Gocchin

07.12.2006., četvrtak

Ah...

Ivan? Ja znam tri Ivana. Ak je to jedan od onih koje znam onda fakat...
Ili ako je netko od mojih frendova dao nekom debilu moj blog. Pa mislim, kaj to druge ljude briga kak ja zgledam? Brinite se za sebe.
Mislim, boli me briga, samo odjebite s mog bloga. I PUNO HVALA BETI I LARI NA DIVNIM KOMENTARIMA PODRŠKE! ICH LIEBE EUCH <33 cerek
I hvala Nikoli na đubretarskom komentaru smijeh
A možda znam kako se saznalo za moj blog... Svakako ću provjeriti iz pouzdanih informacija.
Uglavnom, sad ću izbrisat svoje sve fotke koje sam ikad stavila na blog i to je to o "nepoznatoj osobi".
Već sumnjam na neke ljude

Danas je za mene bio moglo bi se reći super dan. Dobila sam Spyra za Sv. Nikolu i čokolade i šibu :P
Al šiba je sitna pa valjda nisam bila tolko zločesta smijeh
Danas sam dobila 5 predivnih ocjena... Prvo sam dobila još jednu šibu iz biologije smijeh (već druga! Ode prosjek... :P), pa -5 iz petminutnog iz matiše, a onda dvije trojke iz odgovaranja iz kemije pa još jednu dvojku iz testa.
Nema boljeg! smijeh Bijah radosna zbog divnih ocjena. Još sam uvijek iako mi mama baš i nije... Heh, naravno. Ipak, imala sam dvije sulje iz kemije a sad imam dvije sulje, dvije trojke i jednu dvojku, i prosjek mi je ni manje ni više nego 2.0 :D Divno...
Iz biologije se mogu oprostit s peticom na polugodištu a iz matiše će biti lijepa velika okrugla petica :)
Jano, ponosna sam na tebe. Fućkaš dvojku iz kemije, ta ne idem za kemičara! :p
Nego za pravnicu.

Baš sam sad čitala o Novoj Godini na Betinom blogu. Beta jel se to vrijedi i ako budemo svi skupa slavili, pa nećete valjda bit odvojeni od nas? Moram jednom reć raski da me pusti na satu razrednika da spikam jer treba dogovorit to sve za Novu jer je 07.12. To će proć za tren!
Ne znam još niš, ne znam di bi mogli, niš živo. Ak od tog nebu niš bum si nekog pozvala i točka.

Pomirila sam se s Hel. Dugo nam je trealo dok sam ja rekla kaj sam htjela al sve ono kaj je nekad bilo mi je nedostajalo i kad mi je jučer (prije pomirenja) rekla da me ne treba (ja sam njoj rekla da ju trebam), samo sam napustila dežurni stol i otišla po hodniku sa suzom u oku.
Onda sam srela dekačice pa sam morala prestati ali sam shvatila koliko mi je nedostajala.

[sad svi morate reć AWWWWWWWWWWWWWWWWWW]

Vidim da komentari od nepoznate osobe ne prestaju. Rista, ja mislim da sam već shvatila kaj ti hoćeš reć. KUŽIM DA SAM TI RUŽNA I GLE, SVAKO IMA SVOJ UKUS I ZATO ODJEBI! KUžiš???????? ODJEBI PEDERU USRANI!! Jel ne vidiš da ja nemam nikakve jebene krive zube i nisam debela i ak misliš nastavit ovak onda s fakat glup jer ne postižeš ništa, nemreš mene zgazit jer ja imam dobru sliku o sebi i ne pokazuješ kak sam ja ružna nego kak si ti glup. Eto, samo to.

Pusa svima idem ja ciao ciao :)

PAR PAMETNIH REČENICA DANA:
Lijepo je imati lijepo čvrsto dupe. Ali nije lijepo kad ti je mjera nogu 15 cm i kad nemaš dupe. Mislim, dečki koji šlataju cure koje nemaju dupe ili nemaju osjetilo za vid ili nemaju osjetilo za opip. Jer kad oćeš ufatit tak nešto malo, nešto čeg nema znači da si debil.
A i djevojčice koje nemaju obline će vidit jednog dana kad poprime malo sala na prsima i na bokovima, pa neće više biti "super dupeta"!

<< Arhiva >>