Goddess Vesna

subota, 30.03.2024.

Čestitka

Neka Vam blagdani unesu mir i sreću. I neka nam budu prilika da svi razmislimo o istinskim vrijednostima u našim životima, toleranciji i praštanju.
Svim vjernicima od srca želim sretan Uskrs!

- 15:37 - Komentari (15) - Isprintaj - #

srijeda, 20.03.2024.

NEMOJ PLAKATI ...

Nemoj stajati kraj mog groba i plakati.
Ja nisam tu, ja ne spavam
ja sam tisuću vjetrova koji pušu,
ja sam dijamantni odsjaj u snijegu
ja sam sunčeva svjetlost na zrelom žitu,
ja sam nježna, jesenja kiša.
Dok se budiš uz jutarnju tišinu,
ja sam brzi, uzdignuti juriš
tihih ptica u kružećem letu,
ja sam dan koji nadilazi noć.
Nemoj stajati
kraj moga groba i plakati —
nema me,
nisam umro.
Clare Harner

Oznake: Malo dobrih ljudi

- 12:53 - Komentari (12) - Isprintaj - #

petak, 08.03.2024.

Žene Majke Kraljice

I can buy myself flowers
Write my name in the sand
Talk to myself for hours, yeah
Say things you don't understand
I can take myself dancing, yeah
I can hold my own hand
Yeah, I can love me better than you can
(Flowers, Miley Cyrus)

Sretan Dan žena svim blogo žemskama i onima koji se tako osjećaju!!!! I nek' vam je Dan žena cijelu godinu a ne samo jedan dan!
Trenutno sam u drugim sferama, tu i tamo prokomentiram; ne zamjerite!

- 14:03 - Komentari (7) - Isprintaj - #