Goddess Vesna

subota, 07.05.2022.

Tv program i internet portali

Uz jutarnju kavu otvorim sve moguće portale i tako.....čitam i čudim se ko pura dreku koliko sam gluposti u stanju pročitati!
Radi se o glupavim najavama raznih realitiy-a koje ne gledam i nemam ni namjeru.Iz pročitanog ispada da su ti ljudi mentalno potkapacitirani i za nekakvu sitnu paru prostiru svoju intimu svekolikom pučanstvu!
Danas sam donijela odluku da više ne klikam na te članke (radi svog duševnog mira).
Tv program je kriminalan; repriza za reprizom....Sreća da imam satelitske programe pa nisam vezana za naše tv kuće. Pogledam ono što me zanima; više sam za čitanje. Ne volim ljubavne romane čisto jer mi romantika ždere živce. Volim dobar krimi ili špijunski roman isto kao i filmove te tematike.
Zadnje sam pogledala izvrsnu seriju " Mare of Easttown" s izvrsnom Kate Winslet!
Unaprijed se veselim pogledati "Tokyo vice" a u međuvremenu sam pogledala IT science fiction "Devs"!

- 14:51 - Komentari (11) - Isprintaj - #