SO PREDICTABLE

29.11.2005., utorak

...FUCK is in the air...

...danas mi je tako sjeban dan...prvo šizika...prošli put nama ova da kao neke zadatke da doma vježbamo za ispit...i sve lagano ja prokužih...sva happy..kkad ono ispit...niš ne znam...niš od toga nije ni pokazala ni dala za vježbu...jooj Paravić je bio legenda JJJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE????????????????....joj samo da dobijem 2...ona moja draga informatika...pitala me i dobih komad...a sve sam znala zato sam i ljuta...jer sam se sjebala na maloj stvari...ali sutra ću ispravit...i srz...hm....da...izlet....naša raska je rekla da smo bezobrazni te da jako psujemo,ne poštujemo starije ne slušamo....i bla bla...i rekla je da su posebno bili bezobrazni ovi iz zadnjeg dijela busa...rekla je meni da se stalno derem,Nika okreće,Monika,Asja,Dorotea,Petra,Jelena koja viče da želi u DUTYFREESHOP,,,I Ranić kkoji samo psuje...pa ako joj nije bilo zašto nas je vodila...ma ako neće ne mora...ionako smo išli preko vikenda i izgubili subotu....jedino dobro danas je bila kemija koju nismo imali jer nije bilo Paškvanke i valjda je sutra neće bit...talijanski malo odmora i tzk JUPI dobila sam 5 iz vijače......hehe...BE COOL AND FUCK THE SCHOOL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
....evo danas ja uzmem malo novine i odem prolistat...i zaoravo sam shvatila da ja samo crnu kroniku čitam...ali meni je to ful smiješno...heheh....kao UGUŠILI SE SUPRUŽNICI...OČAJNI ŠTEDIŠA TUKAO OSNIVAČE ZADRUGE...RAZBILI MU AUTO, OTELI GA I PETUKLI...itd...a njjače mi je bilo kad je netko provalio da obožava čitat osrtnice....BOLESNO.....ae idem ja sad...see ya!!!!!
MLOHAVA ĆUNA - posvećeno nekim muškim osobama...ne svima ...i bez uvrede...pjesma mi je ful zakon
Tri kurtona skoro 20 kuna Zbrajam dok joj ljubim vrat
plus piće u gradu i dvije kutije pljuga a meni mlohava čuna
al tako mi i treba kad pijem ko smuk
reko sam sebi već milijon puta neću pijan forsirati fuk
jer će bit mlohava ćuna..
mlohava čuna 4X
toliko para i truda al mlohava ćuna
sad koristim sve druge ekstremitete skrivećki ispod popluna
ali nije ona više dijete ona zna što je mlohava ćuna
mlohava čuna 4X
toliko para i truda al mlohava ćuna
ali vratit ću se do trafike jer kutija je
još uvijek puna
možda mi vrate mojih 20 kn kad im šapnem
MLOHAVA ČUNA
mlohava čuna 4X
toliko para i truda al mlohava ćuna.....

<< Arhiva >>