**moja te dusa poznala** S@NDR@

nedjelja, 01.06.2014.

Tupavo moje


"Umem tako lepo da te volim,

al’ čim se pojaviš, sve pokvariš.

Jeste da te volim još više,

al’ šanse su mi manje.

Do tebe je, ne umeš da se ponašaš.

Treba da trepćeš brže nego inače,

onako zagonetno, al’ da se zna odgovor,

da se smeješ kao da prvi put čuješ vic

koji za tebe čitav dan uvežbavam,

da kažeš: “Imaš nešto na trepavici”

(kažem: “Suza, šta bi drugo bilo”,

čudiš se: “Zašto bi ti oko suzilo”,

“Zbog alergije na radost, nije naviklo”),

pa pirneš, da oduvaš detalj sa trepavice,

ako ne ide, onda sa dva prsta skineš,

al’ ti ostane i trepavica među prstima,

pa zamišljamo želju, mada je svejedno

kome će se ostvariti, ista je

E, tupavo moje, sve te moram učiti,

kad nije imao ko da te uči.

Za početak, obraduj se kad me vidiš

i ništa ne diraj, da opet nešto ne pokvariš."

- 23:13 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< lipanj, 2014  
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Lipanj 2014 (2)
Svibanj 2014 (3)
Ožujak 2012 (2)
Veljača 2012 (4)
Siječanj 2012 (15)
Prosinac 2011 (16)

setnja kroz misli

  • Prosetas mojim mislima u jednom danu i previse puta.
    Neee, ne zamjeram ti. Kad god pozelis,
    slobodno svrati.....
    jer moja te je dusa poznalakiss


    Boze ja te ne molim
    da me oslobodis od zivotnih patnji,
    nego te molim
    da me u patnjama ne napustas "
    - R. Tagore


    Htio bih vam reći najdublje riječi,
    ali se ne usuđujem.
    Bojim se vašeg smijeha...
    Htio bih vam reći najiskrenije riječi,
    ali se ne usuđujem.
    Bojim se da mi nećete vjerovati...
    - R. Tagore




    " Ucini me, Bože, boljom
    od onog što drugi
    o meni misle
    i oprosti mi ono
    što oni ne znaju !!!"

    " kad god uporedim
    moje riječi
    i moja djela
    prepadnem se
    da nisam
    jedan od lažova "


Linkovi

  • *http://www.tagged.com
    *Google.ba

  • ...Onog dana kad prestanem maštati
    (kad se probudim bez snova),
    kad prestanem biti dijete
    znat ću da me više nema..


    "Osmijeh ne znači da si uvijek sretan,
    nego da si dovoljno jak
    da se smijes čak i kada boli..."

  • Ljubav je jedino blago
    koje se umnaža dijeljenjem.
    To je jedini dar koji se
    sve više uvećava
    što se više troši.


    Mi smo andjeli
    samo sa jednim krilom,
    Mozemo letjeti jedino
    ako se zagrlimo

    Bruno Ferrero



    Tko ne zna,
    a ne zna da
    ne zna
    opasan je, i
    zbjegavajte
    ga!

    Tko ne zna,
    a zna da
    ne zna
    dijete je,
    nucite ga!

    Tko zna,
    a ne zna da
    zna
    spava,
    probudite ga !

    Tko zna i zna da zna
    Mudar je i slijedite ga!



    ,, Ne vjeruj zato sto je to
    Mudrac rekao,
    Ne vjeruj zato sto je to
    Uobicajeno misljenje,
    Ne vjeruj zato sto je to
    Zapisano,
    Ne vjeruj zato sto je to
    Proreceno,
    Ne vjeruj zato sto netko
    Drugi to vjeruje,
    Ali vjeruj sam onome sto
    Si sam prosudio da je
    Iastina’’



    Vi vidite stvari
    I pitate ZAŠTO?,
    a ja sanjam o stvarima
    kojih nije bilo
    i pitam ZAŠTO NE?

    George Bernard