Gocchin

28.12.2006., četvrtak

Yo, yo, yo, yo, yo, yo!!

Eto, Božić je bio divan. U mojih 14 godina života najljepši i najbolji.
Na Badnjak sam okitila bor i nekoliko sati kasnije sam se spremala da bi otišla na polnoćku.
Dogovorila sam se s Barom da odem po nju pa sam to i napravila kad sam se spremila. Ustvari nisam ja otišla po nju nego nas je moj tata vozio.
Bilo je hladno pa sam se dobro obukla iako mi se čini da je noć prije bilo još hladnije... Ali to je možda zato što sam se tog dana bolje obukla. Ne znam.
Uglavnom, kad smo tata i ja autom pokupili Baru, uputili smo se na trgu.
Tamo nas je dočekala Mejđa pa smo još malo popričali i krenuli dalje.
Šetale smo se po Samoboru punom mira i ljubavi, obasjanom i lijepim. Došle smo i do druge crkve pa onda natrag...
Kad smo se vraćale Maja je pogledala na sat i vidjela da je 00:04. Zagrlile smo se sve tri i zaželile si sretan Božić.
Bio je to magičan trenutak vrijedan suza.
Sjele smo na klupicu blizu kina i slale poruke svima po redu. Ja sam poslala 25 poruka i oko 15 dobila natrag.
Te su mi poruke Božić učinile ljepšim jer su mi prijatelji jako važni i oni koji čitaju moj blog to već sigurno znaju.
Onda smo se odlučile ugrijati pa smo otišle u kafić i tamo kupile vruću čokoladu.
Bara i Maja su otišle na WC a onda je konobar došao u pitao jel ok bijela čokolada a ja sam rekla da iako nisam znala kaj ove dvije oće. Dobili smo još i klopu - šunku, sir i kruh. Ja sam jela samo sir i kruh. Bilo je super i dosta smo vremena proveli pričajući o ratu. Kad je već bilo oko 1, napustile smo kafić i otišle do Puba di se Maja morala nać sa starcima a onda smo Bara i ja otišle do viktorije di nas je čekala Tamara.
Došao je neki lik i pito jel znamo di je disko bar Quattro. Kad sam ja to čula ja sam se tamo počela bacat od smjeha.
Disko bar Quattro! WAHAHAHAHAH... Isuse! Dok smo mi rikavali od smjeha tip je već prevrto očima i rekao da je iz Švicarske i da nema pojma di treba ić. A jebiga... Kad je konačno otišo, po nas 3 je došo moj tata i odveo nas kući.
Te sam noći bila budna do 2, onda je došo Nixa pa smo otišli stavit poklone pod bor našoj obitelji.
Ja sam njemu ispričala vic pa smo se jako smijali i onda me mama zvala da se ušutkamo.
Ja sam inače mislila ić stavit poklone oko 3 al smo prošlih par godina išli oko 2 pa smo i ove godina to napravili...
Poslije sam brzo zaspala ali sam se onda probudila u 8 ujutro. Zanimalo me što sam dobila jer smo htjeli iPod a mama je rekla da ga nećemo dobiti. Nisam ga očekivala, ali moj je poklon bio blistavi bijeli iPod sa 80 gigabajta.
Savršeno. Nikolin je bio crn i odmah smo ih prištekali na laptope da bi stavili pjesme na njih.
Inače se mogu staviti i slike i videi ali nisam još stavljala videe.
Sad na svom iPodu imam več 273 pjesme i ta lista je uglavnom sačinjena od starih stvari (sve ABBA-ine pjesme, 2 albuma od Beatlesa i 2 albuma od BeeGeesa). A imam i novih stvari. Al dobro sad.
Na Božić su nam došli Tin, Melina && Nikša, nono && nona i teta Mara. Ja sam cijelo vijeme bila s odraslima dok se Tin gore igro na plejki a Nixa je skido stvari na iPod. Uglavnom - bili su dosadni.
Meni je bilo zabavnije dole di smo se zajebavali i smijali itd.
Oni su otišli navečer.
Inače je ovog Božića kod nas doma bio moj deda/dida/djed Ivo koji ima Parkinsonovu bolest i ne može više uopće hodati.
Ja se strahovito bojim da će on brzo napustiti Svijet i da ćemo ostati sami s babetinom.
Jadan dida Ivo. On je isto nekad ko Frida, al kad sam u tih tri dana koliko je bio ovdje pogledala u te njegove smeđe suzne oči, kad nam je dao pare za Božić i zaželio sve najbolje od srca došlo mi je da se rasplačem i porekla sam sve što sam rekla kad je mama rekla da će on doći.
Govorila sam da će nam upropastiti Božić i sve ali stvarno me to dirnulo. Ipak da nije bilo njega ne bi bilo ni tate pa ni mene i fakat nije pošteno što svi dobri ljudi umiru prvi. Sad upravo plačem, naravno.
Njegova žena, baka Jelica bila je valjda najbolja žena na Svijetu kako govore. Svi kažu da je bila ko suho zlato, da nikom nikad ništa nije branila ali da je branila one koji su bili u nevolji iako su se sami uterali u nevolju.
Nažalost moja je baka Jelica umrla par godina prije mog rođenja i to je nešto užasno što će me uvijek progoniti.
Moj dida Marjan, Fridin muž koji me je volio više od svega na Svijetu, uvijek kad bi se Nikola i ja posvađali on bi stao na moju stranu, uvijek me je branio i na tome sam mu zahvalna.
Umro je samo 3 dana prije mog 10. rođendana 05.11.2002.
Bilo mu je loše pa je odvezen u bolnicu u Zagreb i sjećam se da sam u ponedjeljak trebala ići na mažuretkinje ali da na kraju uopće nisam išla jer je mama vodila didu u bolnicu i onda nisam mogla.
I tata je bio s njom. Pričali su mi da je izgubio puno krvi i tako. To je bio ponedjeljak
Sjećam se tog dana kada smo ga izgubili, bio je to utorak i ja sam se vraćala s Betom iz škole gornjim putem.
O nečem smo pričali i sjećam se da sam ja spomenula da će mi djed možda umrijeti. Kada sam došla kući ugledala sam mamu i baku pune suza, sjedila su u dnevnoj sobi. Mama je sjedila na fotelji kraj telefona. Otišla sam odložiti torbu u radnu sobu pa se vratila k mami i pitala ju: "Jel umro?", a ona je rekla da da i onda sam ju zagrlila i zajedno smo plakale.
Narednih nekoliko dana nisam išla u školu.
Jel moram sad to pisati? Sva sam mokra od suza. Jako sam osjećajna, oprostite mi na tome.
Moja baka Frida, gospođa Ako-daljinski-nije-po-mjeri-stavljen-na-stol-ja-ću-ga-pomaknuti-pa-makar-to-bilo-za-pola-milimetra/gospođa Ako-na-posteljini-na-krevetu-ima-jedna-mala-nesavršena-bora-ja-ću-je-ispraviti nije normalna.
Na Božić je izjavila da Nikola ne ide na vjeronauk zbog Emila i onda sam ja rekla "kurac" pred svim onim gostima.
Oni su fini ljudi i kad netko prdne ne mogu ni to reći nego moraju govoriti "ispustiti balon". To je malo jadno al dobro sad, dobro je da ne prostače. Stariji su od mene 30 i nešto godina i ne prostače a mi klinci smo prosti ko šlape.
Ta baba mi fakat ide na jetra. Mrzi sve vas koji ste ovo čitali, mrzi sve koji uđu u našu kuću, sve koji nazovu na telefon, sve koje članovi naše obitelji poznaju i općenito sve stanovnike planeta Zemlje. Zato svi koji su rekli da je ona dobra prvo ju u poznajte ili probajte provesti jedan dan s njom pa ćete vidjeti kako je to...
Ma ne morate ni dan provesti s njom, dovoljno je da uđete u moju ili Nikolinu sobu i sjednete na krevet.
Ta baba će i nas pokopati. Mrzim ju a bogme ju mrze i oni koji ju znaju. Ne mogu vjerovati da je tako netko moj predak. Fuj.
Danas sam bila kod Tonke. Srele smo se na trgu i uslijedio je dobro znani zagrljaj bez kojeg nijedan meeting mojih curki i mene ne mođe proći. Uglavnom, uputile smo se prema njenoj kući.
Po putu smo pričale o tome što se događalo prošlog tjedna i tako jer je ona bila u Tunisu pa nismo baš bile obavještene jedna o drugoj.
Stavile smo si film za pogledati ali smo onda otišle za klavir i Tonka je odsvirala sve pjesme koje je imala lol
Svirala mi je i svadbenu koračnicu i sve su me trnci prolazili... Zamišljah svoje vjenčanje sa... Khm khm =)
Ah nemrem si pomoć, on je tako seksi... :P hahaha_ _ _ Da, dobro, tko god da je znatiželjan, nije važno tko je to, to samo curke i dečki iz mog razreda znaju =P
Uglavnom, svirale smo Yesterday i odlučile napravit duet. Sad ću se ja primit svoje violinčice... Ah kak ju dugo nisam vidla.
Sad skuplja prašinu. Jadna mala... ='( ...... =D
Počele smo "operati" i onda sam ja došla na ideju da probamo razbiti čašu ko operne pjevačice =P
I fakat smo ju uspjele malo razbiti! Onak je napuklo staklo... Ah kak sam ponosna na sebe. =)
Uglavnom poslije svirke i pjevanja smo gledale film s Lindsay Lohan - Just My Luck o curi koja je sretnica i dečku koji je nesretni luzer al... Tak je zgodan!! Ima tamnu kosu i duuuboke plaaave oči... On je ono što trebam... =/
Ok ajmo dalje i onda se oni požvale i zamjene se, on postane sretan a ona nesretna. Bilo mi je drago jer je ona kučka.
Inače taj lik je bio kao neki pomagač grupi McFLY i kad je posto sretan dobili su posao u studiu kod debelog crnje.
McFLY je zakon znam za njih od prije al su zakon i Danny je TAK ZGODAN!! U jebote... Inače Danny ima smeđu kosu i onak je nagelirana i jedan je od glavnih pjevača i u ovom videu nasmijava plavušu kraj crvenog auta i ima crnu majicu...
Isuse kak je seksi jebote jebote jebote =P uglavnom gledajte video pa će vam ispast oči ko i meni:



Uf. Eto. Vjerovali ili ne, sad je 1:38. I Jana ide čorit.
Za kraj vam evo još i video od grupe Shanadoo, njihov prvi singl "King Kong":



Kaj nisu slatke?? Meni su azijatkinje najljepše žene na Svijetu. [Onda slijede mulatkinje, pa crnkinje i onda bjelkinje :P toliko o ljubavi prema vlastitoj rasi wahahah šalim se.
BTW u sljedećem postu ćete dobit informacije o grupi Shanadoo i fotke i tak... =)

LAKU NOĆ =))) pusa

<< Arhiva >>