Gocchin

13.12.2006., srijeda

EJ ETO MENE

Danas mi se ne da učiti... Jer sutra nemam kaj odgovarat! U petak moram odgovarat kemiju da imam 3, zemljopis (prozvana sam za odgovaranje :P beee) i imam test iz matiše. Zemljopis sam već učila za test samo si sutra moram ponovit. A odgovarat ću s NEKIM tak da mi nije bed. Nadam se da će to bit netko pametan.
Nisam pokazala raski ono kaj sam isprintala o svojim mrziteljima ali sam im nekaj napisala. I to se vrijedi do ponedjeljka.
U školi je bilo ok. Dok smo Antonia, Veba i ja trebale DJati s nama je bio i mali Bruno iz 6.d [nemojte ga zamijenit s dobrim Brunekom iz 6.e]. To je već iritantno jer smo se dogovorili da on pušta pod prvim odmorom a mi pod drugim. Sad bi mi njima trebali doć pod prvim pa smetat.
Taj mali misli da je on naš šef ili tak nekaj... Pa starije smo od njega i valjda pametnije! A takvi klinci koji šefuju mi fakat idu na jetra. Nadam se da ćemo sutra uspjeti pustiti više božićnih pjesama unatoč pjesmama koje smo rekli da ćemo pustiti za neke ljude. Imamo toliko puno zahtjeva! A najviše moramo slušati svoj 8.c jer je on uvijek na prvom mjestu.
Imam puno zahtjeva i iz 6.e - mog naj razreda... Tak da i njih moram slušat. Sad sam ustvari neš smislila: Mogla bih to što su ljudi zatražili od nas puštat sutra i u petak a božićne cijeli sljedeći tjedan.
Nadam se da će se Antonia i Veba slagati s tim.
Pod njemačkim je profa cijeli sat pitala al ja joj se nisam našla na meti. Pod biologijom je isto pitala al opet, ja nisam odgovarala. Pod matišom smo radili primjer testa. Sad u petak je test. Moram samo malo vježbati ali inače mi sve dobro ide osim racionaliziranja. Al dobro... Tatica je uvijek tu da mi objasni :)
Onda smo imali tehnički. Ocjene iz fizike su koma al profa kaže da smo bolji od dekača. Nismo dobili rezultate.
Hvala Bogu. Nisam htjela da se to dogodi. I nije se... Tak da je sve dobro... Zasad. :).
Onda smo imali kemiju i isto je cijeli sat pitala a ja sam radila svoje dobro poznate natuknice koje ustvari nisu natuknice nego cijeli tekst. Haha. A kad volim da sve imam! Kaj bi ja? :p
Izgleda da je Kona odustao od Sare al sto posto ju još malo voli... Ja sam puno puta shvatila da neka simpa nije za mene al nisam tu osobu odmah prestala voljeti, treba i za to vremena.
Najgori je slučaj naravno s Raduljem. To je sranje trajalo čak 3 godine! On je bio prvi za kojeg sam osjećala više, to je bilo više nego one ljubavi prema glumcima i pjevačima. Onda sam poslije njega bila u Rubu i vjerujte mi, oduzeo mi je najboljih 6 mjeseci u životu. Al to bar nije 3 godine. LOL! Njih dvoje su mi usvari bili jedine prave simpe (Cure znam kaj bute sad pomislile al mi nemojte ostavljat komentare s tim svojim mislima... Ne želim pismene dokaze ;p).
Di sam ja stala? Zajebali me Radulj i Ruba lol...
Aha, da, kod kemije. Ne, kod Kone. Kona je tako drag dečko. I fakat mi ga je žao zbog Sare. Keko i ja se svim snagama trudimo da ih spojimo al niš od toga. Kad smo Keko, kona i ja jučer bili u knjižnici, ovo sam poslala Sari:

Moraš bit s Rijom! Ja tebe baš i ne poznam, zapravo n ikad nisam pričala s tobom ali on je tako dobar dečko...
Znam ga već 7-8 godina i stvarno je dobar. Vidjela sam ljubavne poruke koje ti šalje i to je jednostavno mali ali veliki znak jake pažnje. I osim toga istina je da će XXX biti ljubomoran na vas jer si ti jako lijepa cura ali bez obzira na njegovu ljubomoru, probaj dati Riji šansu.

Jednostavno sam to morala napisati ovdje... Trebalo mi je 15 minuta da osmislim tu poruku (lol) a fakat sam ponosna :P
Kona/Rija/Andrija/Miha/(...) lol uglavnom Kona je rekao da pustim "Samba de Janeiro" za njega i Saru ali pošto mali Bruno iz 6.d ne da da koristimo mikrofone jer je on glavni, on je šef, bez njega bi mi nešto razbili (...) pa ne mogu reći posvetu :(
I u petak je Brnkin ročkas a rekla sam da ću mu na mikrofon čestitat a sad neću moć :(
E taj mali iz 6.d fakat sve kvari!! Imam super frendove kojima bih rado nešto posvetila preko mikrofona i ne, ne može. On je glavni i nema drugog do njega. Ah, kaj ćeš... Mali je pametniji i bolji od nas pa mu niš nemremo.

Eh, kaj da ja još vama velim? Moje sve frendice su zaprepaštene onim što je pisano na blogu, ni njima nije jasno zašto i kako. Jako mi je drago da me podržavaju i pokušavaju samnom otkriti tko je počinitelj. One nisu to mogle učiniti zbog nekoliko razloga.

Veba i Keko su iz sajebansije pitali Stefani za hodanje kao da ju je Brna pito i rekla je možda xP
On veli da mu ona nije lijepa... Ali znamo da ju želi... Znamo da ju želi.
Danas smo pustitli "When I need you" za njih dvoje. Kak je bilo dirljivo... Svi smo se grlili.
U petak je Brunekov ročkas sad mu baš tražim pjesmu a nemrem nać onu kaj smo Ruba i ja pjevali na maturalcu :P

I naši su nas tražili neke gluposti kao npr. Prljavce ja ne slušam to sr. ali nek vam bude. Eto. Ja sam dobra i ostvarujem željice!!

E upravo sam našla sretan ti rođendan - onu rubinu i moju od Fantoma pa ćemo lijepo pustit Bruneku :) I daj Bože da onaj Bog od klinca da da uštekamo mikrofon!! U subotu je Emin rođendan a tog dana Lucija i Bruno slave... I to je Lucijin u 3 a Brunekov u 5... Ja stvarno ne znam kaj će jadni 6.e! Kom da idu? LOL.

Sad sam si opet dobra s Martinom imale smo opet neke svoje mušice ono tipa ona se ljuti na mene al neće reć zakaj a danas je sjebala ruke prenoseći poruke od Bare i mene!
E, da, kako smo Bara i ja dobro istračale jednu osobu... Obje mrzimo tu osobu [nije nitko iz razreda, niti iz škole] iz dna duše.
I dopisivale smo se o tome kako ubiti nekoga.
Znate, nije gušt ubiti čovjeka odmah, pucnjem u glavu, nego ga mučiti: iščupati mu nokte, oderati kožu, spaliti ga, počupati kosu, trepavice, obrve, izbosti oči pa ih izvaditi, ubijati živce u zubima, rezati desni, poderati kožu s ćuba, odrezati ćube, svu oderanu kožu i rane posuti soli i limunom (savršena kombinacija) i tako dalje... Politi ga voskom, vrelom vodom, užariti željezo pa ostaviti trag... I ostale bolesne gadarije koje bi mnogi rado učinili nekim ljudima.
Eto, neki bi i meni to htjeli napraviti! Baš sam počašćena!

Ajmo mi preć na drugu temu. Sad sam opet napisala veliki post. To mi je baš fora. Al dosta dugo ga pišem ne znam koliko dugo jer ne pišem na blogu nego na notepadu (na internetu mi šteka tipkovnica).
I eto... Gledam Bigija... Tomislav se šiša! Kako zakon. Sad više valjda nea onu šubaru al nisam vidjela kako sad izgleda.
Yameisy je tak glupa! Meni bi bilo baš cool da Tomi pobjedi. On je ko mali medo. Baš ima neku medastu facu :D

Ok dosta o Bigiju iden ja ća. Dopisivat se s Laurom i reć joj sve kaj se događa u mom malom životu...

AJ BOK

<< Arhiva >>