SO PREDICTABLE

19.11.2005., subota

...GC4ever...

...napokon...subota je,moj najdraži dan...i napokon sam imala vremena da se malo naspavam...malo sam štrebala matišu...da, jer u ponedjeljak pišemo jebeni ispit iz kojeg ću nadam se pobrat 2...gledala sam opet Bullet in a bible od Green daya i Live at Brixton academy od GC-a...sretna sam jer danas idem u Točku na Ri rock...valjda neće bit dosadno...a najviše me razveselilo kad mi je Asja javila da će ić večeras i da će Stella,-ae,f doć...=),..i Ana... jedino sam tužna jer neće Monika, mora u Zg...a jebiga ...a vi ostali koji nećete doć večeras miSSam vas...nisam vam duuuugo ništa pisala o najjebenijoj,najboljoj,sve NAJ grupi na svijetu (tako barem ja i Sandra mislimo) ...u zadnje vrijeme stalno razmišljam kad će im izaći novi album...a oni su tek počeli pisat pjesme,nadam se da će se moć kupit do ljeta 2006 jer ću umrijet..i onda će počet tureje...pa ako budu negdje blizu kao npr.Italija,Mađarska,Slovenija,Njemačka...idem...ali ne znam kako ću ja to dočekat...baš sam brojala koliko imam slika i postera od GC-a i GD-a na zidu...od GD-a imam samo 16, a od GC-a 70...jebote,morat ću još koju sliku zaljepii...sad sam se sjetila da sam 4.11. preko AMAZONA naručila neku knjigu od GC-a i još mi nije došla...baš sam ljuta na njih...nije mi jasno kako je Sanja svoju nardžbu tako brzo dobila...a naručila sam i MADE majicu prije mjesec dana ni ona mi nije došla...jebiga neće me sreća...=(=(=(...Sandra see ya at 19.30....


<< Arhiva >>