< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (2)
Ožujak 2008 (5)
Veljača 2008 (23)
Siječanj 2008 (20)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Image and video hosting by TinyPic




Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic

MOJ Msn......... djuriuss@hotmail.com

Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic



Image and video hosting by TinyPic



BENDOWI KOJE TRENUTNO SLUSAM:

Godsmack
7th_moon
A Perfect Circle
AFI
Agalloch
Agathodaimon
All That Remains
Amon Amarth
Anathema
As I Lay Dying
Autumnal
Avantasia
Ayria
Before the dawn
Bleed The Sky
Blue October
Bolt Thrower
Borknagar
BUSH
Cadaveria
BLOODPARADE
Bloodflowerz
Candlemass
Carnal
Casso de odio
Catamenia
Cemetery of Scream
Children Of Bodom
Clawfinger
Coal Chamber
Coldplay
Slipknot
Slayer
SOAD
Static-X
The Alchemist

Image and video hosting by TinyPic



Naj blogowi:
http://bat.bloger.hr/
http://emoisjustlove.blog.hr/
http://rockandlove.blog.hr/
http://6paradise6lost6.blog.hr/

http://ditryvampire.blog.hr/
http://djvladoosandmarija.blog.hr/


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic
























GODSMACK

malo o meni..............

Web Counter
Web Counter





Name:Ime Prezime
B.fucking day:30.1.1989
Zivim:ne Zivim
Hoby:tipkanje
T.B.F:DINKO&CHESA
Favorite Film:Vampires
F.Bendovi:GODSMACK...
F.pjesma:I stand alone
F.glumac/ica:Spuzva Bob


Image and video hosting by TinyPic






Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic


srijeda, 02.04.2008.

Enjoy in Silence...............

Utjehu trazim u tisini svojih hladnih odaja............
Molim molitvu neikada ne izrecivu.......................
U dubokim mislima proslosti moja dusa tone................
Dok mi se krv sljeva niz usne koje su otele dusu mlade djevice...........
Ja trazim utjehu u tisini.......................

Zasto ja, zasto ja..............
Tko me je prokleo na vjecnu tamu..........
Na put u bezdan..............
I dalje sjedim u tisini i gledam truplo mlade djevojke...........
Hm...zasto sam proklet zasto mi dusa neda mira,zasto imam ceznju koja se skriva duboko u njima..........
Ali u drugom PROKLETOM pogledu nije ni lose...........
Jednostavno osjetim kad prolazim pokraj vas neko jebeno straho postovanje..........
Osjetim vas strah dok vas gledam mojim hladnim ocima...........
Vi ste obicni smrtnici koji zive od danas do sutra.............
"Najvažnija ljudska težnja je težnja za moralnošću u našem djelovanju. Naša unutarnja ravnoteža, čak i naša egzistencija ovisi o tome. Jedino moralnost u našem djelovanju može dati ljepotu i dostojanstvo našem životu."
A ja sam samo sjena, porculanska lutka,marioneta djavla.........
Ja imam nesto sto vi nemate..........
TAMA,TAMA,TAMA.....
Samo ja i moja TAMA.................
Ja trazim utjehu u tisini...........

Mnogi me zovu DJAVLOM,UBOJICOM ali ja sam jos samo djete izgubljeno u noci............
Ja samo trazim svoj jebeni mir,trazim svoje unistenje..........
Haha...nisi ti kriwa sto si MRTVA jednostavno to ti je jebena sudbina..........

I tako dok sjedim u sobi pokraj tebe razmisljam o tvojim zadnjim sekundama otkucaja srca...........
Setao sam ulicom, i na udaljenost instikta koji mi je dodjeljen sa strane noci..........
Osjetim tvoje bilo,otkucaje srca,i miris KRVI.............
Prisao sam ti i hladnom rukom dotaknu lice ..............
Uhvatio sam te za ruku a ti se nisi opirala............
Prstima sam ti ocrtavo suze na licu koje sa zeljno iscekivo..........
I uz pjesmu nikada ne ispjevanu ocnjacima ti probadao vrat.................
Sto sam dublje probadao u tvoju unutrasnjost to sam osjecao vecu pozudu..........
Osjetio sam neku povezanost............
Neki cudan osjecaj kad sam ti pogledao prvi put u oci.........
I sada ,dok sjedim pokraj tebe..........
Iz ociju mi tece krv i pustam suze zato sto sam zakasnio jer od tebe mi je samo
ostala hladna lutka,sjecanje,zedj......................
I jedino sto sada ti mogu reci ENJOY IN SILENCE.........

|Komentiraj 5| Printaj| #|

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.