Gogorov Svijet Cuda

subota, 27.05.2006.

Podrumski petak again!

Daklem, nali smo se opet tamo (ja sam dosao tek kasnije jer sam bio na jednom pre-zakon seminaru borilackih vjestina :) ), i onda je krenula spika o rp-u, poglavito o Vamposima, a i o homoseksualnosti, biseksualnosti, WW2, SS legijama, Svenu haSSelu, nacizmu, kinezima, americi, PAKovanju, ratovanju, prezivljavanju antedeluviana, najboljem mogucem kraju Gehenne WoD-a, drogama i zenskama. Par citata:

-ekstenzivna podjela homoseksualstva
-definiranje Gomorije
-vicevi o neznancima u kuhinji koje otkrivaju klinci
-nabavljanje kukastog bude
-drnchenje: kako i zasto
-definiranje nove edicije VtR-a

Ali, dragi moji, nemrem vam ja to opisati. Phiber je rekao da ce probati snimiti, pa zivite u nadi...

- 01:22 - Komentari (2) - Isprintaj - #