SO PREDICTABLE

14.11.2005., ponedjeljak

...oi...

evo danas je škola prošla ok...matematiku sam nešto skužila...možda iz ispita izvučem kakvu dvojku...onda hrvatski i Draga Žunac....duuuuuuuhhh..hvala bogu nije me pitala jer bi pobrala takav komad...e i povijest...koja dosada...ali ajde barem pederčina nije ništa pitao...i tako je svih jebenih 6 sata prošlo...ja sam danas tako htjela u grad ali ni jedna moja frendica nije htjela ići pa sam išla doma...jebiga...onda kad sam došla doma sam naravno gledala DVD VIDEO COLLECTION od GOOD CHARLOTTE..
Od onog partya od jučer još uvijek ne mogu pričat...jedva...ukomirana sam...pozdraf svima iz razreda te Marini iz medicinske,Hrcya,Đinu...Sandri...kiisss....duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhh...idem ja slušat GC...ciao

...nešto lijepo sam noćas sanjala...oi!!!!!

<< Arhiva >>