četvrtak, 18.03.2010.

Pismo njegovoj ljubavi


Ti koja ga imaš
dopusti mi da ti kažem par stvari
zapravo dopusti mi da te zamolim
nekoliko stvari
iako nemam prava na to
ti koja ležeš sa njim
dopusti mu da spava na desnoj strani kreveta
daj mu svoj jastučo
i nemoj se ljutiti što ostaje
po cijelu noč budan
ti koja se budiš kraj njega
ne budi ga ujutro
on voli duže spavati
nemoj se ljutiti na njega
kada se okrene na drugu stranu
pusti ga da spava
on voli spavati
odi i skuhaj mu kavu
kratku sa hladnim mlijekom i malo šećera
donesi mu je u krevet i pusti ga
da ju u miru popije uz cigaretu
ti koja ga ljubiš
ljubi ga polako i nježno
nemoj ga napadati
vidjet ćeš kako će ti uzvratiti
ti koja ga maziš
nemoj ga maziti
češkaj ga po leđima
i nježno i grubo jer on to naviše voli
ti koja si dobra i uzorna
nemoj se ljutiti kada on ode van sa prijateljima
i popije koje pivo previše
vjeruj mi, to mu je veće zadovoljstvo
nego kada si ti kupiš nove štikle
ti koja mu kuhaš
pazi da sve bude baš kako on voli
neka jelo bude ljuto
i dalmatinsko
ti koja mu djecu budeš rodila
brini se za njih
voli ih i daj im sve
budi sretna jer su to njegova djeca
dopusti im da spavaju s tobom kad grmi
vodi ih za ruku gdje god da ideš
ti koja s njim vrijeme provodiš
pusti ga da sluša svoju glazbu
nemoj da te živcira
a ako te i živcira,
prešuti
pusti ga da uživa jer to voli
ti koja ga voliš
voli ga svim svojim srcem
jer on kad voli voli do kraja
voli kao što nitko ne zna
voli ga kao nikad nitko nikoga
čuvaj ga
kao zjenicu oka svoga
kao nikad nikoga
ti koja ga budeš imala
čuvaj ga molim te
jer ja više ne ležem sa njime
i nisam mu dopuštala da spava na desnoj strani kreveta
nisam mu davala svoj jastučić
i ljutila sam se što ostaje budan
ja se više ne budim kraj njega
niti ga gledam dok duže spava
i ljutila sam se što spava
i što se okreće da ga pustim
nisam mu kuhala kavu svako jutro
i puštala ga da uživa u njoj uz cigaretu
ja ga ne ljubim
ja ga ne mazim
niti ga češkam više
i nisam dobra i uzorna
a ljutila sam se kada bi otišao van sa prijateljima
i kada bi popio koje pivo previše
uskračivala sam mu zadovoljstva
ja mu ne kuham više
i nisam pazila da sve bude kako on voli
ja mu nikad neću djecu roditi
niti ću se briniti za njih
niti će me voljeti
Ja nikada neću voditi njegovu djecu
držati ih za ruke
niti će meni dolaziti kada zagrmi
ja ne provodim vrijeme s njim
a i kad jesam
nisam ga puštala da sluša svoju glazbu
živciralo me to
nisam znala prešutiti
i nisam ga puštala da uživa
ja ga još uvijek volim
volim ga svim srcem
i on je mene volio, do kraja
volim kao što nitko ne zna
volim ga kao nikad nitko nikoga
ja ga nisam znala čuvati
kao zjenicu oka svoga
kao nikad nikoga
ti ga sada imaš
čuvaj ga, molim te
jer ja to nisam znala...

- 02:33 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2010 (1)
Ožujak 2010 (1)
Veljača 2010 (2)
Rujan 2009 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Poezija i proza sa posvetom za moju jedinu ljubav :(

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

gledaj sada u mene
i nikada si ne dozvoli da budeš kao ja
čovjek sa lažnim osmjehom
duša slomljena
izdala sam te
nisam bolje ni zaslužila
a, toliko sam spremna gubiti
a izgubila sam sve
gledaj sada u mene
to što vidiš, nikad nemoj postati
žena sa tugom u srcu
a sjajem u očima
čovjek bez srca, imena i lica
blijeda uspomena...
izdala sam te, bolje nisam ni zaslužila
i nemoj me nikada slomiti
samo nemoj postati ono što sam ja!