Gocchin

11.02.2007., nedjelja

Evo me napokon.

Ok fakat bi bilo vrijeme da se potrudim i napišem novi post. Ako to ne napravim, neki ljudi koje poznajem će me zaklat.
Eh, dakle, prošli skoro cijeli tjedan sam se dosađivala i jedva čekala da promilim dupe van.
Svi su mi pričali kaj se sve događa u školi pa sam htjela ić u školu. Znam, to je suludo, ali 4 dana bez frendova? Bez tijka događaja? Mislim, sa tijekom al bez da sve vidim! Uvijek se neš zanimljivo događa kad mene nema... Šmrc.
Al dobro, sad ću opet ići.
E, da, želim se zahvaliti na komentarima i na tome što sam bila presented na blog.hr-u. Kad sam to vidla, nisam mogla vjerovati jer otkad imam blog(-ove) uvijek sam mislila da sam beznadni slučaj.
Al hvala PaPeRu! =)
Pošto mi je bilo jako dosadno tijekom prošlog tjedna, napravila sam novi video iz razreda koji sadrži sve događaje otkad imam kameru (osim jedne kazetice koju nisam mogla nać =[ ).
Kvaliteta je naravno usrana al moji filmići uvijek tak ispadnu na YouTubeu. I to je usrano. Inače kad ih gledaš ovak na Windows Mediji, izgledaju super.
Pa, evo vam filmić sa pjesmom "U dobru i zlu", što je i ime fimića.



I pošto je kvaliteta usrana, odlučih vam dat link da si vi to lijepo skinete... Odnosi se na moje drugove...
Pa da imate jedan od ZADNJIH filmića u ovih par godina. LINK ZA DOWNLOAD
Meni se sviđa onaj dio videa kad idu imena svih iz razreda i onda ono za raskin ročkas kad se pojavljuje 8.c u srčeku...
Awwwwwwwwwwwww...
Inače, već bi bilo vrijeme da konačno stavim svima one videe s maturalca na CD, jer... Također će me neko zaklat.
Jučer sam išla van (hvala Bogu)! U petak sam šizila jer nisam mogla jer je moja mama rekla da će mi se bolest pogoršati ak odem. Jučer mi je bilo skroz dobro i tak se ja dogovororih s Betom da idemo zajedno...
Rekla je da niko drugi ne ide pa smo išle samo ona, Mirta i ja.
Beta je glumila Japanku. Bila je u mom kimonu i bila mi je baš fensi. A Mirta je bila Pipi duga čarapa i imala je onog majmuna u torbi!! Znate kak slatko!!
Ja sam se nakon nekog vremena odvojila od njih i otišla s Majom, Idom, Đuksom, Vebom, Antoniom i Marijom.
Kad sam ih sretala nisu mi izgledale ko da me hoće natrag... Hmm...
Nisam sigurna dal ću danas ić. Baš mi se i ne ide. Al ak neko bude išo možda i budem išla.
Sad mi je dosadno i ne znam kaj da radim a ne da mi se niš učit iako ću morat učit zemljopis jer odgovaram u utorak ili kad već Primorsku Hrvatsku. Ne da mi se!!!!! BUUUUUUU!! Al odgovaram s Vesnom valjda ak njih već nije pitala pa mi nije bed.
Jer raska ide od jednih do drugih i za to vrijeme se mi možemo dogovarat.
Eto to se zove sloga.
Jesam pisala o onom kad je Veba razbila kazaljke na moju ideju da pomaknemo sat unaprijed i onda je Ice nacrto kazaljke pa smo prerano otišli "jest". Wahahahaha!!!!!!
Prezakon!
Ah, neam više kaj za reć. Budite odani ko i prošli put kaj se tiče komentara... smijeh

Pusa svima kolko vas ima volim vassss

APDEJT
Zaboravih napisat da ću odsad radit dizajne po narudžbi. Mnogo me ljudi pitalo ko mi je napravio dizajn... Pa eto, ja sam si ga napravila. I Beti sam napravila pa ko oće nek izvoli. Bar ćete me zaposlit...

<< Arhiva >>