Gocchin

17.01.2007., srijeda

BOK

Evo zvijeri, smirite se!! smijeh
Nisam mogla pisat postove jer mi je komp bio na popravku. A da mi nije bio na popravku napisala bi ga al smirite se malo
smijeh.
Evo krenula je škola. Još uvijek ostajem do kasno budna i npr. slušam mjuzu i pišem dnevnik (nema tajni, samo događanja dana
smijeh možete ga čitat ak oćete, dala sam ga i Vebi) i onda se ujutro nemrem zdić al nema veze.
Mislim, osim tog spavanja sam se već privikla na to da je počela škola.
Zasad je jadno. Već su mi svi falili, mislim da sam skoro sve zagrlila. Samo neke nisam. Sad ne znam koje nisam al ću i
njih...
U ponedjeljak je su Antonia, Bara && Ice izabrani da budu dežurni pa sam morala sama radit referat iz biologije, bez Antonie.
Al proživjela sam i to. Nea veze. Đuks && Veba su mi morali držat plakat jer niko nije imo selotejp.
Haha. Al bar smo se dobro nasmijali.
Jučer nije niš bilo zanimljivo. Imali smo lektiru. Lara je radila pitanja i bila je užasno stroga prema nama.
Ne ljutim se na nju ili nekaj al trebala se sjetit kak je njoj kad nema pojma o pitanjima pa ide nekog drugog pitat.
Al nema veze... To je prošlost. BTW Lara kolko sam uopće dobila iz tog sranja?
Danas sam bila dežurna s Majom && Idom. Bilo je fora. Svi su stalno dolazili.
Radulj mi je stalno baco novčiće u dekolte (nije bio baš velki al se to tak veli) pa sam mu ih stalno vraćala i onda sam si
na kraju zela smijeh hahahahaha
Vuki se ukrasio sa razrednim božićnim ukrasima (koji su inače moji) pa su ih strgali i bacali po holu.
Jaaaj...
Ma bilo je fora. Inače sam si prije škole kupila bilježnicu pa smo Maja, Ida && ja zajedno radile leksić.
Fora je leksić a niko ne zna u čem je štos i sve ih zanima.
Iako sam čula da će neki u njega stavljat samo crtice... To će samo dokazat da ste glupi smijeh
1 više za mene =) Al fakat će dokazat da ste glupi. Bute vidli. Sam se vi šalite s Janom pa će se Jana šalit s vama!
Al nemojte mi samo crtice stavljat, pa ja oću jebenu uspomenu na ovaj razred!! Zato i radim taj glupi leksić!!
Aha, ups, ja više nisam Jana smijeh sad sam na zadatku da se naviknem na to da se ne odazivam na Jana tak da bi mogla svoje
frendove naviknut da me zovu onak kak sam se ja s njima dogovorila da me zovu. =) Ak me kužite...
A kad smo već kod mog novog "nadimka" (koji mi još i nije službeno nadimak ali radim na tome da ga pridobim za negdje mjesec
dana smijeh), vaša je Jana (ups smijeh) počela slušat Killerpilze!!
Kak su oni PREZAKON!! Jebote uvijek sam mrzila švabsku i švabski al nije to ni tak strašno...
Sam mjuza udara u mene i eto vezala sam se... Super su mi, ovih par pjesama koje imam samo njih slušam po cijele dane i fućka
mi se za ostalo. Moj najdraži član Killerpilza je Fabi cerek, preslatko stvorenje staro ko mi.
Mislim da je oko mjesec i pol mlađi od mene. Ali ljubav ne poznaje granice smijeh he-he
A ja sam uvijek padala na glumce, pjevače, ... Pa evo sad i bubnjar! Ha-ha!
Al lik je onak dosta mali, mršav i izgleda krhko. Kad sam ga prvi put vidla misla sam da je anđeo.
Al fakat izgleda ko anđelčić! Uopće se ne uklapa u sve to (izgledom) ali jebeno energično svira i zato su sve njihove pjesme
bolje... A njegov brat Jo je fakat komad i zgodan je i 100% će Fabi bit takav.
Haha jučer smo se Martina i ja prepirale jel bolji Fabi ili Jo pa se u raspravku pridružio cijeli razred pa smo na kraju
pitaliprofu iz matiše i ona je rekla da je Fabi! Hahahah smijeh
Evo vam fotka:

Photobucket - Video and Image Hosting

Kaj nije SLATKI?? cerekcerekcerek
Aaajme crknut ću.
Kaj da vam još napišem? Dosadno mi je. Već sam se nažderala danas ko svinja i jedem još i čips.
A sad sam si i mlijeko uzela. Kad jednom počneš žderat to nemreš stat. Nije simpa.
Ah kaj ćeš sad... Dobit ću jednu kilu i onda ću je opet skinut. To ti je krug života =)
Wahahahah svinjo jedna smijeh
Sad mi je frendica s foruma, Yanti, napravila PREZAKON banner s Fabijem!! Isuse kak je zakon!
Suze su mi krenule kad sam ga vidla!!

Photobucket - Video and Image Hosting

GRRRRRRR ZAKON!!!
E a kad smo već kod plakanja, jučer sam se na satu hrvatskog rasplakala zato što smo pričali o onom testiranju za srednju.
Mi smo eksperimentalna generacija pa nama neće utjecati n a prosjek al jaj meni onima kasnije...
Uglavnom, pričali smo o tome i onda sam ja počela o tome kako svi govore da rade svoj posao profesora ili čeg već jer vole
djecu a ko uopće voli djecu?? Muče nas ko stoku, uopće nas ne uče na dobar i pristojan način nego na onaj "ne dajem vam
opciju milom... Ali možemo silom!". Ali mi nismo stoka, mi smo djeca!! Ni neki profesori ne pokazuju preveliku ljubav prema
djeci. Npr. vani je zima, pada snijeg ili kiša ili kaj god i mi se smrzavamo ali nema teoretske šanse da nas netko pusti
unutra. Kaj njih briga? Mi se možemo vani smrznut al mi smo djeca, ko nas fućka?? Mi smo samo govna u njihovoj ludnici i niš
drugo. Tamo služimo da nam oderu kože "učeći" nas stvari koje će nam "jako trebati u životu". Pa bogte neću doć u dućan i reć
trebam NaCl i H20!!!
Moja mama kaže, da kad su oni išli u osnovnu da ih uopće nisu tak jako mučili. Pa kaj je danas sa školstvom??

Ma neću više uopće o tome.
Ne znam više kaj da vam na pišem... Pa ću valjda ić... Osim ak se nečeg ne sjetim...
A valjda hoću... Jer se uvijek sjetim... Jebote trotočka!!!!!!!!!!!!

Hmm... E da kod mene je bilo zakon, pročitajte više na Larinom blogu =)

A sad pošto ne znam više kaj da napišem, evo vam KILLERPILZE LIVE!!!!! cerek [pjesma Springt Hoch]



E, da, baš sam si mislila o Fabiju... Pa sam si mislila o bubnjevima... Pa sam si mislila kak bi to bilo zakon imat bubnjeve,
da kad se posvađaš s nekim zatvoriš se u sobu i nabijaš po tome kolko te volja...
Pa sam si odlučila čuvat pare da si kupim bubnjeve smijeh

To je sve za danas. Mali izvještaj. Ha. Ha. Ha.

Pusa =)

P.S. sutra ujutro idem odgovarat svima koji su mi ostavili komentare, izgleda da vam ipak nekaj značim. Al nemojte sad u
sljedećem postu opet ostavit nekih 5 komentara... Jer ću opet štrajkat! smijeh



APDEJT 19.01.
JESTE VI PROČITALI ONO POD P.S.?? JA SAM ISTO DEBIL, SVIMA OSTAVIM PO 15 KOMENTARA I NIŠ NE DOBIM ZA UZVRAT. NISTE UOPĆE FORA. NEĆU VIŠE PISAT NA OVAJ BLOG NEG ĆU SI GA ZATVORIT I ONDA KAD MI POČNE FALIT, OTVORIT ĆU SI NOVI Z KOJEG NIKOM NEĆU REĆ NEG ĆU SI NAĆ PRIJATELJE KOJI ĆE BIT OBZIRNIJI NEG VI.

<< Arhiva >>