Goldeneye

25.04.2008., petak

Gad koji smanjuje broj žrtava Jasenovca

Ovo što se događa s Jasenovcem prevršilo je svaku mjeru! Licitiranje s brojem žrtava u logoru koji predstavlja najveću ljagu od kada postoji Hrvata, je sramotno i najniže politikantski. Problem je što su i u prošlom ratu kao razlog za pobunu Srba u Hrvatskoj stalno pred nos stavljani ustaški zločini koji će se, kao ponoviti, pa treba dići narod na oružje. Zašto imam pravo pričati o Jasenovcu? Zato što je moj pradjed iako HRVAT i KATOLIK, ali antifašist, završio u istom logoru. Njegovu smrt opisao je Čolaković u svojoj knjizi, ćirilićnom izdanju iz 1948. godine (Svjetlost Sarajevo) kada su sjećanja logoraša još bila svježa. Ubijen je na zloglasnoj "klackalici" odrubljivanjem glave. I da je moj djed jedina žrtva Jasenovca za mene bi taj logor bio mjesto užasa. Njegov sin, a moj djed za rata je bio u dva logora, njemačkom i ustaškom. Bio je mučen, čupani su mu nokti, prebijan je do nesvijesti. Moja prabaka bila je zatočena u zatvoru u Vinkovcima jer su joj sinovi otišli u partizane. Kada je njena kći tražila vezu da je izvadi iz zatvora i ona je u njemu završila "zbog drskog ponašanja". Treći je sin mog pradjede i brat moga djeda bio partizan, koji je dopao u ruke četnicima popa Save na Majevici i zaklan je. Poslije rata vodio se kao narodni heroj, postojala je u jednom gradiću škola s njegovim imenom, a i jedna je ulica nosila njegovo ime. Djeca su u školi učila o partizanskom heroju kojeg su ubili četnici, što je potvrdio i kasniji oficir JNA koji je, vidi čuda, tada bio među četnicima popa Save.
Gdje je sada problem? Naime u popisu broja žrtava logora Jasenovac, moj pradjed se vodi pet puta, a njegov od četnika zaklan sin dva puta kao žrtva Jasenovca. Znači jedan čovjek, a sedam na popisu. Popisu kojeg sada uzimaju kao dokaz i njime licitiraju. Do tog sam popisa došao slučajno preko internet stranica na kojima se nalaze popisane žrtve logora Jasenovac.
Molim političare neka ostave žrtve da počivaju u miru. Neka ne prave vlastite promocije. Sjetimo se samo Mesićevih govora koje možete vidjeti i na Youtubeu gdje veliča osnutak NDH. Spominjanje američkih generala kao uzore da nekoga tko smanjuje broj žrtava nazove gadovima je također licemjerno, jer su bombe istih na Hirošimu i Nagasaki zločin bez presedana.
Zato ću ja sada biti gad i smanjiti brojku od registriranih 69.842 ubijenih u Jasenovcu i smanjiti je za šest, te se pomoliti se za dušu moga ubijenog pradjeda.

<< Arhiva >>