SO PREDICTABLE

27.11.2005., nedjelja

....ŠljoKiCe I gLaMuR SloVeNštIne...

evo me...vratili smo se iz Slovenštine...bilo je tak tak...prvo sam se jutros gadno sjebala jer sam se ustala u 4 i mislila da se moram spremat za put...da hm...i tako mi krenuli...prvo smo išli u neku Postojsku jamu ..pa ok je tamo ....stalaktiti... stalagmiti i tako to...onda smo išli u postojgrad ili kak već...neki dvorac ...ful lijep pogled s njega...i još je padao snijeg...ful je bio ugođaj i po`...i neka ženska nam je pričala priču o tome...a najjače mi je bilo kad je rekla da je njihov tadašnji car bio ubijen topom dok je obavljao nuždu na WC-u...a jadan...čovjek ni na wc-u nema mira...a jebiga...onda smo kao krenuli u Ljubljanu...u kojoj naravno nismo bili...uglavnom mi smo imali dogovor da ćemo tamo ići poslije 2 kad prođu neke demonstracije...mislim si ja bolje bi bilo da smo im se pridružili...onda kad smo "išli" u Ljubljanu...snijeg nas je zaustavio...bus od C razreda je odsklizo s ceste pa je morala dolazit neka velika ralica po njega da ga izvuće...a jadni dečki iz našeg razreda su im morali pomoć u kopanju...iako nisu jer su se samo grudali...a mi smo ko budale morali čekat C razred i još se nismo smjeli pomaknut,glasnije pričat ili slušat muziku jer bi se i mi zabili u neko drvo kako je bilo sklisko i mokro..naš PAMETNI šofer Alen je stao nasred ceste koja je imala ful veliku nizbrdicu...ful smo se usrali jer je bus sklizao dok je stajao i dok smo mi bili u njemu...posljedica svim ovim sranjima je bila kiša koja je zamjenila padanje snijega...na kraju smo se s našom "EKSTRA PAMETNOM" vodičkinjom koja bi uvijek počela pričat kad bi bila neka ful zakon pjesma , da nećemo u Ljubljanu nego BTS ili kao već neki šoping centrovi...tamo smo prvo išli na kavu da se razbudimo i ugrijemo...i onda smo si kao išli kupit nešto ...a ono niš nema baš jadno...nekim frendicama sam neš kupila..a sebi sam kupila kiler,mislila sam si i kupit crne adidaske s bijelim crtama koje tražim već 3-4 godine.,ali ipak nisam jer sam mislila da će mi stara srat...a na kraju je rekla ZAŠTO SI IH NISI KUPILA??...a niš onda...u našoj drgoj susjednoj Sloveniji smo se smrzli ko pičke i smočili do kože...neki su čarape i tenisice sušili u busu...al je smrdilo...a u busu grijanje stavili na 160 umrli od vručine...znači da zaključim izlet je bio sranje, a jedino dobro je bilo društvo i ta naša zajebancija...hehe ....Dolly ja i ti...hm...da ...kaput i šljokice...Dadilja...heh...mogle bi to ponovit koji put...a u neke ljude sam se ful razočarala...ONI I NjIHOV PROKLETI FILM....znaju koji su to...televiziju možeš i doma gledat...i da odužit ćete mi se za ono pjevanje...jedino Sanja i Mateo ne moraju...pa baš mi je trebalo da pjevam pred svima na mikrofon...daa jadne vaše uši...a Paukovićka mi je rekla da će me prijavit onoj iz glazbenog na zbor jer dobro pjevam....e ako budem morala na zbor mrtvi ste....i nesto mi je CD od HLADNOG PIVA ŠAMAR-pametna vodičkinja mi ga je izgubila...ima li ko da mi ga sprži???PLIIIIZ...joj sad sam se sjetila dvorca u nekom postojgradu ....JUPI OSTVARIT ĆE MI SE ŽELJA...a vi ju vjerovatno znate...hehe...i onaj helijski balon baš i nije djelovao ...sjebo vas je prodavač...onda kad smo se vratili u Ri veliko iznenađenje:POPLAVA...savršeno...kad bi malo jače padalo pa možda ne bi bilo škole u ponedjeljak...da bar...MAKNULA SAM SLIKE JER SU SE NEKI NALJUTILI NA NAS....
ting at e da i želim se ispričat jednoj osobi:DODOTU sori šta sam sumnjala u tebe..nadam se da se ne ljutiš...i tako opet proš vikend...ajde valjda ću nekako odgurat još tih 20-ak dana škole...ne da mi se više....DRUŠTVO IZ RAZREDA: VOLIM VAS I SAMO ZBOG VAS MI JE OVAJ IZLET BIO ZAKON...JER STE TAKO JEBENO DOBRI...idem ja slušat malo S.O.A.D.....poZZ...sy

<< Arhiva >>