Goddess Vesna

petak, 10.06.2022.

Pripreme

I bliži nam se kraj školske godine.... Unuk br.1 završava drugi razred i putuje s bakom u Njemačku krajem mjeseca! Putujemo za Sttuttgart, avionom preko Zuricha ..... Mili Bože kojega li uzbuđenja!!!!! Prvo sam htjela da odsjednemo u nekom malom obiteljskom hotelu ali je ispalo da ćemo biti kod moje sestrične! Što meni i paše, da se napokon ispričamo, malo otračamo, šopingiramo! Al sve to nakon što posjetimo Wilhelmu, štutgartski zoološki vrt! Obećala sam djetetu, došlo je vrijeme da izvršim obećano!
On, naravno ne zna da sam isplanirala još neke stvari: posjet Porsche muzeju i mini šoping u jednoj velikoj kući igračaka!
Veseli se vidjeti životinje a sestričnin sin će ga odvesti u kuću gmazova! Tamo su razne zmijurine, anakonda, električna raža i albino krokodil!
Ja se veselim čemu drugome nego majmunima, pogotovo baby dijelu! Nagovorio je tatu da mu kupi neku jaku memory card da može slikati sve što vidi! Jako je uzbuđen što prvi puta ide tako daleko bez mame i tate! Da ne govorimo da sam obećala da može sjediti u avionu kraj prozora!
Veseli se upoznavanju novih ljudi; svaki dan je pitanje koliko noći još mora spavati....
Koga zanima Wilhelma neka malo progugla, dalo bi se pisati satima! Inače u sklopu ZOO-a se nalazi i ogromni botanički vrt ali mislm da ćemo ga izbjeći nisu biljke to što ga zanima! A i sama Wilhelma je velika tako da ćemo sigurno ići dva puta da vidi što vše toga! Izvještaj slijedi a do tog časa Vas samo komentiram!
I ne, neću se ljutiti ako nam malo zavidite! :)

Oznake: Wilhelma

- 13:58 - Komentari (7) - Isprintaj - #