Gocchin

05.02.2007., ponedjeljak

Hey gorgeous...

Ok bio je ovo još jedan dan u mom životu.
Eh. Nije bilo pol razreda (dobro ne baš pol al eto nije nas bilo 5-6).
A nisam dugo ni bila u školi.
Bila sam samo 3 sata jer neam vjerač i to...
Al uglavnom. Pod biologijom nisam odgovarala a pitala je cijeli sat.
Uvijek se userem al onda niš od odgovaranja...
Drugi sat pod zemljopisom sam treala dobit ocjenu (sad ne znam koju al je treala bit ocjena... ) i profa mi je rekla da ju podsjetim na kraju sata al sam zaboravila... Tak da niš od... 'Ocjene'.
A bum joj rekla sljedeći put. A da jebiga sljedeći put odgovaram. Fak. Ne da mi se učit primorsku Hrvatsku.
Pod odmorom je dotrčala Ida i rekla da su Nixa i Iris zajedno.
Svi smo bili izšokirani i počeli vrištat i to sve i onda smo ih išli tražit.
Našli smo Iris i ona je to potvrdila a Nixu nismo uspjeli nać...
Treći sat smo imali... Švapski. I nismo imali onu zamjenu od prošlog tjedna neg neku novu.
Uglavnom, radili smo kaj i prošli tjedan i bilo je dosadno.
Mirta, Ines, Kina i ja smo išle "u knjižnicu" do Iris (koja je bila dežurna) pa smo ju pitali jel to fakat fakat i ona je rekla da je i da će se sljedeći odmor prošetat po hodniku držeći se za ruke.
Dam se kladit da će sutra doć u 7:15 i zvat Nixu da ide s njom. Ew.
Like EW ona je 8. r. a on 6.!!!
Eto tak dođoh doma oko 11 i od negdje 1 sam učila do... 16:30?? S pauzom, naravno smijeh.
Oko pol 6 sam išla u Zagreb da odem ortodontu jer sam prošli put bila prije 6 mjeseci.
Uh kolko me hvališe. Mogla sam se samo smijat... A to je još više otkrivalo moje vlastito remekdjelo.
Opametih se nakon 5 godina. I sad imam ravne zube oko... 7-8 mjeseci? Das ist so geil.
Danas smo se Nicole && ja dogovorile da više nećemo zvat jedna drugu "Antonia && Jana" nego Nicole i Paris.
Njih dvije su zakon! Evo fotke;
Moj uzor, jedna i jedina Paris Hilton!! smijeh
Photobucket - Video and Image Hosting

I njena (tj. moja - smijeh) naj frendica Nicole Richie
Photobucket - Video and Image Hosting

I njih dvije zajedno!! U novoj sezoni simple lifea ^_^
Photobucket - Video and Image Hosting

RANDOM FOTKE:
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting
Photobucket - Video and Image Hosting

Nicole && Paris idu klopat!!

Photobucket - Video and Image Hosting

Ne bi rekla da će Nicole ovo POJEST...

Photobucket - Video and Image Hosting

Ovako ona svladava "jelo"...

Photobucket - Video and Image Hosting

Ali kakva god da je, jaka je i mi ju volimo! cerek ^_^ A osim toga bila je na oporavku, tak da...
Evo još jedna Paris...

Photobucket - Video and Image Hosting

I još jednom... NICOLE && PARIS!! (od ove fotke ću napravit pozadinu ^_^) baš je sexy.

Photobucket - Video and Image Hosting

That's hot.

A ovo je najbolji video koji sam vidla u životu... Strgajte se smijuć se :D Mislim, onima koji ne znaju engleski neće bit smješno... To je nizozemski "Barbie girl" i lik je napravio video u kojem je stavio engleske riječi slične ovima u pjesmi pa je to zakon smijeh



I poslušajte Parisinu i Nicolinu pjesmu "Sadasa" u ovom kratkom isječku iz epizode Simple Life-a... [+ najava za sljedeću epizodu smijeh]



I ovo je super... "That's hot medley" hehehe



Did you love it?

Bye sexys!!

<< Arhiva >>