24.01.2007., srijeda

Photobucket - Video and Image Hosting

Više ništa nema smisla.
Ne znam.
Gubim razum.
Možda.
A možda je to samo još jedna od mojih kriza..
Pamtim samo one loše stvari.
Sjećam se samo onih depresivnih događaja.
Onih tableta.
I pada.
Pada u beskrajnost ništavila.
I ponovno gubljenje razuma.
Sjećam se presušenih ustiju.
I tijela koje žudi za tekućinom.
Sjećam se da nikoga nije bilo briga.
Nikome nije bilo stalo.
Trebala sam prijatelja.
A kad sam pogledala oko sebe da ga pronađem.
Vidjela sam samo gomilu nadrkanih pozera.
Kad bi pogledala duboko u njih vidjela bi samo
gnjev i ništavilo.
Ni trunke svijetla.
Ni ičeg dobrog.
Praznina.
I to me boljelo.
Sama pomisao na to da za mene nitko ne postoji.
Pomisao na to da za sve postoji netko.
Za sve osim mene
I to boli.
Tako jako da plačem krvave suze.
Morbidne misle gomilale se u mojoj razbijenoj glavi.
Razbijenoj od onog kobnog pada.
Od onih tableta.
I ljudskog nemara.
I mislila sam da sam se oporavila.
Ali taj pad ostavlja previše toga.
Previše toga što me podsjeća na njega.
I ostaje ožiljak.
Iz kojeg.
Kao i sad.
Teče krv.
Koju je nemoguće ne vidjeti.
I nemoguće ne osjetiti.

- 21:47 - točka. (14) - još jedna točka. - #

  siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2007 (2)
Veljača 2007 (5)
Siječanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

haha.. dizajn by: of kors.majself

inače, adresa bloga mi je trebala biti glupost je neuništiva..al ja spec zaboravila jedno slovo.. pa je sad adresa takva smešna..LOL..

moja močna galerija sa slikama.. oujea! MOČNO!

Moi ljudi:
O. Luce
O.Lea
O. Goga
O. Dajana
O. Tea
O. Janjičč
O. Eričče
O. Loreničč

O.o.o.if ju sik mi:
484-622-106
nije bitno ak se nepoznamo.. slobodno me edajte.. nije bed.. :)


Photobucket - Video and Image Hosting
Žnjora- moi prijatelj ružičasti slon!
Oje!!


Moi prijatelj ima nauŠnicu na uhu!
Ima i krila kad je HAJ HAJ!
Ima i tetovažu na guzi!
Aha!


Ska.
Punk.
Reggae.


Los Fastidios-najnajnajboljii bend!!
Animal liberation
Birra oi! e divertemento



What's the difference between you and me?
Why can't people see the things, how I want them to see.
They think I am so different from people like you.
But do they infact have a clue?

Photobucket - Video and Image Hosting

They want to fix you,
but maybe you aren't broken.
Maybe you're just different,
maybe who you are is on purpose.