Good girls go to heaven, bad girls go everywhere...

01.03.2008., subota

a sad ko i svi: MOJ RAZRED, 7.c

eto, od početka...
EMA BRAJDIĆ: super cura, voli dečke,lijepa, pametna, dobra...
HRVOJE CESAREC: dobar, šutljiv, super tip...
MATEJA FILKOVIĆ: super cura, dobra, pametna, ima dosta tremu pa se malo zbuni, al je super i super se izvuče...
MAJA GUMBAREVIĆ: super cura, iako ne znam šta ima nekad protiv mene, nekad se posvađa bez ikakvog razloga, ...al,evo ne zamjeram joj...bok, majo...
LOVRO HORVAT: joj... poseban slučaj, voli geografiju, al ne znam šta ima protiv mene...piše jako ružne stvari o meni, ne znam šta on ima protiv slovenaca... al, evo, ni njemu ne zamjeram...evo, lovro,nadam se da si sretan...
FRANJO HUDOLETNJAK: super tip, iako ide u školi po prilagođenom programu i loš je učenik... jako voli nogomet i pecanje...pošten...
VALENTINA HUDOLETNJAK: franjina sestra, isto po prilagođenom ide, malo je lošija od franje, skroz nekog gađa gumicama i jako voli zezat i ulizivat se, al nije jako loša... e al mijenjam mišljenje- skroz udara ljude, glupa je , bezobrazna i idiotkinja...
PAULA JOĆ: super cura, isto voli dečke, poštena, lijepa, super...
JA: eto nadam se da ste odlučili stranu kojoj ćete me pripisati...
MARIO KORDI: loš učenik, dobar, nekad voli zezat, eto to je to, dobar je...
JOSIP LUKIĆ: super tip, voli se zezat, zabavan...sve pet...
IVAN MEŠTROVIĆ: super tip, na meti nastavnika, haha, super je, malo lovi cure...
SILVIJA NIKOLAUS: super cura, moja najbolja prijateljica, malo nekad poludi i dere se ko sumanuta, pa pjeva -o sole mio-, i tak...
MARIJAN NOVAK: super tip, šutljiv, dobar učenik, sve pet i za njega...
LUKA PAVLOVIĆ: ne družim se s njim previše al je super...
DEJAN PLAČKOVIĆ: dobar, voli se zezat, malo nekad izaziva...
ADRIJANA STRUPAR: dobra, lijepa, poštena...
IVANA ŠISER: super, dobra učenica... dobra cura
SANELA ŠOLTIĆ: dobra, lošija učenica, al super, i ina se voli zezat...
MARKO UREMOVIĆ: dobar, pošten, voli se zezat, ok tip...
MATEJ VILČEK: super tip, nikad ne tuče cure, to je dobro, hehe, dobar, zabavan...
TENA VILČEK: super cura, dobra učenica, sve pet također i za nju...
DORIS VRKIĆ: super cura, dobra, pametna, malo mršava, al nitko joj ne zamjera...
RENATA WALLER: ok cura, lijepa, pametna, dobra... isto sve pet...
BORIS ZAGORAC: ah... lijenčuga, iako nije loš kad se potrudi, i da, nasmijava sve kad priča s nastavnicima...
maheto, neki će mislit da sam ovo napisala samo da ne bi mislili da sam loša, al ja ovo stvarno mislim i mislim da nitko nije loš, čak ni lovro, zagorac, valentina i neki drugi...ja sam ove stvari stvarno mislila šta sam napisala...a sad si vi mislite šta hoćete...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.