< prosinac, 2011 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Siječanj 2012 (2)
Prosinac 2011 (13)
Studeni 2011 (31)
Lipanj 2010 (15)
Siječanj 2009 (2)
Prosinac 2008 (14)
Studeni 2008 (2)
Kolovoz 2008 (2)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


 

Komentari On/Off

 

DESIGN BY: ZOKA

|Pozdrav...|

Ja sam Ivan, bogoslov časne zadarske nadbiskupije. Prije nekoliko godina pročitao sam knjigu "Posljednja vremena", i tamo je na neki način naveden cilj svećeničkog poziva, a to je privoditi duše k Bogu, odnosno riječima Bibilije: "Zato idite, učinite sve narode učenicima mojim! Krstite ih u ime Oca i Sina i duha Svetoga! Učite ih da vrše sve što sam vam zapovjedio! Ja sam s vama u sve vrijeme do svršetka svijeta." (Mt.28:19,20) ili "Tada im reče: ' idite po svem svijetu i propovijedajte Radosnu vijest svakomu stvorenju! Tko bude vjerovao i pokrstio se, spasit će se; tko ne bude vjerovao, osudit će se.» (Mk. 16:15,16), stoga sam ja odlučio voditi ovaj, uzeti ću si slobodu te ću nazvati, apostolat. Jedan mudar čovjek je rekao jednu od najvećih istina ikada: "Svaka, pa i ona najkraća, riječ koja izlazi iz usta propovjednika može potaknuti dušu na potpuno obraćenje!" Uostalom ja sam i sam ovome blogu dao ime Glasnik velikoga Kralja, ime koje je sam sebi nadjenuo Sveti Frane, i eto Vama i meni primjera najvrsnijeg kojeg možemo slijediti.

U ljubavi Vas pozdravljam i preporučam se Vaše molitve

Ivan, bogoslov wavewavewave

 

||




Website counter

 

|1Iv 4, 7-11|

Ljubljeni, ljubimo jedni druge jer ljubav je od Boga; i svaki koji ljubi, od Boga je rođen i poznaje Boga. Tko ne ljubi, ne upozna Boga jer Bog je ljubav. U ovom se očitova ljubav Božja u nama: Bog Sina svoga jedinorođenoga posla u svijet da živimo po njemu. U ovom je ljubav: ne da smo mi ljubili Boga, nego - on je ljubio nas i poslao Sina svoga kao pomirnicu za grijehe naše. Ljubljeni, ako je Bog tako ljubio nas, i mi smo dužni ljubiti jedni druge.

--

Kad sam bio osnovnoškolac, ministrant, jednom mi je poslije Službe Božje u sakristiji bio prišao župnik i upitao me bih li možda želio poći u sjemenište. Ja sam kazao otprilike da sam nakanio poći u sjemenište no malo sam se nećkao, a tek poslije bih eventualno vidio, a na što je župnik promrmljao: "Zar ćemo mladost dati svijetu, a starost Bogu?"
Čudno je zašto se toga sjećam. U tom se razgovoru nisam bio osjetio krivim, a niti mi je u tom trenutku ova misao imala neku mudrost. Čak mi se činila i glupom.
No, kako je vrijeme mladosti prošlo i kako sam sada ostarjeli profesor koji se tek u posljednje vrijeme osjeća zauzetijim katoličkim laikom, to mi sve više počinje smetati propušteno vrijeme i sve glasnije i glasnije i glasnije čujem tu davno rečenu rečenicu: "Zar ćemo mladost dati svijetu, a starost Bogu?"

J. Ratzinger

 

|O meni...|

ime: Ivan
prezime:Jordan
email: ivan.jordan.zd@gmail.com

Blogovi koje čitam:

po lokvama vode ili sritnije vrime

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic
DAJ NAM SVIMA DUHA SVOG

Image and video hosting by TinyPic
KRISTE BUDI NAŠA RADOST

Music Inside

četvrtak|15.12.2011.

|Sv. Anzelmo - Molitva za prijatelje
|

 

 

 







Slatki i dobrostivi Gospodine Isuse Kriste, nitko nema veće ljubavi od tvoje i nitko ne može imati onu ljubav koju si ti pokazao. Ništa nisi dugovao smrti, a opet si svoju svetu dušu dao za svoje sluge i grješnike, molio si za svoje ubojice da postanu tvoja braća i da ih pomiriš sa svojim milosrdnim Ocem i s tobom; Ti, Gospodine, koji si toliko ljubio svoje neprijatelje, zapovjedio si ljubav svojim prijateljima.

Dobri Gospodine, kojim čuvstvom da promišljam tvoju neprocjenjivu ljubav? Što da uzvratim tvojemu neizmjernom dobročinstvu? Slatkoća tvoje dobrostivosti nadvisuje svako čuvstvo. Veličina tvojega dobročinstva pobjeđuje svaku naknadu. Što da uzvratim svojemu stvoritelju koji me nanovo stvorio? Što da darujem svojemu milosniku i otkupitelju? Gospodine, 'ti si moj Bog', 'nema mi blaženstva bez tebe'. 'Tvoja je zemlja i sve što je ispunja'.

Ja, siromašni prosjak, crv i pepeo, što da uzvratim svojemu Bogu osim da budem srcem poslušan njegovoj zapovijedi? A tvoja je zapovijed da ljubimo jedni druge. Dobri čovječe, dobri Bože, dobri Gospodine, dobri prijatelju, Ti dobri u svemu što jesi, tvoj ponizni i bezvrijedni sluga želi biti poslušan tvojoj zapovijedi.


Gospodine, Ti znaš da ljubim volju koju naređuješ, volim ljubljenje i žudim za ljubavlju. Za ljubav molim, za ljubavlju tragam, zbog nje siromašni prosjak tvoj kuca i vapi na vratima tvojega milosrđa. Ukoliko sam već prihvatio slatku milostinju tvoje besplatne velikodušnosti, usrdno molim za sve ljude tvoju blagost, ljubeći svakoga čovjeka u tebi i zbog tebe, premda ne koliko trebam i koliko želim.

No, ima mnogo onih koje je tvoja ljubav utisnula u moje srce da ih volim posebno i prijateljski. Stoga njima strasnije želim dobro i žudim odanije moliti za njih.

Hoće, hoće, ljupki Gospodine, hoće moliti tvoj sluga za svoje prijatelje, ali on je kriv pred tobom i njegovi ga prijestupi taru. Ako nisam u stanju usrdno moliti za svoj oprost, kako se onda usuđujem tražiti tvoju milost za druge? Tjeskobno tražim zagovornike: kojim pouzdanjem da ja budem zagovornik drugima?

Što da učinim, Gospodine Bože, što da učinim? Ti mi naređuješ da se molim za njih i svim svojim bićem za tim žudim; ali dokle god mi savjest viče da budem zabrinut zbog svojih grijeha, tresem se od straha da govorim za druge. Onda da odustanem od onoga što zapovijedaš i tako učinim ono što zabranjuješ? Nipošto, budući da sam se usudio posegnuti za onim što je zabranjeno, grlim ono što je zapovjeđeno u nadi da poslušnost liječi preuzetnost i 'ljubav' pokriva 'mnoštvo mojih grijeha'.

Stoga Te molim, sveti i dobri Bože, za one koji me vole zbog tebe i koje ja volim u tebi; za njih molim odanije, jer Ti poznaješ njihove osjećaje prema meni i moje iskrenije osjećaje prema njima. Ne činim to, Gospodine moj, kao da sam pravedan i na sigurnomu spram svojih grijeha, nego se svojom neznatnom ljubavlju brinem za njih.
Stoga ih Ti ljubi, vrelo ljubavi, Ti koji zapovijedaš i daješ meni da ih volim. Premda moja molitva ne zaslužuje da im bude korisna, jer je Tebi prinosi grješnik, ipak neka im pomogne, budući da si Ti njezin začetnik i Ti je zapovijedaš.

Ti, začetniče i darivatelju ljubavi, zbog sebe ih ljubi, zbog sebe, a ne zbog mene. Učini da Te oni ljube svim svojim srcem, svim svojim umom i svom dušom svojom, da žele, govore i čine samo ono što se tebi sviđa i što je za njih dobro.

Jako je mlaka, Gospodine moj, jako je mlaka moja molitva, jer nije vrela moja ljubav. Ti, koji si bogat milosrđem, nemoj dijeliti njima svoja dobročinstva prema mlitavosti moje pobožnosti. Kao što u svojoj dobrohotnosti nadilaziš svaku ljudsku ljubav, tako u svojemu uslišenju nadvisi duboke osjećaje moje molbe.

Gospodine, učini njima i s njima ono što im je korisno prema tvojoj volji, tako da ih Ti vodiš i štitiš uvijek i posvuda, dokle ne prispiju slavnoj i vječnoj sigurnosti. Koji živiš i kraljuješ, Bog po sve vijeke vjekova. Amen.

 

 

- 13:44 - Komentari (0) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>