SO PREDICTABLE

24.11.2005., četvrtak

...And I wiLL nOT Be fEdd by tHe LieSSS...

...još malo pa će vikend...jedva čekam...nisam baš nešto posebno uzbuđena zbog izleta u Ljubljanu kao drugi...mislim 100% će nam bit zakon i ta sranja,ali neću vidjet svoju malu Sandru,baš ju miSSam jer ne idemo u istu školu pa se vidimo samo preko vikenda...jebiga... evo danas sam spavala punih 14 sati od 23 do 13...baš sam se lijepo naspavala...školu smo imali u 13.15. ali ja nisam išla na tjelesni...nije mi se dalo ...nisam luda da idem..a i prehlađena sam i raste mi umnjak pa sve boli i ne mogu niš jest ni pit...i tako ...čim sam došla doma malo sam nazvala Sandrić i išla riješavat latinski...joj tako sam ljuta...ali dosta o školi...
evo moram spomenut malo svoju Asjić kao što sam joj obećala i stavit ću joj jednu pjesmu od Nirvane....
RAPE ME - nadam se da voliš ovu pjesmu...a ovo je i za ANU
Rape me
Rape me, my friend
Rape me
Rape me, again
I'm not the only one[4x]
Hate me
Do it and do it again
Waste me
Rape me, my friend
I'm not the only one [4x]
My favorite inside source
I'll kiss your open sores
Appreciate your concern
You'll always stink and burn
Rape me
Rape me, my friend
Rape me
Rape me, again
I'm not the only one [4x]
Rape me! [17x]

PoZZdrav: Petra,Sandra,Nika,Iva,Ana,Asja,Petra,Dorotea,Stella,Monika,Sanja,Maja,Jelena,Bruno,Damjan,Mateo,Kim,Đina,Katarina,Lidija,Marina...I hope I didn`t forget somebody...see ya..

<< Arhiva >>