Gocchin

03.03.2007., subota

ZABAVA NIJE GRIJEH!! smijeh

Ok bilo bi vrijeme da ja napišem novi post... A imam i povoda za to.
Hmm... Jučer je mi je bio najbolji dan u ovom polugodištu... A možda i godini!
Uglavnom prva tri sata je bilo jadno. Pod tjelesnim smo Antonia, Tina, Mirta, Lara i ja igrale picigina dok su Veba, Ines i Kina igrale nogas, Maja i Ida su bile vani a Hel i Bara su bile u knjižnici i radile plakat iz vjerača. Bete nije bilo na prvom satu. A Vesne cijeli tjedan nema. Jesam sad nabrojala sve cure iz razreda? LOL
Uglavnom drugi sat pod švapskim me profa nekaj opomenula kad sam s Mitjom pričala o gumicama pa sam se usrala jer je to bilo onak rapidno.
Isuse kak sam se usrala. I žena mi je srala kak ja ometam druge kad pokazujem Mitji Betinu gumicu... Mislim fakat!!!
Treći sat su svi iz škole otišli na Vugru gledat neki srednji vijek kaj ja znam kaj, svi osim 7.c i nas i 2.d.
Mislim FAKAT!! Niko ne voli 8.c i niko nemre reć da to nije istina. HA!
Uglavnom mi smo se dogovorili s 7.c da markamo do kraja dana, da pobjegnemo na Vugru jer nas nisu vodili.
Pod odmorom prije 3. sata smo se derali "Hoćemo van" al smo ipak ušli u razred i pisali test iz lektire.
Ja nisam pročitala knjigu (ups smijeh) pa sam prvih pet pitanja dobila od Hel a ostatak prepisala od Tine smijeh.
Hehe hvala curke :)))
Eh onda pod odmorom smo skoro svi išli na skate i onda smo tamo ostali samo mi koji smo bili spremni i voljni markat povijest iz čiste agresije i osvete. I zato kaj nam se nije dalo ić na povijest i slušat i gledat rasku smijeh.
Well uglavnom nas je 11 ostalo i polako smo se kretali prema ulazu u školu da bi stigli par minuta poslije zvona.
Od Iveka koji je bio dežuran smo čuli da raska još nije otišla u razred pa smo krenuli gornjim putem onak sporo da bi zakasnili na sat al dok smo se penjali neko je reko da raska ide pa smo brzo otrčali gore i čekali kolko bi otprilike trebalo da ona dođe pa smo se spustili sa druge i strane i počeli se izuvat, ona je izašla van iz učionice i rekla da možemo mi lijepo ić na vugrinšćak i zatvorila vrata. Mi (Lara, Ida, Maja, Hel, Bara, Mirta, Kina, Veba, Kiki, Vuki i ja) smo počeli vrištat i skakat od sreće i izjurili van. Prvo smo malo bili na igralištu pa smo otišli do trga.
Tamo je Antonia neš govorila kao "Uh bravo koji uspjeh. Sad smo na trgu i kaj radimo? Niš." Bara i ja smo rekle da nama nije dosadno i da ak je njoj dosadno da kaj je išla s nama pa je Antonia odgovorila "A super Barbara onda nas zabavi."
Ja sam rekla da meni ne treba zabavljanje i ponovila ono od prije. Onda par sekundi poslije je Antonia rekla "Ah koji uspjeh sad me stara vidjela" i odjurila za njenim autom. Mi smo mislili da je Antonia u sranju i da će joj oderat kožu pa smo otišli gore do škole i Ivo nam je rekao da se nije sad vratila i vidimo mi Antoniu kak dolazi s Fornettima u ruci.
Haha. Veli ona da je rekla staroj da smo išli na Vugru pa ju je mama otpeljala do pekare i kupila Fornette. Wahahahah =D
Onda smo još malo ostali vani (osim Hel, Maje, Lare i Antonie koje su bile pred razredom) pa smo ušli unutra par minuta prije zvona i sjeli na klupice kao uzorna djeca koja nisu nigdje išla nego cijelo vrijeme bila pred razredom s tužnim izrazom na faci... Ah koliko smo suza isplakali jer nismo bili na tom satu povijesti... Ah, oh, uh, majko mila... Pa kako je to tužno!!
Uglavnom Antonii je raska rekla da neće više pričat s nama. Ko se žali?
I sljedeći tjedan mi koji smo... Bili smijeh odgovaramo glupu povijest. Arghhhh!!!!
Eh uglavnom, iz ovog događaja potiče moj naslov smijeh.
Jučer smo imali test iz matiše sve sam riješila al je test bio mutav!! Bili su nam obećani lijepi normalni brojevi al smo dobili sve s korijenom i bilo je mutavo i dobili smo u testu neki zadatak koji nikad u životu nismo vidli. Arghhh mrzim imat zamjenu!!!!!!! SVE JE SMOTANO!!!
Oćemo našu profu!!!!!!!!!!
Danas je bilo jadno u školi. Iz fizike i iz tehničkog smo imali profu koja predaje fiziku u AB turnusu jer nema naše Slavice... I nema je drugi tjedan! Tak da test pišemo sa zamjenom.
Nema ni profe iz kemije tak da imamo neku novu profu dok se ona naša ne vrati, a ta nova ima isti stil ko i naša profa iz prirode u 5. razredu jer su zajedno studirale. Pod tehničkim smo Hel i ja bile kod pedagogice da pričamo o... Pa svemu.
I moglo bi se reći da smo organizirale iznenađenje. Tako sam sretna!! Inače sam zbog tog iznenađenja prije par dana bila u teškoj depri i par puta se rasplakala u školi al hvala bogu da je smo Hel vidla.
Uglavnom eto zadovoljna sam sa ovim tjednom osim kaj cijeli tjedan nije bilo Noe no
A buuuu mi oćemo Noah-a!! =) smijeh on je zakon. Dan bez Noe je kao dan bez sunca... Ah a ovo je bio kao tjedan bez sunca... Ah jadni mi. Ma ne dobar je Noa al jadan s nama. :(
E da i nisam rekla da danas na SRO-u raska nije niš pričala o jučerašnjem incidentu iako smo mi krivci morali ostati iz glupog razloga. Ustvari je bilo fora. Karlo je dao otkaz kao predsjednik razreda pa smo birali novog.
Izabrali smo Vukija pa smo sada nas dvoje "glavni". Ah moramo opominjati ljude iz razred kad nemaju šlape ili nekaj neam blage uglavnom ja se brinem za dečke a Vuki za cure.
Ja razmišljam o tome da i ja dam otkaz ali nekako bi mi bilo žao. Al ovako ipak moram sve govoriti raski kaj se događa u razredu a previše volim razred da bi nešto njoj išla govoriti što moji ne žele da ona zna a i da ne volim svoj razred isto ne bi nikad tužakala...
Eto tak je bilo na SRO-u, ne znam dal da dam otkaz ili ne al vjerojatno ću ostati još ova tri mjeseca...
Tri mjeseca!! Ajme. Moramo početi planirati naveliko.

I za kraj vam evo nova pjesma od Avril... ZAKON JE!!



Pol jedan je pa šaljem svima pusu i odlazim.
PUSA smijeh !!!!!!!!!!!!!

<< Arhiva >>