SO PREDICTABLE

21.11.2005., ponedjeljak

...today I screwed up again...I wasn`t paying attention...

Oi!!!!Već je završio ponedjeljak...napokon...sutra u 2 imamo neku predstavu u "svečanoj dvorani"...na koju naravno ide skoro cijeli razred samo da ne gleda Paškvanku iz kemije...nije mi jasno koje budale neće ići...čula sam da to traje od 2 do 3 pa onda to znači da nemamo ni tjelesni....=)...predstava će vjerovatno bit jadna pa ne smijem zaboravit discman...i cd od GC-a...hehe,ili ću uzet Green day...ne znam.. jedva čekam sutra ...naći ću se sa Sandrom i ekipom pa idemo u Točku...bit će cijela PRHG-za neupućene prva riječka hrv.gimnazija..uglavnom oni isto imaju u srijedu dan škole kao i mi...pa su se ovi iz trećih i četvrtih razreda dogovorili da "slave" dan škole u Točki...baš zakon...a naša shola...katastrofa ...mi imamo samo neke jadne radionice...a najbolja mi je ova iz matematike..."ja ču održat radionice iz matematike u 10.30 pa dođite djeco"...ne bi joj ja došla da me neko tuče svaki dan...baš je jadna...
Danas je izašao novi OK...tako me živciraju svaka druga stranica je o TOKIJO HOTELU,US 5...onda o nekim luzerima iz sapunica i ostalim pop princezama & co....pa dođe mi da nekog tako odalamim...nisu mi ništa stavili o GUD ŠARLOT...šmrc...ni o GRIN DEYU...baš su luzeri...ali zato ja kupujem M u kojem svaki broj ima neš` o GC...to je američki časopis...
...zaboravila sam rechi da je mojoj frendici Sandri neka pederčina izbila lechu iz oka kad smo bili u Točki...jadna vidjela je samo pola stvari koje su se događale...ali dobit će ona sad nove...lol...DON` WORRY BE HAPPY....hehe...
poruke:Sandra:baš me zanima jel ono MEDO!???nemoj pisat niš na ovaj blogh o tome...možeš jedino u šiframa...
Ana : sori u vezi cdeja ja danas nisam morala ići u grad jer sam našla putovnicu...pa mi ne treba još osobna....sori...
ostali:poZZ....xoxO ...see ya at the show...

...e i ona slika za koju sam pitala jeli to BENJI ili JOEL...to je BENJI jer da malo bolje pogledate vidjeli bi da ima barem piercing na usni...lol...xoxo

<< Arhiva >>