raske jer sam jučer dobila 5 iz zemljopisa neg jednostavno jer ja nisam niš znala.
Al dobro da bi imala 5 moram do kraja učit ko nabrijana. Al fakat oću 5 iz tih glupih 5 predmeta.
Iz zemljopisa sam sigurna da ću imat, hrvatski me muči jer mislim da me profa ne voli a zna da sam talentirana za pisanje i sigurno zna da sam jedna od onih u razredu koja čak i pazi na pravopis... Iz matiše... Hmmm ako se budem trudila, mislim nije to meni teško al sad ove nove profe, jednostavno je prestresno jer mi nismo upoznati s takvim načinom učenja!!
Oćemo našu profu natrag. I koji je još predmet osto?? Ah da... Njemački. Ma marš. Mrzim njemački al eto za Fabija sve...
Ubila bi za njega a pošto je on švabo ja ću se potrudit oko toga... xD
Eh da uglavnom nije niš posebno danas bilo, pod matišom nismo imali nikakvu profu neg profača iz tjelesnog - Sašu.
I nismo niš radili neg smo Hel i ja bile kod Noe a onda se i Antonia pridružila.
Noa je nekak čudan... Mislim znam da smo iritantne al nismo ga bile vidle 11 dana i odmah kad smo mu dotrčale zaokrenuo je očima. Zna on pokazat da nije baš ravnodušan al ipak ima neka nova taktika da nas mrzi al je reko da nas ne mrzi.
Neg smo mu dosadne ili kaj već al nas smatra frendicama i prihvaća nas. Bar je tak reko xD
Ma meni ga je žao jer je tak onak nemre pobjeć od nas (smijeh) al ipak želim uspostavit neki kontakt s njim da ne koluta očima uvijek kad dođem do njega ili nekaj... Oću da mi bude normalan frend ko svi drugi.
Eto to hoću (kad već neće niš drugo s nama :ble:)... Hihi.
Eh kad smo već kod frendova NIKAD nećete vjerovat ko je meni naj frend!!
ICE!!! Isuse bože ne ide mi to u glavu kak se sad promijenio, jednostavno ko kiša iz vedra neba Ice je postao jedan od nas.
Ovaj tjedan smo ga prvi put poljubili u obraz, čak sam mu sjedila u krilu a danas je on meni dao pusu!! smijeh
E lik je zaaakooon! I obavlja misije za Hel i mene. Ups, ovo nije smijelo izać u javnost al kaj sad.
Ah... Danas je na SRO-u bilo pakleno. Malo mi je falilo da se dignem i počnem dizat klupe i lupat njima i bacat stolce na rasku. Al hvala Bogu, nisam... Više sam se smijala a drugi ljudi su se smijali samnom smijeh
Raska je danas još više izmislila... Joj... Rekla je da smo bijesno ušle u zbornicu i da je Veba bila s nama i da smo "pokazivale s rukama i nogama". Onak, kaj je to trebalo značit?????? Pokazivale s rukama i nogama!!! Isuse Bože...
E pazite, a onda nas je pedagogica morala "gurat" van. Čekajte jel nas na kraju gurala i vukla? Ah možda su bile dvije pedagogice jer se ova poduplala pa nas je jedna gurala a druga vukla?? Ovak, nek sanjaju.
I raska očito nikad neće skužit da je većina razreda protiv nje... Kako bi ju šupila kad kaže "Jedna desetina vas želi anarhiju..." bla bla bla. A ustvari ju više od pol nas ne podnosi i NE KUŽI DA BI PROBLEM MOŽDA MOGO BIT U NJOJ!! A NE U NAMA!!!!!!!!!!!!!!!!Fakat je glupi staff u toj školi... Arghhh!!!
Onda na SRO-u su me razriješili dužnosti potpredsjednice razreda... Bilo je to bolno za mene.
Matija i Karlo su mi čestitali na tome al ja sam se skoro rasplakala... Jer meni će to sad falit, lijepo je to bit...
Al ja sam iovak ionak mislila dat otkaz jer je raska očekivala od mene da tužakam svoj razred, da govorim njoj sve kaj oni rade itd. a ja to NIKAD ne bi mogla napravit a usput, uvijek sam uključena u razredna sranja (i na to sam više nego ponosna).
Naš razred je valjda najgori razred u povijesti škole ili bar najgori 8. ili najgora raskina generacija dosad.
Mene uopće to ne zabrinjava, to me nikad neće dirat u životu i ponosna sam na to.
Bolje to neg da budemo neki retardirani štreberi koji nikad nisu čuli za riječ "zabava". Ak se poštuju pravila, nikad nije zabavno!!!
Uglavnom glasali smo za novog potpredsjednika. Bili su predloženi Ivek, Ice, Bara i Hel. Ne znam, Ivo i cure su dobili svaki po oko 5 glasova al ne znam kolko točno a Ice negdje dvadesetak. LOOL!! Zakon. Ja sam glasala za njega i drago mi je to kaj će me on naslijedit.
Ah bit će teško oprostit se od toga... Kad malo razmislim to je glupo bit predsjenik razreda jer Karlo i ja nikad ustvari nismo niš radili, u ovoj godini smo jednom bili na onom sastanku vijeća učenika i ostalo je bilo bezveze.
Morali smo kao "sugerirat" ljude iz razreda, i takva sranja al eto nikad niš konkretno nismo radili i to je sve skupa sranjsko... Al kolko god da je sranjsko falit će mi... xD
E nedavno sam počela slušat Coloniu. Sjećam se kad smo bili mali i kad smo Nixa, Beta i ja bili kod Vebe pa smo Veba, Nixa i ja vrijeđali Coloniu jer ju je Beta slušala. Al sad samo to slušam.
Ukratko, luda sam za danceom i tranceom i tim techno sranjima. Al ne slušam tolko techna kolko dancea.
Zakon su mi!! Najbolja pjesma mi je "C'est la vie", jednostavno mi je prezakon i opsjednuta sam onim dijelom poslije ovog na početku kad počne baš svirat isuse kak je zakooooon!!! Pa vam evo video... Nijedan od njih ne izgleda ko danas al jebiga pjesma je malo starija xP



Hihi. Ma zak<3n.
Inače sam prošle godine bila na koncertu Gastro Club turneje bilo je zakon a mali Sile se rasplako jel nije dobio CD!!
Ira je pozivala ljudove (djecu lol) na pozornicu i dijelila CDove i tak... I kape. Bacali su kape u pozornicu. A bilo je zakon. Trajalo je do negdje 12 i onda smo još išli pit sok poslije wahahahah!!
I plesačice su bile sexy (nemojte me prozvat lezbom al kaj bi ja kad jesu). Najslađa mi je bila Andrea onak izgleda užasno mlado i štrkljava je pa mi je bila onak slatka. I lijepa. Ona mi je najbolja al mislim da ju više nikad neću vidjet.
Jer sad 20. kad su bili u Samoboru Andrea i Jelena su bile s njima a ja nisam išla gledat!! Arghhh!!
A onda kad jesam bila sam bila lijepo napunila kameru, sve pripremila i zaboravila si zet... I nije mi se dalo vraćat gore po glupu kameru iako smo mi (Nixa, Sile i ja) došli ono 5 sati prije neg kaj je počelo. Uh prejebeno.
Naša faza cmoxanja nije završila. Kad netko počne onda se svi moramo izljubit.
Uglavnom to radimo Lara, Bara, Maja, Ida, Veba i ja al kad su nam Kiki, Tin ili Ivo pri ruci (a sad i Ice :D) onda i njih cmoknemo. A i malog Bruneka iz 6.d. Sad mi više ne ide na jetra slatki mi je smijeh
Danas poslije škole smo išli na igralište tam su bila neka glupa jadna školska natjecanja iz tjelesnog.
Ines i Ruba su trčali. Ines je bila 3/3 a Ruba 2. Isto valjda od 3. Lol.
I poslije je još bilo bacanje železne kugle i bilo je dosadno pa smo prešli.
Beta je prešla doma a Ida, Lara, Bara, Ida, Veba i ja u knjižnicu.
Tam su bili dečki iz 6.e, mali Martin i mala Ana. Dečki su sakrili Ani stvari pa ih je ona tražila i tak... Inače su se Ana i Nixa jučer požvalili. Odurno. Ew ew ew.
Ah i sad je Ana u Nixu. Isuse mileni Bože moj... nut Ew.
Inače je na Koninom blogu jednom neka cura ostavila u onaj chat izvalu kao „Nikola iz 6.e je sexy željela bi da me povali“ ja sam onak ostala bez riječi, fuj.
Ah ljudi su ludi. Ovo vrijeme je ludo.
Eh sad ne znam više kaj da pišem pa ću se pokupit od tu...
Ajde idem...
Ostavite mi puno komentara!!! Molim vas! A ja ću uzvratiti thumbup

<< Arhiva >>