Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Snovi - Gia Snape - Blog.hr

Gia Snape

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

srijeda, 20.08.2008.

Snovi

-Imamo vremena,ne moramo se žuriti u dvorac.Idemo još sat vremena odspavati,da ne dođemo bog zna kakvi-čula sam izvana Starzov glas.Pogledala sam oko sebe.Ležala sam u krevetu,dok je druga strana bila prazna.Na stolu je stajala tacna sa palačinkama,bokal sa sokom i vaza sa ružom.Također se u zraku osjetio miris njegove odjeće.Spustila sam glavu na jastuk i zažmirila prisjećajući se prošle večeri.
-Dobro jutro gospođice Snape –prišao je i poljubio me prvo u obraz,zatim u usne.Ja sam se samo nasmijala i uzvratila mu poljubac
-Dobro jutro gospodine Weasley-rekla sam i popravila mu pramen ,vatreno crvene kose.
-Ono sinoć što si rekla ,da li je to bilo zbog pijanstva ili si ozbiljno mislila?-pitao je
-Najozbiljnije i dokazaću ti to kad dođe prilika za to-rekla sam mu i počela se oblačiti.Na brzinu smo pojeli doručak te izašli van ,gdje su naši prijatelji stajali okupljeni čekajući nas.
-Hvala Bogu da su se gospoda ustala.-rekla je Nell sarkastično.Nismo ništa rekli,nego smo se samo nasmijali sebi u bradu.
-Casanova imaš sjajila na košulji-rekao je George bratu.
-Ti lutko,malo bolje sveži tu kosu.-rekla mi je Ayumi uz smiješak.
-Jesam rekla da ćeš da se zabaviš-Sihaja je bila sva sretna.Došavši u dvorac,krenuli smo svako u svoje društvene prije doručka.Starz i ja smo primjetili da su svi Slytherini ostali ležati na podu,kako sam ih i ostavila.
-Jesam rekla da još spavaju-šapnula sam Starzu preskačući nekog debelog Slytherina.Bilo je oko 7 kad smo došli.Legla sam i spavala do deset.Bila je subota i niko me nije mogao dići iz kreveta.Probudila sam se uz cvrkut ptica i jedan veliki osmijeh.Danas idemo u posjet Hoesmeadu.Obukla sam svoje nove uske traperice i kričavo žutu majicu,te svezala kosu u rep.Otišla sam do oglasne ploče u društvenoj i tamo su pisala imena učenika koji ne smiju na natjecanje,a također sam vidjela i moje ime iako sam već dobila zabranu natjecati se.
-Jutro Gia,kako si spavala?-upitao me Starz došavši do mene.
-Jesam li ti pričala kako mi je ravnatelj jednom odredio da ću morati na kaznu u Zabranjenu šumu svaki put u noći punog mjeseca?-pitala sam ga još uvjek ne skidajući pogled sa papira.
-Jesi-
-E pa to su naredne 4 subote.-pokazala sam mu na obavijest.-Moram ići sama i to u najdublji dio.
-Šta trebaš da radiš?-upita me
-Ne znam,ne piše-rekla sam mu izlazeći van.
-Zašto bi te slao baš u najdublji dio i zašto u šumu.?-
-Zato što to nije pravi ravnatelj,a u najdubljem dijelu su zvijeri i vukodlaci.-to sam rekla više za sebe,a on nije ništa pitao.
-Ideš sa nama na kasni doručak?-upita on
-Kakav doručak?-
-Društvo je organiziralo doručak ,kad ne stignemo,onda svako donese što ima od hrane i jedemo,jer ovi skotovi ne daju ni ručak,ni večeru,ako zakasniš na doručak.-
-Kada je to određeno?-upitah ga bijesno
-Jučer,kad smo bili na našem izletu.Rekla mi je Nessa-reče on i produlji dalje.Ja sam se popela do Gryffindorskog portreta i čekala da neko izađe da pitam za Freda.Izašla je neka klinka.
-Stani-rekoh joj.
-Šta hoćeš?-upita me jako drsko
-Jesi vidjela Freda Weasleya?-
-Da,ode maloprije sa nekom plavušom.-reče ona gledajući me preko ramena.Krenila sam prema perivoju.Našla sam Freda sa Ayumi kako sjede na nekoj klupi.
-Ćao društvo-rekla sam i sjela kraj njih
-O ćao-rekli su oni.
-Šta radite?-upitala sam nagnuvši glavu na njihov papir
-Pa ja imam jednu praznu trgovinu u Zakutnoj ulici ,nama ne treba pa sam ju mislila dati Fredu i Georgu za prodavanje njihove zbirke-rekla je Ayumi i nastavila pričati sa njim.
-Ok,onda nastavite-ustala sam se ,poljubila Freda te otišla na jezero.Sunce je odjednom zapeklo i postalo je vruće.Skinula sam jaknu i legla pod neku vrbu.

Flashback
-Čujem da si trudna Brittany.Dozvoliću ti da zadršiš to dijete ,samo ako ga budeš odgojila da bude moja nasljednik,moja desna ruka,novi vladar svijeta.-rekao je i počeo se gromko smijati.-onog muža ćeš ostaviti,kako god da se zove,a ako ne budeš do djetevove16. tako odgojila ,žensko ili muško,umrijeće na svoj 16 rođendan.Da li je to jasno?
-Sasvim jasno,moj gospodaru-Brittany je spustila glavu i krenula prema izlazu,dok su se suze slijevale.Hodala je dosta dugo,u tami,prekrivena crvenim plaštom sa štapićem u ruci.Stigla je do kraja puta gdje se nalazila jedna kuća.
-Ne mogu više biti sa tobom.-rekla je čovjeku okrenutih leđa,kada je ušla unutra-Avada Kedavra.Zelena svjetlost je šiknula prema njemu ,a Brittany je pobjegla van u beznađe.

End of Flashback

-Ne ,nemoj,nemoj-osjetila sam da me neko drma
-Ej pa samo si sanjala.Noćna mora..-rekao je Fred i zagrlio me.
-Nema grljenja u školi.10 bodova uzimam Gryffindoru i 5 Slytherinu-rekao je Malfoy,držeći ruke na prsima.Digla sam se bez odgovora,uzela jaknu i torbu i pohitala prema Velikoj Dvorani na ručak.
-Čekaj,Gia-vikali su Fred i Ayumi zamnom.Nisam znala šta znači ovaj san,niti tko je Britanny,samo znam da ima veze sa Voldemortom.
-Što si sanjala?-započeli su čim sam sjela i uzela hranu.
-Ma neku glupost-izmrmljala sam-nije bitno
-Ok-rekli ,ali sam primjetila da mi Fred nije povjerovao.Ubrzo su došli i Nessa,Starz,Harry,Niki,Hermiona te Alex.
-O Hermy ,pa divno te vidjet-rekla sam kad sam ju vidjela.Nikad nije bolje izgledala.
-Da,nedostajao mi je Hogworts,no Nici mi je pričala sve vijesti.Kako to da Draco još nije u Askabanu?-pitala je uzimajući zakašnjeli Dnevni prorok.
-Pa radimo na tome,no došlo je do male prepreke-rekle je Nessa
-Kakve-tada joj je Nici ispričala i naše sumlje za Dumbija te kako su većina Slytherina dobila pravo na vladanje školom.
-Idem,moram nešto da obavim-rekao je Fred,naglo se ustao i otišao niz Dvoranu
-A?...-zabezeknuli smo se jer je to bilo neubičajeno.
-Gdje će on?-upita Starz Georga
-Ne smijem reći-okrene se i ode.Slegnula sam ramenima i nastavila jesti.Poslije sat vremena nas tri smo besciljno lutale okolinom Hogwortsa.
-Najela sam se-rekla je zadovoljno Ayumi.Nas dve smo se samo nasmijale.
-Pa danas je subota,a mi nemamo šta da radimo-Sihaja je tužno uzdahnula.Stajale smo na vijaduktu buljeći u prazno.Nakon nekog vremena vidjele smo da pristižu novi ljudi.Bili su to Harry,Ginny,Hermiona,Ron,Fred i Nici.
-Pozzz,idemo u Vrištavu daščaru?-odjednom je upitao Harry
-Pa možemo-složili smo se i krenuli.Prilazio nam je jedan dečko sa suprotne strane.Bio je visok,imao je smeđu,razbarušenu kosu i Slytherinske boje.
-Ti,mala,moraš samnom-rekao je meni
-Ne moram.-hladno sam rekla
-Da moraš!-prihvatio me za ramena i sljedeće što sam vidjela je bilo Ministarstvo.Okrenula sam se ,a iza mene je stajao Lord Voldemort,te neka žena u crvenoj haljini,zapravo moja žena iz sna.
-Ti dakle ,imaš još godinu dana i onda dolaziš meni.-pričao je Voldemort nekim glasom iz daljine,a žena se smješkala.Počela sam trčati niz hodnik,no stalno sam stajala na jednom mjestu.Glasan smijeh se čuo iza mene.
-NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE-vikala sam iz petnih žila dok nisam shvatila da se nalazim u bolničkoj postelji,a Fred i sestra su me držali za ruku.Zašutjela sam,a Fred me zagrlio.
-Što se dešava,ljubavi?-pitao je glasom jedva čujnim.Sestra kada je vidjela da sam se smirila,odstupila je u svoju kancelariju.Osjetila sam Fredovu ruku kako prolazi mojom kosom i tada sam se sjetila svoga sna.Tu sam se raspala.Suze su se slijevale jedna za drugom,počela sam drhtati,a jedino što sam htijela u tom trenutku je otići u Ministarstvo i otkriti tko je ta žena.Sumljala sam,ali nisam to smjela reći.Znala sam da je to moja majka,ali znajući da je ubila moga oca,dotuklo me i previše.Nadala sam se da to ona nije.Smetali su mi sni već zadnjih mjesec dana,gdje sam sanjala samo ujaka Severusa koji odkada se vratio u Hogworts nije samnom progovorio ni riječ.No ti sni su još bili i blagi,sve dok nisu došla ova dva.
-Ludim,Fred,moram ić provjeriti nešto.-rekla sam i odmakla mu ruku,te se ustala iz kreveta.Potrčala sam van,a on zamnom.Uhvatio me za ruku i povukao
-Gdje ćeš?Ne možeš takva nigdje-pričao mi je bezveze.Gledala sam ga kao hipnotizirana.Ja nisam čula njega nego dva muška glasa.Zla ,duboka.Jedan je bio Voldemort.”I have her.Now I control her”Smijeh,smijeh,samo smijeh dok se drugi glas nije odazvao.”She is my daughter,my world...I’ll kill everybody expect her.”Tada mi je sve postalo crno pred očima.Osjetila sam tupi udarac i ništa više.

**Ok piplisi ....evo ga post.Mislim da nije ništa poseban,no morala sam ga objaviti jer cijelo ljeto nisam ništa pisala.Probala sam otvoriti novi blog i prestat sa Giom,ali ne ide.Nemam inspiracije za druge blogove,barem ne ff ili hpff.Dakle Gia još živi.Niki i Daria a.k.a. Nici i Nell sry što vam još nisam komala.Oću sigurno ...budem skoro.
- 10:39 - Komentari (35) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.