< travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Lipanj 2008 (1)
Travanj 2008 (2)
Veljača 2008 (7)
Siječanj 2008 (6)
Prosinac 2007 (7)
Studeni 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Design by Underground Queen

Opis bloga

.... duga priča

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

ponešto o meni...

ja sam tanja
moje ima zapravo znači vatrena kraljica
imam 13 godina
živim u zg-u na trešnjevci
idema na dramsku
prijetelj sam životinja
bavim se novinarstvom za školu....
htjela bih u neku gimnaziju.....

volim:
volim pisat
volim glumit
volim izlazit
volim uživat u životu s ljudima do kojih mi je stalo
volim pit (i ne mislim da gazirana piće i prirodne
sokove)
volim svoje frendove
i volim bit na matematici (da,ziher)

ne volim:
ne volim dvoličnost
ne volim uzvišenost
ne volim MATEMATIKI I FIZIKU
ne volim profesorice matematike i fizike...
ne volim patetična sranja
ne volim djetinjaste ljude
ne volim kad nešto moram čekat
ne volim bit razočarana
ne volim kad netko ne ispunjava obećanja
i to bi pa prilici bilo to
moj msn-abazitanja@hotmail.com
... ... ...
i tako,nadam se da ste shvatili nešto o meni...
i da ćete nastvait čitat ovaj blog

i nemojte se natjecat sa mnom ko meže više popit...
na tronu ima mjesta samo za jednog
ZA MENE!!!!!
hehe

četvrtak, 10.04.2008.

evo me opet,prijatelji stari....

ova bol koju osjećam,ove rane koje ne zarastaju,ova prošlost što me progoni,ovaj život što izmiče kontroli...
iluzija stvarnosti previše je i ne mogu se više skrivati i čekati da bol nestane. strah da ću te izgubiti obuzima me i sada kročim,sama,ulivcama života,ulicama srama. hodam svijetom kojim nekada dvoje ljudi skupa hodaše,sanjam san gdje dvoje ljudi nekada volješe se!

zvukovi u daljini,izobličena lica,robovi navike i rasute slike uspomena tjeraju me na predaju. idem sad u tamu,gdje mi nitko neće vidjeti lice,idem tamo gdje me ljubav neće pronaći!!

pozdrav mojim dragim ljudakima....
evo ja sam vam opet došla nakon puuuuno,puuuuno vremena...
ah... jbg... kaj se može
ovaj uvodni dio.... to je moj sastav koji sam napisala u trenutku depre,pa sam ga htjela podijelit s vama i čut vaše mišljenej o tome....
a kod mene ima puno tog novog...
malo sam popravila ocjene,još sam s dadom... (mj i pol')i tako.... ne znam više kaj da vam kažem...
no dobro ja sad idem a vama ostavljam puuuuuno pouuuuno pozdrava do slijedećeg javljanja.

za pepozuba "sek i brac.... to su cvijete dva (2 kao dva)
molim vas,nemojte se obazirat na ove moje nebuloze... petra će shvatit... jel tako???

pozdravlaj vas vaša alkoholičarka (koja već neko vrijeme nije pila,što je jaaako p

- 12:50 - xx Kiss Me Honey xx SaMo(26) - xx On The Lips xx - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.