Gocchin

17.02.2007., subota

VALENTINOVO / NOA / FAŠNIK / EMA - BRUNO - STEFANI / SHANADOO

Evo me. Ne vjerujem sama sebi da sam tak lijena da ne napišem post... Hmm... Ko bi znao kaj je meni sad??
Kaj mi se događa u glavi i tak? Moj hormon adrenalin radi i to žestoko. Osjećam ga svaki put kad promolim bulju iz kuće.
Uglavnom... Khm, khm.
Valentinovo je prošlo savršeno. Dobila sam torbicu od Hel, sapunčiće i lak za nokte od Antonie, naušnice od Ide i privjesak od Maje.
Ja sam Hel kupila pola privjeska koji s mojom polovicom čini cijelo srce, Antoniji sam plišani privjesak, Idi plišani i plastični a Maji neku ružu za koju ne znam jel sapun ili svijeća (LOL).
Noa je dobio svoju savršenu čestitku sa šljokicama, rozu, sa njegovim imenom u srčeku i još hrpa srčeka sa strane, i namirišanu sa Britneynim parfemom.
Nadam se da ju nije podrapao kad je došo doma... Inače bi se mi rasplakale... A Antonia bi uzalud potrošila još jedan papir a potrošila ih je milijarde da bi napravila savršeno srce.
L.O.V.E.
Uglavnom, taj sam dan imala minicu pa su me dečki cijeli dan gnjavili. Nisam ih se mogla riješiti.
Neki su možda pomislili drukčije ali nek eto... Ja znam najbolje.
U utorak namjeravam opet obuć minicu skupa s Hel zato kaj ćemo bit za fašnik... Nekaj. Al ak neko iz razreda ovo pročita ko zna nek ne veli Tinu, pliz. Hvala. Želim ga iznenadit :P
Pisali smo 5minutni iz matiše. Dobila sam sulju. Yay! Ah, prva i zadnja... Nadam se.
Al sam zato iz zemljopisa dobila 5, 4, 5. Ah...
Baš sam ovaj sad tjedan počela mislit o tome dal sam ja inteligentna. Moja mama mi je izbrbljala kak sam sve super učila kad sam bila mala pa prema tome ispadam inteligentna al sam lijena ko ona stvar i ne znam kolko noći prije sam se rasplakala zato kaj ne učim dovoljno. Mislim fakat!!!
Ali prijeđimo mi na drugu temu... Veba me cijeli tjedan jebala s tim da sam u Nou pa mi je jučer prekipilo i rasplakala sam se na putu doma. Npr. ja kažem da mi je neka tema dosadna a ona mene pita dal ja možda želim pričat o Noi.
Pod satom mi sere da previše mislim na Nou i onda se ja počnem derat da ja ne mislim na njega onak tišina u razredu a ja se derem pred zamjenskom profom iz matiše... Ajme jadna ja... I Noa. Al on sam šuti onak divim mu se.
A sad SUPER VIJEST!! Shanadoo ima novi single! Hypnotized... Izlazi 09.03.!!
YAY!! Evo spota:



E sad mi nema bolje pjesme na svijetu. Kako je dobra pjesma...
Ajmo sad i za Britney-ljupce jednu vijest...
BRITNEY JE ĆELAVA!!!!!!!!!!!!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Ew!!
A sada i vijest za sve koji su u Bruneka iz 6.e...
BRUNO JE NEGDJE U 12. MJ. PROHODO S EMOM I LIJEPO SU FURALI BLA BLA BLA I ONDA U KNJIŽNICI JEDNOG DANA BRUNO JE BIO SUMNJIV PA SMO GA PITALI JEL U STEFANI I REKO JE DA MOŽDA. JUČER JE ONA NJEMU POSLALA PORUKU DA DOĐE DO NJE U TOM I ON NIJE HTIO JER NIJE BILA SAMA PA ME SLAO KAO POŠTARA I NAZVALA SAM EMU DA JOJ TO KAŽEM ALI ONA JE NAZVALA NJEGA I SVE UPROPASTILA. CIJELU VEČER SU SE NATJERIVALI I DANAS MI JE PRIOPĆIO VESELU VIJEST...
HODA SA STEFANI!!! A ŠTO JE JOŠ GORE, HODA I S EMOM U ISTO VRIJEME! NEMA SRCE NI OSJEĆAJE!!


Mislim fakat... I jučer mi se činilo ko da sam užasno puno pričala sa Stefani jer nikad nisam pričala s njom baš onak i kaj ja znam... Ne znam. Čini mi se ko da ona misli da sam ja niža rasa ili nekaj.
Bijah jučer u gradu prvo sa Antoniom pa onda s Brunekom, Siletom i Nixom i danas sa Hel, Betom i Antoniom i bijaše zakon.
Obožavam fašnik. Završava za tri dana... Šmrc!!
Ah, uglavnom ne znam više kaj da velim. Sad je 1:41 pa idem čorit. Inače ću začorit za laptopom a ne želimo da se to dogodi... Jelda??

Pusa!!

<< Arhiva >>