subota, 06.01.2007.

*Life as a house*

"Sto biste vi napravili da vam ostane jos 3-4 mjeseca zivota?"
Sagradimo zajedno kucu. Hajde!
Savrsena...tako stvarna...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Predvidljiv si...
Cuo sam te vec...Nevjerovatno si glup, znas li to?!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

Ta je promjena tako konstantna da je i ne osijetis..
*Svida mi se kad nista ne osijecas...*

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

...Gledanje u proslost kao gledanje u buducnost bez buducnosti...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

*Ono sto mislis ne mora biti povezano sa stvarnoscu.*

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

"Uvijek sam o sebi razmisljao kao o kuci…
Uvijek sam bio ono u cemu sam zivio..
Nije trebalo biti veliko cak ni lijepo,samo da je moje..
Postao sam ono sto sam htio biti..
Sagradio sam si zivot..
Sagradio sam si kucu..
Svakim udarcem vala cujem nesto..
Prije nikada nisam slusao…

Sada,na vrhu sam stijene i slusam
Tu prema moru..
Skoro sam gotov..
Da,slusam…."

20:53 - Komentari (13) - Isprintaj :)

<< Arhiva >>