Gocchin

31.01.2007., srijeda

Sranje

Ponekad imam osjećaj da je život ništa drugo nego samo veliko razočaranje.
To me baci u depru. Imam osjećaj da nikom nisam poželjna u društvu, da me nitko ne voli i da nitko nije na mojoj strani.
Tako se osjećam sad. Onak, ko da u meni neki glasovi neprestano ponavljaju da je sve crno i da me svi mrze.
Ne znam jeste me već tako dobro upoznali ali sam užasno agresivna. A kad kažem užasno to i znači UŽASNO.
I svojom agresijom prouzročila sam još jedno sranje. Uvijek postoji krivac u greški a često sam to ja, kao i ovaj put.
Eto dan je počeo savršeno, bila sam na engleskom i međusobno se provocirala s Karlovom mamom kao i obično.
Ne smatram to humanim al nas dvije se jednostavno ne slažemo. Uvijek mi je bila super ovak ko osoba al ko profa...
Eh o tome se da razgovarat.
Iz našeg razreda su bili još Karlo, Ruba, Noa i Entounia. Nije bilo Bare i Lare.
Osjećala sam se slabo ali danas je po prvi put razmjestila Antoniu od mene umjesto da je mene poslala kod dečkiju iza.
Ipak sam se osjećala slabo jer nisam ja jedina koja se svađa s profom (iako se ja najviše smijeh).
Entounia i ja smo poslije engleskog išle u nabavku bedževa. Ti bedževi su zakon.
Kupila sam si nekaj rich bitch i još neki s Beatlesima i još neka sranja al se ne sjećam kaj sam si još zela...
4 sam si ih. Svaki dan pokradem baku i skupljam pare a ona jadna misli da si ja kupujem klopu! Ahahah sorry stara.
Uglavnom, kad smo Antonia i ja došle do škole bile smo samo nas dvije pa smo otišle do igrališta.
Tamo je 6.e igro šicu. Onda su došle Beta, Bara, Hel & Maja. Hel i ja smo slušale na mom iPodu My Samurai.
Prvi sat je bila povijest i morali smo ispunjavat neka sranja koja ja nisam imala blage. Riješila bum sutra ujutro i boli me.
Pod biolođiom smo radili nekaj o uhu i na našu sreću nije pitala.
Poood... Švabskim nam je bila neka profa na zamjeni i ja sam pala u depru jer ne znam njemački. Suze su mi išle al nisam htjela ispast pi**a jer plačem jer ne znam njemački! Haha. Za njemački nikog nije briga...
Onda pod matišom smo vježbali za petminutni (kojeg neće bit) wahahahah =) jer je profa najavila za petak a u petak neamo matišu! =)
Onda je bila fizika i radili smo neke grafove. Tek na kraju sata sam skužila da ja nemam pojma o čem se radi jer prošli put kad su to radili nisam bila!! Hahahaha...
I na kemiji smo radili nekaj o benzenu. Ne benzin neg benzen smijeh.
Uglavnom bilo je jadno cijeli dan bila sam umorna ko smeće. Pod matišom smo se dogovarali da idemo markat kemiju i pod odmorom prije kemije je petnaistak nas zapravo otišlo markat al ih je pol otišlo a nas koji smo ostali je ulovila profa iz matiše. Pod kemijom sam rekla Hel da je pi*ka jer je odustala. Izgledala je ko da me oće ubit pa sam ju pitala kaj joj je i rekla mi je da niš sam kaj joj idem na živce. Onda smo se nekaj dopisivale i rekla mi je da više neće progovorit ni riječ samnom.
Doma sam išla s Vebom i naravno išla sam brzinom munje. Uvijek tak kad sam u depri.
Veba mi je nekaj srala kad smo bile kod njene ograde. Pri kraju svega mi je rekla da se ponašam ko da idem u jaslice.
Sad ju MOLIM VAS svi podržite u tome. Ja mislim da to više nije istina. Svi su me zapamtili ko bebicu pa se i danas morate izvlačit na to. Srala mi je i nekaj da sam bahata. Ajde dobro neću to poricat al samo prema njoj sam bahata jebote.
Nikom niš ne delam. Jedino kaj delam je to kaj njoj govorim da je glupača al to više iz fore i zato kaj fakat svaka njena druga rečenica nemani bubicu smisla.
Dakle, kad mi je rekla da se ponašam ko dijete (nek prvo sebe snimi i onda nek si to pusti pa nek mi se onda javi), nisam joj niš rekla neg sam uzela torbu i otišla. "Putem" sam se rasplakala i pustila si prigodnu pjesmicu "Ich kann auch ohne Dich".
Došla sam na svoju terasu i sjela na stolac i dalje puštala deprimirane pjesme i isplakala se ko niš.
Sam su suze tekle. Razmišljala sam si o svemu, o Hel, o Vebi, i ostalima koji će reć i ono kaj je Veba rekla, o onome kaj bi ja njima rekla... I tak.
Jer kužite, ja iako često znam nekog povrijedit, ja sam isto ljudsko biće ko i svi vi i imam osjećaje i mišljenje.
Nikad mi nije svejedno kad nekog povrijedim. Uvijek se kajem duboko unutra ali svi koji su za osobu koju sam povrijedila to jednostavno ne kuže.
Eh ne znam kaj da više velim. Idem se jadat sama sebi.
BTW danas je Antoniin ročkas. Kak sam glupa. Sretan ročkas, Nicole!
MIslim, već sam joj čestitala al nije li ovo lijepa gesta? smijeh
Čekaj, nije vrijeme za smijeh. noheadbangno.
Tak je već bolje...
Idem iskomentovat one koji su iskomentovali mene. Pusa svima.

I za kraj vam evo prigodni video/pjesma, "Lonely day" od S.O.A.D.-a



Bok.

APDEJT
Hel i ja se pomirismo oko pol 11. :)

Bokić!

<< Arhiva >>