Gocchin

13.02.2007., utorak

KO MI TEBE UZE, TAMARA

Koji glupi naslov. Ah, kad se nemrem ničeg drugog sjetit.
Kad mi je ta pjesma zakon. Zadnja 2 dana ju stalno slušam. Boris roxx!!
Sutra je Valentinovo. A ja nemam nikog da ga dijelim. Imam frendove, i to mi je dosta.
Oni su u meni nada. Svjetlost na kraju tunela. Više od svega.
Kaj da ja vama pričam?? Eh, da, na mom mrziteljskom blogu ima novi post.
A jesu legendarni ljudi... Kak obožavam taj blog! E obožavam čitat loše kritike o sebi.
Istina je sve kaj oni pričaju... Zaboravila sam u štafetu napisat da se osjećam ko da sam na vrhu svijeta.
Kako sam predivna, zanosna, seksi i sve naj. E ja sam najbolja. Nema nikog boljeg od mene.
SVI ME OBOŽAVAJU!!!

To je bilo malo sranja da ne ubijem svu nadu u kom god da to je. Glupi su i to je to.
I seru po mojim frendovima. To može bit samo iz ljubomore prema svima nama, sam vi vrijeđajte mene i moje frendove al time ne dokazujete da sam ja umišljena nego samo da ste gori od mene. Govorite da sam ja glupa i umišljena i ružna al time nećete pokazat to o meni neg da ste upravo takvi VI. Mene briga kaj neki ljudi poput vas misle o meni pa čak i da ste mi netko blizak i da se razočaram u vas, ne bi tugovala i bila u depri nego bi vas prezirala i više nego što sam vas prezirala dok ste bili anonimni.
Odlučila sam vas poštediti i NISAM dala raski i pedagogici vaš blog ni niš ali meni se čini ko da ću to morat napravit.
Jer postoje načini da se OTKRIJE ko ste.

Dosta o tome.
Ajmo mi o ostalim događajima. Evo, od jučer Antonia, Hel i ja psihopatno proganjamo Nou.
Već mu idemo na jetra al kaj sad... Kad se voli, voli se!!
Al sad je zbog toga nastao i problem. Uf.
Naravno, cure iz mog razreda i Tin znaju u čem je ustvari stvar, ali glupa Veba... Je jednostavno glupa!
Zajebava me s Noom i govori da sam u njega. Čovječe!!!!
Gle, žena je glupa. Da me npr. Bara zajebava il neko drugi ne bi izgledalo kak već izgleda.
Idiotkinja mi je smislila i pjesmicu. Isuse Bože.
Sad sam joj zaprijetila da ak ne prestane da ćemo bit na onoj razini na kojoj su ona i Bara. Pa nek si ona misli i razmisli kaj će radit i KOME.

Kad smo već kod Noice, ovo je zakon pjesma...




Vjerovali ili ne, to i ja mogu...
Isuse uopće nemam nikakve inspiracije za pisanje.
Mogla bi čak i napravit kaj i Lara... Prestat s blogom. Znam da ću opet počet al me živcira to kaj mi oni s mrziteljskog bloga rade. Fuj.

Upravo sam se napričala s Antoniom prek telefona. Napravila je čestitku za Nou. Kaj nije to slatko??
Sutra idem kupit nekim osobama poklon za Valentine's Day. Baš sexy.

Nisam vam nikad spomenula Hinoi Team. Ja mislim. Uglavnom, to je isto japanska J-Pop grupa i zakon su.
Cure su generacija 91.-92., dvije su stare ko ja a dvije godinu starije.
Glavna je Asuka Hinoi, a ostale su Keika Matsuoka, Rina Takenaka i Hikaru Koyama. Hikaru mi je najljepša i najdraža.
Jedan od njihovih singlova je bio King Kong (kojeg su pjevale i Shanadoo, a original je od E-rotica).
Ovo je video Hinoi verzije:



Njihov najnoviji singl je meni najdraži i zove se Dancin' & Dreamin' i ovo je spot:



Pjesma je presavršena!! Obožavam ju!!
A ovo je njihova fotka:

Photobucket - Video and Image Hosting
S lijeva na desno... Keika, Hikaru, Asuka, Rina

Kaj nisu fancy? Baš su full fancy. Kak su one mršave to je nekaj strašno... Mislim nije strašno impresioniraju me ak niš želim bit ko one. U ovom najnovijem spotu Dancin' & Dreamin' Hikarine noge su ko štapići a ima 15 godina. Kaj se nije već trebala uhranit? =P

Ah niš... Ako ja ne budem ko Hikaru, upoznat ću je pa će ona bit debela ko ja! WAHAHAHAHAHAHAH

Idem. Nisam sigurna za ono zatvaranje bloga. Bum vidla. Sutra navečer ću sve iskomentirat sad više ne stignem, sorry.

<< Arhiva >>