Gocchin

24.01.2007., srijeda

EVO MEEEEEEEEEE

Ma zakon mi je. U školi je svaki dan super i jednostavno je... Super! =D
Iris mi je nakon 4 godine vratila dvije Lare Croft koje sam joj posudila još u 4. razredu.
Ti CD-i su vec žuti! LOL :P
Uglavnom, danas je bilo prezakon. Prvi sad pod njemackim smo razjebali one moje božicne ukrase do kraja i gadali se s njima.
Inace su to onak ko lanci pa su bobice na njima. Te bobice smo strgali i gadali se i cijeli razred je bio pun toga pa smo skupljali... I svi su sudjelovali!
Jadni moji ukrasi... Ja sam si uzela najviše tih bobica i sve mi je sad to u pernici pa cu ih spremit u svoju kutiju uspomena za uspomenu na 8.c.
Na kraju godine cemo si uzet neku obicnu kutiju i u nju stavit neke drage stvari i zakopat je.
Možda su to neki vec radili. Mogli bi nac. LOL.
Uglavnom, previše Crossroadsa al jebiga...
Di sam stala? Aha, kod bobica.
Kaj da još velim o tome? Prolazila sam hodnikom i vidim lika kak drži bobicu. Inace ide 6.d.
Kak se proširilo covjece! Sutra bum podjelila sve te bobice (osim par njih za kutiju) svima za uspomenu na 8.c =D
Fak, nisam dala Aniti i Luciji. A budem sutra.
Sutra sam dežurna sa Larom i Hel. Hel i ja imamo puno toga za rascistit. Ne znam kaj ona oce ni kaj ja ocu i ne znam kaj Maja oce. Rado bi vjerovala Maji da smo joj Hel i ja naj frendice ali to je vec iskorištena fora...
Ja joj možda cak i jesam al s Hel uopce ni ne razgovara.
Ajmo mi dalje.
Ovaj put moram napisat normalni i jaki post.
Hel, Antonia i ja smo smislile pjesmu "Big Ruba". Radi se o... Rubi.
Jer je naš Lil Ruba posto Big Ruba! Preraso je Baru, skoro je ko Hel, a prije samo 7 mjeseci je bio ko Beta!
[Beta i Bara su 10-ak cm razlike].
Opet sam mu pocela filozofirat kak se odnosi prema ženskom rodu ko prema govnima. Jebote ponašam se ko Marcy D'arcy al fakat nije ok. Ruba je bezobrazan, dvolican i misli da je iznad svih nas.
Uvijek je bio pristojan decko sve do jednog dana dok se sve cure iz našeg razreda nisu u njega. E to je bio kaos.
Umislio se ko svinja i od onda kaj god da neka cura napravi, kaj god da veli, kak god da hoda ili piše on se mora smijat u stilu "Ja sam iznad svih vas, vi ste mravi pod mojim nogama". Ja sam mu vec puno puta to objašnjavala i onda se još pita zakaj ga mrzimo! Nemre nikak shvatit! Kladim se da me ni ne sluša. Dat cu ja tebi prijatelda.
Danas kad sam ja izfilozofirala svoje, otišla sam s Hel i Antoniom a iz pouzdanog izvora Lare (smijeh) sam saznala da je Ruba onda bio reko da sam ja glupa.
Ja sam njega pitala jel to istina a on je naravno poceo srat i okrivljavat Laru da je okretala ocima ili kaj vec kaj znam da nije. Mislim da je ona svjesna toga kolko Ruba mrzi ženski rod. Jelda, Lara? smijeh
Eh, mislim da je ovo PREPREVIŠE o Rubi.
Predimo mi na... Vebu i Radulja!
E jucer smo bili u knjižnici i oni dvoje su otišli zajedno u WC. Sad ne znam dal su išli pišat ili izmjenjivat fizicke odnose al se od onda šalim da opet nekaj mute... =D
Wahahahahahah oni su kao bili zajedno prošle godine u 4. ili 5. mj., znam da kad su kao prekinuli, fajtali su se ko ludi na hodniku, skoro su oderali kožu jedno drugom. Meni je to bilo tak smješno!
Kad smo bili jednom na topljaku, on je onak stavljo ruke na cube i nos sklopljene u obliku šiljka jer je Veba u to vrijeme imala špicaste sise a ona je njemu govorila da ima malog i mali prosjek inteligencije. To je bilo nekaj najbolje na Svijetu!
Bolje od najbolje komedije ikad snimljene. Šteta kaj vam to nisam snimala.
Svadanje je ružno al kad se radi o Vebi i Mateju to je komedija.
Vebu sam pocela zvat "glupaco" malo precesto. To je zato kaj fakat zna ispast glupa al i ja znam bubnut neku glupost...
Al sad ju zovem više iz fore. Veba i ja smo cudna dvojka. Živimo od kladenja i najviše pokreta rukom napravimo svojim pozdravima. BTW pozdrave smo mijenjali svakih tjedan dana a sad imamo jedno-te-isti od maturalca.
I to onaj kojeg mi je Milan pokazo.
Kak mi fali maturalac... Išla bi opet sam kaj bi promijenila neke stvari. Npr. Maja ne imala stvari u našoj sobi jer nije provodila vrijeme s nama i nije uopce bila u sobi osim kad je trebala neke stvari ili dobra verzija - Maja bi bila u našoj sobi i stalno s nama, Ida i Bara vec onda ne bi bile naj frendice jer su nas sve iživcirale svojim glupim plakanjem svaku božju noc, mirenjem i svadanjem i tak... I još par stvarcica al sad se nemrem sjetit. E, da, nosila bi kameru na svaki put.
Imam samo snimke iz bungalova, busa i trajekta!
Danas smo se poslije engleskog naravno Bara, Antonia i ja zabavljale u knjižnici. Tam su bili Kona i Nixa. Kona je otišo pa smo mi snimali filmice. Radili smo skeceve kujetina koje se šamaraju i udaraju. Prvo smo ih radili u knjižnici a onda kod Bare doma. Finalni video bio je kombinacija dva videa koja smo radili cijelo vrijeme a nikako nismo uspjeli snimiti i onda je ovo ispalo prezakon.
Video (tekst je ispod videa ak ne razmete kaj šprehamo):



Antonia: Magla
Ja: Sunce
Antonia: Snijeg
Ja: Bljuzga
Antonia: Whatever
Ja: Aha
Antonia: Masno
Ja: Glumicic
Antonia: Kucko!

Haha ak ne znate, Glumicic je kirurg a ja sam pokazivala na njen nos smijeh. Wahahaha prezakon je!!
Ovaj prvi put kad ja ošamarim Antoniu je najbolji.
Više nemam niš za napisat. Covjece.
Jucer sam bila na gimnastici i radili smo nekaj da se prekobicneš u iza al ne pravi kolutu iza neg s neceg ko s kozlica. Legneš na leda i staviš ruke na pod u iza i onda sam staviš noge na pod. Sad me sve boli. Ubit cu se.
Nemrem se micat. A sutra opet imam trening. Ma zabavno je to al kad nisi naviknut onda sve boli ko drek.
I prvi put sam se jucer okrenula na rucama. Nikad to nisam mogla napravit a ni necu. Jucer sam napravila uz Ivinu pomoc.
Sandra mi nemre pomoc, prevelka sam joj smijeh
Eh di smo stali...
Vec mi je negdje 6 ljudi ispunilo leksic. Ma sjeban je sav. Prevelik, s mutavim pitanjima smijeh
Al je bar zabavno... Citat kakve gluposti ljudi pišu =P
Bara je rekla Lari i meni u kog je. smijeh ahahahah... Ocajno.
I ona to zna. Zna to ona. Muhahahahahahah. Wahahahahahahah. Bwahahahahahahah. Buhahahahahahah.
Ok dosta psihotickog-zlog-retardiranog smijeha. Zasitili smo se.
Kad smo vec kod zasicenog, ucili smo zasicene ugljikovodike alkene iz kemije. Baš jadno.
Poslije škole kad smo išli na engleski sam išla s Ines a ispred nas su bile Bara i Lara koje su me ignorirale.
Ja sam se rasplakala i tek malo poslije su se odazvale. Onda kad smo bili u duckasu pobjegle su mi i onda sam ja otišla na drugu stranu ceste pa su one prešle na moju i pravile se da sam ja kriva.
Na engleskom smo imali Branku. Shit. Htjela je isterat Laru van a poslije i mene. Sjebano. Kak ja to mrzim!!
Grrrrrr. Necu niš komentirat. Na engleskom smo radili neki test koje nam zanimanje najbolje pristaje.
Ja sam dobila najviše bodova iz glazbe. Naravno. Prepoznala sam se u svemu kaj je pisalo za to :P
Pa to je ocito! Ja sam stvorena za glazbu. Sam kaj moji starci meni ne pomažu u tome neg mi govore da se moram bavit školom i bla bla bla... Pa jebote vec sam im rekla, da ak ja naprimjer želim bit prodavacica jagoda na cestici da cu ja to bit i da me boli briga za ono što oni žele. Mislim, ja želim završit školu al to ne znaci da cu se ja u životu bavit samo ucenjem i školom. Ocu snimit jebeni CD i organizirat turneje po cijeloj zemlji. I ak mi nece pomoc ja cu sama to napravit! HA!
Ok ovo je bilo glupo.
Nadam se da vam se svidio filmic. Jer je to najbolje kaj mi se dogodilo u životu.
Idem.

PUSA!!

<< Arhiva >>