dijalozi

23.01.2016., subota

Kriva je živica



Prilaz rampi za osobe u invalidskim kolicima ispred glavnog ulaza u zgradu na adresi Savska 66, Zagreb, gdje se nalaze ministarstvo branitelja i ministarstvo socijalne politike i mladih


Mario: Jesi bila u ministarstvu prekjučer?

Goga: Da

Mario: Pa kak si ušla, kaj su šatoraši otišli?

Goga: Ma nisu, i još uvijek imam ružnu uspomenu na prošlogodišnji odlazak u isto ministarstvo gdje nam je taxi prešao preko rampe od kombija i strgal ju. Čekanje policije, glad, čekanje, tužna slika ljudi koji jedu po zidićima ispred šatora, situacija koja traži izlaz.
Ove godine novina, rampa na stražnjem ulazu, dakle niti se ne pokušavamo spustit s vozilom. stajemo sa strane, uvjerena kako ćemo ući u ministarstvo na glavni ulaz. Trebalo je neko vrijeme da nam se i taj ulaz prilagodi i sada kad to jest, opet prepreke. Krenula sam stazicom prema rampi za osobe u invalidskim kolicima, međutim s jedne strane živica koja me jako grebala i nisam mogla na nju, s druge strane teški kameni blokovi koje drže šator.

Mario: S kolicima se nikako ne može do glavnog ulaza?

Goga: Ja sa svojim elektromotornim ne mogu, jedino da se guram s jedne strane pa odem u živicu i izgrebem i sebe i kolica, a s druge strane prek onih betonskih ploča nemrem proć...
no, da stvar bude bolja tam je neki striček, koji je tak bil sav pažljiv pa mi je rekel, vi svejedno nebi mogli u ministarstvo jer su vam na ulazu stepenice...na kaj sam ga ja malo bledo pogledala i odgovorila, dragi gospon vidite tam ravno onu rampu, ona vam služi za ulaz u zgradu s kolicima...na kaj se je striček iščuđaval i veli, je, je tak je...onda mi pak još malo digne živce i veli, a trebali su oni tu živicu malo bolje pošišat da se može proć....buah...para mi kreće na uši... na svu sreću javlja se u meni ona strpljiva, mirna i kulturna curica...al ipak ne mogoh prešutjet...pa rekoh, da nema tu ovih vaših šatora ja bih mogla proć, a kak je tam i bista najdražeg nam prvog predsjednika, još nadodah, znate Francek vam se nije boril za ovo i ne bi bil baš sretan da vidi kaj delate... burninmad

Mario: I kak si ušla na kraju?

Goga: Asistentica je otišla nutra kod osiguranja reć da nemrem proć i onda smo se spustile na stražnji ulaz gdje smo imale pratnju skroz do ureda gdje se potpisuju ugovori.

Mario: Tu živicu je stvarno trebalo bolje pošišat. Morti bu nova vlada to riješila. Ili buju šatoraši ošli od tam u znak solidarnosti s novom vladom da se ne bi morali trošit novci iz proračuna za šišanje živice, ipak im je sad hdz došel na vlast i imaju novog ministra i novog premijera pa možda u svojoj dobroti napokon dopuste hrvatskim građevinama da se nesmetano kreću javnom površinom, ali isključivo zbog toga da se ne troše pare na šišanje živice... yes


- 17:29 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< siječanj, 2016 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Opis bloga

'KO VOLI NEK' IZVOLI