Gocchin

21.12.2006., četvrtak

LAST CHRISTMAS TOGETHER 8.c

Ciao svima! Ne dragima i dragima i dražima i najdražima...
JOŠ SAMO 4 DANA!!
Danas sam prije škole išla u crkvu na probu za zbor. Ne znam, u 7. razredu nisam išla na zbor ali me ufatila nostalđia, nekako mi je bed da ne sudjelujem u zadnjem Božićnom nastupu za ovu školu. Moći ću vjerojatno gledati nastupe kada napustim školu (osim ako me ne budu previše davili u srednjakU) ali eto, morala sam sad sudjelovati jer nema više Božića s O.Š. Samobor niti s mojim kompićima. A jako ih volim... Jako, jako. Sutra ujutro možda budem čak išla i kupiti poklon za moje curke da im dam u petak... Hel ga je meni već kupila tak da... Eto jednostavno, to bi bila lijepa gesta :)
Upravo sam si skinula pjesmu "Božič dolazi". Podjeća me na mlađe dane kad su je često puštali na televiziji a danas pod prvim odmorom ju je pustio Bruno iz 6.d.
Sad su mi samo suze navrle na oči. Danas smo svi plesali uz tu pjesmu i svi su bili nasmijani i sretni i to mi je jednostavno dirljivo... I lijepo. A jako sam osjećajna.
A tek kad su pustili pjesmu novog Big Brothera pod drugim odmorom, bilo je je još bolje. Baš su svi bili u holu i plesali i pjevali. Svi su bili sretni i nismo dali dežurnima da zvone, ali je profesor hrvatskog ipak zvonio. Svi smo počeli vikati buuuuuu i taj buuuuuu je odjeknuo cijelim putem do naših učionica.
I škola može biti složna kao cjelina kad imamo iste zanimacije. To je isto lijepo.
Baš sam u cmizdravom raspoloženju.
...
Upravo plačem. Baš sam cmizdrava. Sve me može rasplakati... I činjenica da je ovo zadnji Božić 8.c zajedno i to je ustvari prokleti Božić ali baš je zato lijep. Kad se sjetim kako smo svi danas bili sretni i nasmijani ne mogu si pomoći da se ne rasplačem kad mislim o tome da naših osmjeha više neće biti... Na okupu.
Još mi samo fali da se sutra rasplačem. I kraj je polugodišta! Možete li vjerovati da je mom razredu ostalo još samo 6 mjeseci zajedno? Moramo tih 6 mjeseci iskoristiti na najbolji mogući način.
Morat ću nagovorit buraza ili nekog da nas sutra snima kako plešemo i pjevamo zajedno u holu. Nadam se da ćemo i pod praznicima zajedno provoditi vrijeme.
Izgleda da ništa od Nove... Na ideju za Novu došli smo još u 9. ili 10. mj. kad smo išli na sistematski, a pošto su dečki otišli prvi mi smo još ostali u učionici i dosjetili se toga. Zvučalo je savršeno.
Trebali smo slaviti kod Antonie i ona je rekla da ćemo smjeti... Ali je onda rekla da je pozvala i svoje frendove iz Zagreba.
To je malo jedna jer je to trebala biti zabava 8.c - samo naša. Onda smo trebali kod Vebe, pa kod Iveka ili Đuksa...
I na kraju nigdje. Ali zato sam ja danas odlučila pozvati par cura k sebi i nadam se da će bar nama biti super.
Pozvala sam Laru, Hel, Maju, Idu i Baru. Do ujutro ćemo se šetati sa ljudima iz razreda koji će isto ići van pa ćemo se šetati zajedno a onda "spavati" kod mene (nas 6). Nadam se da će bit dovoljno mjesta... LOL! A dobro bar 3 ili četiri nas stane na onu moju sofu na rasklapanje a i moj krevet je dosta širok... Al moramo nabavit materijala smijeh ... Valjda znate o čemu pričam smijeh
Baš super kaj smo konačno neki plan osmislili... Moram reć mami. Još joj nisam rekla...
Nažalost nisam bila na Tininom koncertu no imam razlog za to a nemrem ga tu napisat :P
U subotu idem na Cjtin ročkas. Ne znam kaj da joj kupim... Zasad sam joj obećala sadomazo set, ali ne znam...
Haha! Nadam se da znate da se samo zezam... Kad mene pitaju kaj da mi kupe za ročkas ja uvijek kažem sexy rublje ili tak nekaj u tom stilu :P ah ja sam zajebantica... Kaj ćeš...
Ah, moram napravit CD za sutra jer ćemo se morat istrošit puštajući božićne pjesme... I nadam se da će biti još i bolje nego danas.
Ovaj tjedan puštamo samo Veba i ja jer nema Antonie al tu je uvijek Bruno... Haha :P
Al bolji mi je neg prije. Počeli smo se čak i slagat, normalno pričat, ne se izderavat jedni na druge itd.
Pod satom vjeronauka u učionicu je uletila profa iz matiše i rekla da nećemo imat matišu, da možemo ić doma jer se jedna cura iz njenog razreda 7.d ozlijedila. Pričala je nešto s profom iz vjeronauka, nisam ju čula ali sam joj s usana pročitala ime Martina. Samo su mi se oči zasuzili... Nije valjda naša Martina? Hel je otišla pitat jel je naša mala Martina i profa je rekla da je. Pitala sam Veroniku kaj je bilo i ako sam dobro shvatila, Stanec je pogodio Martinu u glavu i onda se još nabila u radijator. Maja i Hel su je vidjeli ali ja nažalost nisam. Kažu da nije mogla hodati, da je plakala i da su ju Saša i profa iz matiše nosili po stepenicama. Kak mi ju je žao... Kladim se da smo ju Hel i ja uklele kad smo pričale o tome da bi ju mogle opet uređivat ovih praznika :( sad je dobila sjebani poklon za Božić. Usrano. Tak mi ju je žao :(
Eh... Ne znam jesam još napisala da je Karlo pročitao Ivanov i moj čet history. I sad svaki put kad se vidimo u školi nakon pozdrava slijedi zajebancija. Ah... Al to me nipošto ne može natjerat da manje volim Karla jer ga jako dugo poznam i super je :)
Isto ko i ostali iz 6.e al imam svoje ljubimce :) to su naravno Karlo, Kona, Bruno, Sile i Mile i Lucija i Anita.
I još neki... Al ovi su mi najdraži :)
Sad sam si skinula novu BB Božićnu pjesmu pa ću je stavit na CD i pustit sutra osim ak Bruno 6.d ne bude pustio.
Al sigurno hoće... A nema veze. Ovo je vrijeme kad se ne svađamo!
Uf postovi mi postali prekratki... Al ću napravit mega veliki na Božić :) A i na Badnjak ću napisat post :)
Sad idem napravit CD :)

Pusa svima :)

<< Arhiva >>