SO PREDICTABLE

09.11.2005., srijeda

..ah ta sholica..

danas je shola prošla ok...nije me pitala eng,ali me pitala biologiju iz koje sam dobila 4 i 5 (nitko sretniji od mene, nije mi jasno kako sam uspjela dobit tako dobre ocjene kad skoro nisam nishta znala...) ali me MELBICA sjebala s iznenadnim ispitom koji ću nadam se pobrat duju...a ona kučketina iz informatike je takva kuja...stalno mi neš sere u stilu kao ti nikad ne pratiš,nikad ne slušaš,nikad ne pišeš,samo pričaš...niš ne znaš i tako to..te mi je napisala opomenu...jedva čekam da završim prvi raz da ju ne moram gledat...mrš...evo ja sutra idem u Zagreb malo shoppingirat..a neke frendice iz raz idu s kujom iz info u zg na velesajam,pa se možda vidimo...baš sam happy jer shutra neću morat gledat DRAGU ŽUNAC I KOMPANI...hehe...jadni vi u sholici...žalim vas...evo sad želim pozdravit neke ljude...posebno ANU ...nadam se da se ne ljutiš na mene...onda još Sandru,Ivu,Niku,Petru,Doroteu,Moniku,Stellu, Sanju,Maju,Jelenu,Asju,Brunota,Damjana,Matea....see u...xoxo

<< Arhiva >>