SO PREDICTABLE

27.11.2005., nedjelja

crnogorci žive život

I već je došla nedjelja....šmrc...nema više odmora...sad će biti samo štreb,štreb...iako danas nisam niš ni takla...samo moram reći da sam se riješila lektire....Ilijada..hm ..."naprosto zanimljivo" ..."od sada ću ju svaki tjedan pročitat 2 puta"...imala sam samo 10 stranica i to sam čitala 1 sat...dok ja skužim...onda nešto pročitam...pa sve zaboravim šta sam pročitala...savršeno....išla sam i na blog nekog manekena ....tip je lud...piše kako nosi suknje od sestre i to svijetloplavu i kaže da mu lijepo stoji...samo ga je još uvijek sram nosit suknju u javnosti....ide redovito u solarij,u šoping,čupa obrve..a kad ga je ostaavila cura reko je:Pao sam u duboku depresiju, posegnuo za omiljenim Dorina čokoladama i udebljao sam se 700 grama. Previše slatkog natjeralo mi je bubuljicu na nosu. Dobro da je tu max factor koji spašava stvar. Slušao sam mračnu muziku, nosio tamnu odjeću, crne pume i pio Heineken bar po 4 boce na dan (kao Brad Pitt!). Čak sam istaknuo oči crnom olovkom. Sve zbog neizmjerne tuge. Sutra bojim kosu u crno.... Nema više plavih pramenova na lijepoj, svijetlosmeđoj lelujavoj kosi. ...itd...tip stvarno nije normalan..
poludila sam danas...stari mi sere da ću od sada matišu morat vježbat svaki dan ako želim imat pozitivno...joooojj....pa šta mu je nije to upisala..očito da se moram pomirit sa teškom sudbinom ove 4 godine...why????
...i da Petra i Sanja...ono buđenje između 10-11 sati nije baš bilo ugodno...neki ljudi vikendom spavaju do 13-14...ali nema beda,nisam ljuta nego sam kad ste me nazvale shvatila da je došla nedjelja...=(...ja bi rađe bila ko Crnogorac,oni skoro niš ne rade...hihi...ja sam čula...kao....kod njih su subota i nedjelja svakako neradni dani,ponedjeljak je dan za odmor od odmora....utorak je priprema za rad...srijedu rade...četvrtak odmor od rada,a petak kao priprema za odmor...još su pitali daj je kao i srijeda radna...mislim to je samo vic...ali zamislite da je stvarno tako i onda još neka srijeda da je blagdan....pa nitko sretniji od mene...i tako...see ya ...peace...

<< Arhiva >>