sensualissimo

subota, 26.02.2005.

festomanijak,drugi dan


SEZONSKI RAD,madjarski film,nema ni
pricu ni glumce,ni reziju koja bi ga
ucinila prepoznatljivim ,nekmoli posebnim.
Zasto se snimaju takvi filmovi veliko
je pitanje,koje ce me muciti tokom trajanja
festivala.Da nije nekoliko onih erotskih
scena od kojih makar dvije su seksi-posebno
moment kad jedan od junaka,u pokusaju da
postane porno glumac,zadovoljava ocito
profesionalku,reklo bi se iskusnu madjarsku
profuknjacu koja se cepa od kurca i zna znanje
tj kako se pravilno uzdise i dise tokom koitusa-ne
bi bilo kadra vrijedneg pomena.Ma ajde,
tri drugara,posle studija,odlaze da rade
kao konobari,pa im se dogodi nekoliko
stvari ovih i onih ,koje je tesko prepricati
jer se u sustini nis ne dasava.Obecava,zar ne?

U KAZABLANCI ANDJELI NE LETE marokanski
je film,ako to jeste film uopste.Socijala,u
svakom mogucem smislu...uglavnom
bemisleno i zaostalo...Idejom na tragu
krasnih,humanih iranskih filmova,Dzafara
Panahija recimo,ali potpuno inferiorno
i beznacajno zapravo,bez razloga
da bude vidjeno,a jos i vise...snimljeno.

KOD AMIDJE IDRIZA poentilisticki je
preden novi film autora Pjera Zalice,
super usporen,s sjajnim dijalogom
filovanim sarajevskim slengom i
brojnim turcizmima,kao kod
Abdulaha Sidrana.Jedan relativno
human filmcic koji lijepo je pogledati
u dokolici....nejasno je samo kako
2005 se snimaju filmovi o ruralnom
Sarajevu od prije Hrista sve sa neofolk
seljackim sevdalinkama Sase Losica,
ne bez sarma,ali bez kompasa itekako.
Zasto,zasto,zasto?
- 17:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>