Gocchin

05.12.2006., utorak

ZA MRZITELJE

Quote by one_boy
daj curo fuuj!!ružna si!!odvratnaa!!!a ti tvoji zubi...bljak...ti za pjevačicu??ma ti češ postat zubić vila...ako i to!

Čuj rista, jadan si, nađi si život. Mene ne dira kaj ljudi misle o meni nego u ovom postu želim istaknuti kako su ljudi glupi. To je sigurno netko kog ja znam i ko je LJUBOMORAN na mene kaj sam ISPRAVILA zube. A ak nije, onda ti evo male informacije. Jer da nisi ljubomoran/a na mene, ne bi bilo razloga to govoriti jer je većini ljudi to neugodno osim onih koji se ne srame ničeg i žele samo nekog ubit u pojam!!
Ak si netko kog ja "ne znam" zakaj bi onda bio/la na mom blogu ako nemaš svoj? Ajde kukavico daj mi link!
I ak te baš zanima to je slika iz drugog mjeseca (koju sam na blog stavila jer sam na njoj sa svojom bivšom naj frendicom, pa čitaj mi malo bog da skužiš o čem je riječ) pa odi si to lijepo doma mami govorit jer ja neću trpit tvoja sranja, ljubomorno smeće!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! PITAJ SI KOG GOD HOĆEŠ IZ MOG RAZREDA I SVI ĆE TI REĆ DA JA VIŠE NISAM PO TVOM "ZUBIĆ VILA". Zato odjebi i puši kitu i goni se odavde.

Quote by nepoznata osoba
haha....trebice jedne umišljene....kučke!kaj se nabrijavate na nekakve manekenke kad to nećete ni sada biti niti ikada u ovom životu...ah ljepota vam je za nula....niste mi nikakva konkurencija....hahahahaha bijednice!
kak ste jadne pičkice jedne!vas tri da budete manekenke ''no chance'' pa pogledajte se malo u ogledalo na što ličite,nećete daleko dogurati s takvim vještjičjim izgledom.kučke umišljene!!!bolje rečeno droce jedne jeftine...mrš s neta!!!anonimna osoba!


Ti isto, pretpostavljam da si cura jer bi se tak cura obratila drugim curama koje su LJEPŠE od nje... Pa evo i tebi lekcija, "anonimna osobo".
Vjerojatno me znaš jer da me ne znaš ne bi napisala anonimna osoba. Aj se usudi reć ko si. Ajde.
Gle, ak si tu samo da nekom kažeš da ima "vještičji izgled" onda odjebi s mog bloga. Kužiš?
Mene nije briga kaj ti misliš o meni i nije mi jasno kak to tebi ne dopire do mozga. Ti si samo netko tko je vjerojatno najružniji na Svijetu pa se onda moraš iskaljivat na drugima. Nisam ti ja kriva kaj si ružna, curo. Sama si kriva. Ja sam se potrudila oko svog izgleda i dogurala do negdje a ništa nije nemoguće... Pa i ti to možeš! Svi to mogu. Ali opet, rugobo, ako si tu da mi ostavljaš hate komentare onda lijepo popuši kitu (iam kandidata za to) i odjebi s mog bloga.

Od danas zabranjujem anonimnima da kometiraju na mom blogu.
Ako imate nešto za reć dajte mi lijepo link bloga ili ako niste pičke recite mi to u facu ak me znate (ak te pametni znat ćete da ako vas nekom kažem niko neće vjerovat jer neće bit dokaza).
Hvala na saslušanju.


<< Arhiva >>