Zrno gorušicino

25.01.2009., nedjelja

Danas sam puna sjete.... Pokojne seke 50.-ti rođ... Teško mi je... U zezanciji rekla sam joj da ću joj naručiti stripera za "okrugli" rođendan... I mislila sam- stvarno! Od svega samo tuga.... i nada da ćemo jednog dana biti zajedno....
****

MORE OSTAJE CRNO I DUBOKO

Lászlo Mécs (1895) Kolumbo preplovi, Lindberg preleti ocean,
A more tajna ostade, crno i duboko ostade.
Morem blistaju Venecije, svedbene lađe, brodovi puni šećera,
A more gorko ostaje, crno i duboko ostaje.

Sveci preploviše, sveci preletješe život,
A život tajna ostade, crn i dubok ostade.
Svadbe, krštenja, svibanjske slave daju radost životu,
A bol vječna ostaje, crna i duboka ostaje.

Istraživači istražiše, učenjaci izmjeriše zemlju,
A zemlja tajna ostade, crna i duboka ostade.
Proljeća, dűge, zračne opsjene kite zemlju,
A zemlja ostaje groblje: drveća, životinjâ i ljudî.

Liječnici vrebahu röntgenom tražahu smrt,
A smrt tajna ostade, crna i duboka ostade.
Cvijet, suzu spuštamo na mrtvaca, drvorede sadimo po grobljima,
A lješina lješinom ostaje, groblje grobljem ostaje.

Propovjednici razapeše mostove nade vrh doline suzâ,
A govor praznom riječi ostade, dolina bez mosta ostade.
Onozemni med lijevahu u dolinu suzâ,
A dolina suzâ jadna i gorka ostaje.

Pjesnici i filozofi cvrkutahu o Bogu,
A Bog tajna ostade, peludna, sveta djevičanska tajna ostade.
Kušamo Ga bazilikama ko krletkom hvatati, grijesima učiniti nesretnim,
A Bog beskrajan ostaje, Bog čistoća i sreća ostaje.

22.01.2009., četvrtak

Ovih dana viroze odlučih odgovoriti na pritiske nekih ljudi da se pridružim facebooku! Po malo skeptična, ali- eto, neka ga! Međutim, nakon tri dana kako sam ga kreirala doživjela sam pozitivan šok- od 100-tinjak ljudi koji su me zatražili prijateljstvo i pristup- bilo je 90-tak mojih bivših učenika!!! Moram priznati da sam se gotovo rasplakala od sreće! Svi sretni što su me našli (za neke nisam ništa čula kako su otišli iz škole), neki udani, oženjeni, izvan grada, izvan zemlje... Jedna od bivših generacija dogovara susret u školi (mojoj naravno) te, stare generacije... Postavljali hrpu fotki iz tih "starih, dobrih" vremena! Tko zna da li ću ih prepoznati sada ovakve odrasle?! Ma, koma, baš su mi "nabili" pozitivu :)

****

Dvije stare gospodje su prijateljice vec desetljećima. Tokom godina,
dijelile su svakakve aktivnosti i avanture. U zadnje vrijeme njihove
aktivnosti su se svele na sastanke par puta tjedno da igraju zabavne
igre. Jednoga dana igrale su slova kada se jedna zagledala u drugu i
pazljivo rekla: Molim te, ne ljuti se na mene. Znam da smo
prijateljice jako dugo vremena, ali trenutno bas ne mogu se sjetiti
tvoga imena. Mislim se i mislim, ali jednostavno ne mogu se sjetiti.
Molim te, reci mi tvoje ime. Njena prijateljica se zagleda u nju.
Piljila je tako najmanje tri minute. Konačno je progovorila: A za kada
ti to treba??

08.01.2009., četvrtak

Predragi moji, da... opet me nema 100 god.- e nije baš toliko- samo od lane sretan
Ma nije ono da nebih htjela, već se zaredale neke stvari koje ne daju... Prvo mi krepucnio laptop- normalno ga zatvorih- a on sutradan ni glasa... Hitnom intervencijom kolegicinog muža- proradio za tri dana (Dražene, od srca hvala!). Onda se zaredali pregledi Princeze kod liječnika (rođena bez frontalnih sinusa), a na ovu zimu....brrrr!! Uz sve to Princ bio u Splitu, ja rješavala zaostatke papirologije, svekar u bolnici, muž svaki dan čeka rješenje o mirovini... itd. itd. Kao što već i znate- kod mene nikakvog mira! Zapravo- može se reći- uobičajeno je! Nova godina nije donijela ništa novoga cry
****
Grafiti:
Prošla si kroz moje srce...KO KRAVA kroz kukuruz

Neki piju od sreće, neki od tuge, a mi pijemo od jutra! ! ! *

KO DRUGOME SKOLU GRADI NEK SAM U NjU IDE!!!

Covjek pije da zaboravi, ali nikada ne zaboravi da pije

Dupe zenu krasi, a tortu orasi!!!

Zasto punice ne idu u Raj? Jer vjestice ne lete iznad 300 m

Samar nije nista drugo do odgovor iz prve ruke!

PRODAJEM KUCU NA KLIZISTU! ZA MJESEC DANA CE BITI U UZEM CENTRU GRADA...

za leprsav hod i sjaj u ocima,koristite kozmetiku HEINEKEN

Zašto bi se izlagali mamurluku? Ostanite pijani.

Stranger in the night, sida in the morning!

ŽIVI SVAKI DAN KAO DA TI JE POSLJEDNJI.....JEDNOG DANA BIT ĆEŠ U PRAVU!

Kad ti nisi pored mene nisu mi sve ovce na broju

Kad sin liči na oca onda je to genetski, a kada liči na susjeda onda je to
utjecaj okoline!

ISPRED KUĆE KUBIK DRVA, TI SI MOJA LJUBAV PRVA!!!

Ako se udaris u glavu neces sepati

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.