< rujan, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Listopad 2024 (5)
Rujan 2024 (4)
Kolovoz 2024 (12)
Srpanj 2024 (6)
Lipanj 2024 (10)
Svibanj 2024 (10)
Travanj 2024 (11)
Ožujak 2024 (15)
Veljača 2024 (5)
Siječanj 2024 (5)
Prosinac 2023 (6)
Studeni 2023 (5)
Listopad 2023 (13)
Rujan 2023 (7)
Srpanj 2023 (4)
Lipanj 2023 (4)
Svibanj 2023 (8)
Travanj 2023 (7)
Ožujak 2023 (8)
Veljača 2023 (7)
Siječanj 2023 (5)
Prosinac 2022 (9)
Studeni 2022 (6)
Listopad 2022 (11)
Rujan 2022 (5)
Kolovoz 2022 (7)
Srpanj 2022 (8)
Lipanj 2022 (4)
Svibanj 2022 (7)
Travanj 2022 (4)
Ožujak 2022 (3)
Veljača 2022 (3)
Siječanj 2022 (7)
Prosinac 2021 (11)
Studeni 2021 (4)
Listopad 2021 (7)
Rujan 2021 (5)
Kolovoz 2021 (3)
Srpanj 2021 (3)
Lipanj 2021 (3)
Svibanj 2021 (3)
Travanj 2021 (6)
Ožujak 2021 (4)
Veljača 2021 (2)
Siječanj 2021 (3)
Prosinac 2020 (9)
Studeni 2020 (6)
Listopad 2020 (5)

Opis bloga
Predstavljanje drevne, a sada sve popularnije igre GO. Predstavljanje pravila igre, komentari partija, zanimljivosti u svezi goa, vijesti sa natjecanja, go-problematika, obavijesti o predstojecim natjecanjima.

Dodatna pitanja u vezi goa i organiziranja igranja možete uputiti na e.mail:
mladen.smud@gmail.com

Hrvatski Go Savez
HGOS


HIGOU:
- O nama
- Statut
- Pravilnik o članarini
- Pristupnica


Redovna okupljališta uz igranje i učenje igre Go u okolici:

Karta mjesta gdje se Go igra

Karlovac

Knjižnica za mlade – Banjavčićeva 8
subotama od 11 do 13 sati - go-radionice i/ili igranje goa.

Kutina

U knjižnici Srednje škole Tina Ujevića
Svakog utorka od 18 sati tijekom nastavne godine druženje igranjem goa.

Lipovljani

Narodna knjižnica Lipovljani
Trg hrvatskih branitelja 14 u centru Lipovljana
srijedama od 18 sati

Rijeka

Dom mladih
Laginjina 15
utorkom i petkom od 18:00 do 20:00

Velika Gorica

Gorički Klub Mladih
Trg Stjepana Radića 5/II
svaki petak od 17:15 do 19:30 - Go radionica i igranje Goa
do 13. 07. pa prekid do jeseni

Cvijetno naselje 18a
Sklonište - ulaz jug

subote po dogovoru od 16:00 do 20:00

Udruga 'Suncokret'
Cvjetno naselje 10
Igraonica goa

Svaki radni utorak od 10 do 13 sati

Zagreb

Knjižnica 'Ivana Brlić Mažuranić'
Folnegovićevo naselje

Laurenčićeva 8
utorcima od 17 sati do oko 19:30

Mjesni odbor Vrbani
Rudeška 148
srijedama od 19 do 21 sat

Linkovi
Interaktivna škola goa za početnike Za praćenje škole treba program "Adobe Flash".

Škola goa na blogu

Go Hrvatska
facebook


Blog:

Najave go-turnira i go-druženja su od 20. 08. 2014. na novom blogu: 'Najave go-turnira i druženja'.

Škola GO-a

Stjepan - Winterchur


Go u Hrvatskoj

Hrvatska Igo Udruga

Soba 'Hrvatsko internetsko Go prvenstvo' - IGPH OGS

Go u svijetu

Popis svih mjesta gdje se okuplja uz igranje goa u svijetu

Europska Go Federacija

Eurogotv - Kratka izvješća

Go u Sloveniji

PSG - Polski i linkovi

Higashikita - Italija

Šamac

Pogledali ovaj blog

09. 06. 2013. stanje je 107000. i kvit
Uz nekoliko kvitanja
02. 09. 2018. - 13440. i kvit
26. 4. 2019. - 6214.

Flags counter from:
22. 06. 2019. 13:40

Flag Counter

Zanimljivi linkovi goa:

Linkovi i preporuke - Alexander Dinerchtein:
Test tvoje kategorije!
Sanrensei
Lee Changho, 9-dan pro
Internet Go rating
Go KGS go lekcije
KGS Go server
KGS Insei Liga
Go novosti
Tjedne novosti o gou
Go tražilica
KGS i Pandanet novosti
Socijalna mreža za go igrače
Kolekcija trik-poteza
Svjetska prvenstva
Online test tvog stila!

Rating EGF-

Aktuelna rejting lista
hrvatskih go igrača


Guo Juan's Go School

Server za dopisno igranje - DragonGoServer

Jadranska dopisna go liga

Internet igranje goa - IGS - Pandanet - European Team Chamo

EYGTC - Pandanet

Aktuelno


___________________
24. Turnir šestorke
31. Prvenstvo Hrvatske

Mjesni odbor Vrbani
Zagreb
5. i 6. 10. 2024.
Početak u 09:00



___________________
2. Grđevačka jesen
12. 10. 2024.
subota od 10:00
dvorana Komunalca
Kralja Tomislava 10
Veliki Grđevac

P r i j a v a

L i s t a p r i j a v a


___________________
2. međunarodni go turnir "Memorijal Artura Jonaka von Freyenwalda"
Poreč
studeni 2024.



___________________
9. Božični karlovački go turnir
Centar mladih Grabrik
Karlovac
21. 12. 2024.
Početak u 10:00



___________________
Pregledi do sada odigranih tradicionalnih turnira goa u Hrvatskoj

___________________
Go u Hrvatskoj
1999. - 2005.

( iz arhive GK 'Velika Gorica' )



Go - misaona igra
15.09.2005., četvrtak
Igra za ‘2. Listu Kluba Velebit’ 37. puta - Zagreb 14. 09. 2005.

Kaj znači filozofom biti - Robi Zidem ja iz busa, kad čujem kak neko glasno izgovara nekaj poput onoga kak mene zoveju. Vidim trči Robi. 'Bok Robi. Kaj u klub na go?', pitam. 'Da.', je bil odgovor. Idemo od Importanea na Kolodvoru do Trga i pripovedamo o svačemu. ( Ono z velkim slovima za kolodvor i trg sam del, jer se misli na točno određeni kolodvor i trg. Jel praf?) Tak on mene pita: 'Striček Mladen, kaj ste vi završili filozofski faks?'. Ga, kakti, nis dobro čul, pa sam onak načulil vuho i pital ga da mi još jemput veli kaj. 'Filozofski faks, ste završili?'. Me znenadil, pa sam ga odmah pital: 'A, zakaj?'. Veli on meni: 'Pa tak nekak pripovedate, da mi to tak zgleda.' Zna Robi, 15-godišnjak, da neki ljudi znaju pripovedati tak da ih baš svi ne razmeju, a oni koji kak razmeju, veliju da je to baš nekak pametno. Pa onda svi skup takve zoveju filozofima. Sam se nekak zvlekel. 'Ne. Sam elektrotehničar.' Mi je onda još rekel da i striček Zvonko zna tak pripovedati, a ja njemu onda, da mi kaj puno go igramo, znamo puno razmišlati o tomu kaj razmišlamo, a je zanimlivo kad pripovedaš o razmišlanju i to tak da bi drugi još više razmišlali. Oni koji to tak nemreju veliju da je to filozofiranje. To moreju tak delati i neki elektrotehničari. Nek, Robač, vidim da i tebi to čist dobro ide. Si i ti nekak po malo filozof. Če te gdo ne razme, šteta, al ne za tebe, nek za njega.
Na ulazu u klub 'Velebit' sustižemo Marijana Svilca. Nutra su već Tomi i Marijanček Švarc, a tek kaj smo seli evo i Damira. Nas pet smo ti koji su danas ovde delali z kamenjem na pločama. Sam nas nabrojal šest, ali je Marijanček samo sedel i gledel. Celo vreme pripoveda kak nezna igrati i kak je sve slabši i da mu moram spustiti kyu na 22. On je kakti protiv sebe. Pripoveda kak ga na Pandi svi prebijaju. Velim ja njemu da neću, nek da sve treba ići po rezultatima. Na to on meni da bu došel v subotu na turnir v Goricu i da bu sve pogubil, pa da bum onda moral. Si sad ja razmišlam kaj je tu praf. Kaj z ljudi delaju te pobede i porazi. Furt delamo neke sisteme, a za to treba delati nekakva pravila, a to tera ljude da se po njima ponašaju, a onda nemreju biti kak bi šteli, koji put. Bogek moj, zgleda da nemre bit sve kak bi človek štel. Al navek nekak zide i nigdar ni da nekak ni, pa če se človek malo strpi dojde i ono kaj je vredu po njegvom.
Kad sam se tak lepo ufural, da velim kaj smo danas napravili.
Prvo se rasporedila četvorka i to je prvi biral Svilac i veli da hoće na mene. Mu to nekak zgledalo najobečavajuće. Če mene zmaže, evo ga na drugom mestu. Zna on za ono, ak se puno proba, jemput se i dogodi. Valda je već došlo vreme, da me krkne. Z devet fore je na početku dost dobro zgledalo, al sam ja bil dost bezobrazan. Maznul sam mu sva četri čoška, pa sam se i zgural na dve stranice. Je njemu ostal jen velki prostor, al je bil samo jen. Kad se sve pozbrojilo na kraju sam imel 62,5 poena više nek on. Opet niš. Se bu Marijan moral još malo strpiti i pričekati, da bi došlo vreme za njegvu pobedu.
Robi je pak zmazal Tomija. Se tu fora smanjila već na pet, al je i to, zgleda, nekak preveč. Ja bi rekel, da mali filozof dela svoje.
Gda sem ja z Svilcom bil gotov, mi z osmehom prilazi Damir. Već znam: devet fore, puno razmišlanja, obrana svega kaj je sumnjivo, čvrsta igra.... Bu to za mene lepi ispit. Baš nekak mi paše takvo izkušenje. I ni bilo lako. Prvo sam mu se ugural v jen čošek, al je on onda dobil jaki zid prema sredini i stranici. Ostavlam mu hrpicu kamenja, jel, ak je vadim, bi si samo veću štetu napravil. Sad on treba razmeti kaj se du događa. Zakaj ja to pušćam? Sam malo dalje probal nekak se zagroziti, metanjem kamenja, na njegov drugi kut, a sam posle na račun toga opet probal zvleči ono kaj sam prije pustil. I sve tak, kak bi ljudi rekli ni .... ni .... Je onda on primetil da bi trebal ganjati moju velku hrpu kamenja v sredini ploče. Po tom smo
obadva mislili na sličan nači. On me ganja, a ja se zvlačim. Zvlekel sam se i sad se partija počela lomiti, kaj znači da počinjem dobivati. Sam mu još prodal jednu foru za veliki kut, pa sprovrtal po stranici i na kraju 57,5 za onoga kojega poznaju imenom Mladen. Bogek moj, koja kamuflaža. Svi misliju da sam ja Mladen, a to tak oni samo mene zoveju, a ja sam taj kojeg zoveju. Jel negdo kuži da sam baš ja iza toga. Sve mi zgleda, da čak ni ja to neznam. Morti se to ni nemre znati, pa stalno tak nekaj delam bez veze.
Na drugoj ploči se već započela jedna zanimliva partija. Je Svilac izazval Robija. Tu se događalo nekaj interesantno. Kaj da velim, nek samo ovo: 'Zakaj protiv mene neće tak igrati?', komentira sa strane Tomi Robijevu igru. A Robi, iz bedastoće u bedastoću. Ga je Svilac isprebijal za velikih 90,5 poena. Bilo je to prvo penjanje na listi danas. Je Svilac sad četvrti.
Sada Tomi izaziva Svilca za to četvrto mesto. Si misli Tomi: 'Ak nemrem Robija, bum valda Svilca.' Bilo je tu i dva prednosna kamenčića. I je ga i to za 43,5 poena. Sad je Tomi četvrti.
Robiju sad krivo. Su ga obadva preskočila, pa on izaziva na revanš Tomija. Bu probal vratiti četvrto mesto, kaj ga je od Svilca zgubil. I Robi je opet prebil Tomija. Bilo je 58,5. Je bila to partija z puno kojeva. Tomi je bil slab v pretnjama, pa sve bilo kak obično je. (To namerno zmotavam reči. Mi tak lepše zgleda.) I tak nakon tri promjene mesta na listi ipak je sve ostalo kak je bilo. Su se za četvrto mesto zredali Svilac, pa Tomi, pa Robi.
Je to bila još jedna sreda. Igrali su se oni koji se i inače igraju. Nekih novijih baš i nis videl. Su kraj nas igrali beloteri i beloterice. I pri njima je bila standardna škvadra. Sve je nekak kak navek, pa kak da se niš novo ne događa i kak da vreme nekak nejde. I sve tak, gda pred špiglinom se f čudu pitamo: 'Bogek dragi, pa de nam je vreme prešlo?'.
Odigrali smo:
Za 4. mjesto: T. Baotić R. Jovičić ( 5 prednosnih kamena ) 0:1 ( velika razlika )
Za 2. mjesto: M. Smud M. Sviličić ( 9 prednosnih kamena ) 1:0 ( 62,5 poena razlike )
Za 2. mjesto: M. Smud D. Kovačević ( 9 prednosnih kamena ) 1:0 ( 57,5 poena razlike )
Za 4. mjesto: R. Jovičić - M. Sviličić ( 0,5 komi ) 0:1 ( 90,5 poena razlike )
Za 4. mjesto: T. Baotić – M. Sviličić ( 2 prednosna kamena ) 1:0 ( 43,5 poena razlike )
Za 4. mjesto: T. Baotić – R. Jovičić ( 5 prednosnih kamena ) 0:1 ( 58,5 poena razlike )
Stanje na ‘2. Listi kluba Velebit’ 14. 09. 2005.
1. Tajana Tumpa 8. kyu Velika Gorica, zadnju partiju odigrala 20. 07.
2. Mladen Smud 2. dan Velika Gorica, zadnju partiju odigrao 14. 09.
3. Zvonko Bednjanec 2. kyu Velika Gorica, zadnju partiju odigrao 07. 09.
4. Robert Jovičić 15. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 14. 09.
5. Tomislav Baotić 8. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 14. 09.
6. Marijan Sviličić 12. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 14. 09.
7. Fran Pejanović 18. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 31. 08.
8. Davor Gorički 10. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 06. 07.
9. Leon Josip Telak 22. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 17. 08.
10. Filip Pejanović 18. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 31. 08.
11. Mato Taušan 23. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 03.08.
12. Damir Kovačević 13. kyu Slavonski Brod, zadnju partiju odigrao 14. 09.
13. Siniša Zadjelović 10. kyu Velika Gorica, zadnju partiju odigrao 06. 07.
14. Daniel Zrno 2. kyu Velika Gorica, zadnju partiju odigrao 01. 06.
15. Vladimir Smud 20. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 08. 06.
16. Igor Krtalić 21. kyu Osijek, zadnju partiju odigrao 23. 02.
17. Nikola Srkoč 25. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 18. 05.
18. Marijan Švarc 17. kyu Zagreb, zadnju partiju odigrao 29. 06.
Idemo dalje. Tu smo opet slijedeće srijede.
bl. Muradenu

- 09:47 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>