Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service Gia Snape

Gia Snape

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

srijeda, 21.05.2008.

...I'll be your hope,I'll be your love....

-Diži se,moramo na doručak inače ćemo ostati i bez kave i bez pite od borovnice-vikala je Nell.Nije mi baš bilo do doručka,ali znala sam da nećemo ići na ručak ,a večere nema jer danas je bal
-Evo idem.-rekla sam i protegnula je
-Accio košulja i hlače-a kad sam vidjela vrijeme vani,prizvala sam si džemper ,trapke i moje čizme na petu,te smo sišle u dvoranu.Na brzinu smo pojele doručak i otišle pred učionicu za OOMS.Nas dvije smo sjele u zadnju klupu.Profesor Lupin je ušao u razred,pogledao prvo u Harrya,zatim u mene,a zatim krenuo predavanje.Danas je bio jako ljut,jer je Harryu oduzeo bodove.(!)Poslije smo imali Travarstvo.Učili smo o posebnoj vrsti ruže.Dormentus Rosus.Tako se zove biljka.
-Djeco,približite se,ali stavite ovo na nos-pružila nam je rupčiće.Starz je iznenađeno gledao u ružu,mogu reć čak sa nekim divljenjem.
-Starz što ti je?-upitala sam ga gledajući ga kako poluotvorenih usta i sanjarskog pogleda gleda u ružu,suzdržavajući se da ju ne poljubi.
-To je normalno kad dečki vide tu ružu.Zbog takvog učinka je ova ruža i rijetka.Ona izaziva prividnu zaljubljenost kod muškog spola.-okrenula sam se i zaista,svi dečki i iz Slytherina i Hufflepufa su bili omamljeni.Primjetila sam kako Lucinda mrko gleda u Draca koji je svakih pet sekundi zalizivao pramen kose.
-Tu ružu su djevojke u srednjem vijeku nosile u kosi kako bi privukle muškarca-objašnjavala je prof.Sprout samo curama.-ali rijetka je još i zbog toga što ona kad pusti miris svakome tko ju omiriši priušti 3 sata spavanja.Zatim ju je pokrila i odnijela.Tada je i zvonilo.Do kraja dana smo imali slobodno.Ayumi,Sihaja,Starz i ja smo otišli u sovinjak da Sihaja napiše bratu pismo,a zatim smo otišli u Sobu potrebe.
-Gdje ćemo?-pitala sam
-Ha?-upita Ayumi
-Soba Potrebe ?Gdje ćemo?-pitala sam opet penjući se gore-btw što je s tobom?
-Jel možemo u šoping jer nisam stigla kupiti haljinu,ni cipele –rekla je Ayumi zacaklenih očiju.
-Pa šta nisi rekla.Idemo.Svi kupujemo,ja častim-uzviknula je Sihaja sva happy skuživši da neće sama morati kupovati.Stigavši do vrata shvatile smo da nam nedostaje Starz.Sve tri smo se mahinalno okrenule dok je on pokušavao umaknuti.
-Starz-jedna riječ je bila dovoljna i on se okrenuo.
-Zar baš moram?Ja imam novu svečanu pelerinu,a vama će biti bolje bez mene-rekao je pokunjeno
-Haha,samo se ti šali.Ideš sa nama-rekla je Ayumi pa smo ga uhvatile pod ruku.Otvorile smo vrata i zabljesnula nas je svijetlost.Stajale smo u Zakutnoj ulici,ali u renoviranoj Zakutnoj ulici kraj trgovine haljina i cipela Fleur Delacour koju je otvorila nedavno. Starz je vidjeo Nell i pobjegao njoj.
-Samo ti idi.Pravi si prijatelj-durila se Ayumi.No na sekund jer je opazila nekog dečka koji je upravo kupovao nove crne cipele.
-Čekaj ,Ayumi-zaustavila sam ju prije nego su joj noge potrčale za komadom.
-Sad je 3.U 8 je bal.Do pola 7 se moramo naći u Medičarnici.Jel ok?-pitala sam vidjeći da se i Sihaja sprema otići bratu koji se pojavio sa vrećicama.Obje su kimnule i otišle.
-Zabavi se danas.Ja znam da hoćeš-reče Sihaja i slatko se nasmiješi.Znala sam da ona pozna tuđe osjećaje pa vjerojatno zna šta priča.I tako sam ja ostala sama.Kako je Sihaja rekla da uzimamo na njen račun ,krenula sam u traženje prave haljine i cipela jer ona koju sam mislila nositi na bal je stara već tri godine.
-Dobar dan gđo Weasly.Fleur se prije godinu dana udala za Billa.-Jel imate nekih haljina svečenih .-rekla sam i ona me odvela do jednog reda gdje su bile haljine sve ljepše od ljepše.
-Imaš vremena ,izaberi –reče mi i ode.Krenula sam u traženje.Prvo sam našla jednu bijelu u struku pripijenu ,na bretele koja se širila do poda.Nije bila loša.Nakon što sam isprobala 2-3 naišla sam na jednu crnu od satena do koljena.Imala je rukave ,ali je bila bez leđa,te je bila posuta sitnim šljokicama.Divila sam se sama sebi.Gledavši se u ogledalo vidjela sam poznato lice .Okrenula sam se ,a on je samo rekao :
-Predivna si-rekao je Fred stojivši naslonjen na neku stolicu.
-Tu da uzmem?-pitala sam ga
-Definitivno.Izgledaš kao princeza.-rekao je.-Promatram te otkad si ušla i ta ti najbolje stoji.
-A sad si me našao špijunirat-rekla sam spremajući haljinu i cipele u vrećicu.
- A moram kad si mi lijepa.Za ispriku te vodim na jedan kolač od jagoda prelivenih bijelom čokoladom-nisam mogla odbit jer mi je to najdraži kolač.Vrijeme je prošlo kao u trenu ,a meni se ostajalo sa Fredom u Zakutnoj.
-Ćao golupčići-reče Sihaja.Sa njom su bili njezin brat,Nell ,Ayumi i Starz
-Idemo?-pitala je Nell.Pogledala sam u Freda koji je plaćao piće i kretao pomoći Fleur sa robom
-Fred?-uzviknula sam dvoumeći se da li da ga zovem na ples ili ne-ostali su već izašli.
-Gia ,želiš li biti moja pratilja na plesu?-preduhitrio me.
-Naravno-rekla sam mu i pobjegla prije nego se usudio poljubiti me.Ne bih si to nikad oprostila da me poljubi.Imam dečka i to ne bi bilo pošteno.Ali James nije bio tu,a Fred me počeo privlačiti.Negove šale i osmijeh su tjerali i duhove da se oraspolože.
-I ?-upitala je Ayumi kad sam izašla
-Šta I?-pravila sam se luda
-Jesi pristala?-pitala je Sihaja.
-Naravno.Vi ste znale da će me pozvati?-pitala sam silazeći dolje
-Da.Pitao nas je za pomoć i mi smo rekle da ćemo te dovuć u Sobu Potrebe.Vidiš sve je dobro ispalo.-smijale su se obje vidjeći moju grimasu kad sam čula da su sve namjestile.
Otišla sam u spavaonicu i počela se spremati za bal.U tom trenu je ušla Alexandra,a iza nje Leah.
-Ej vas dve.-pozdravila sam ih,a onda se sjetila da Leah nije bila duže u dvoru i da je malo čudna.
-Leah gdje si bila?-pitala sam gledajući njezino blijedo lice i krvave oči.
-Pričaće kasnije,došle smo samo po neke stvari pa moramo ić.-rekla je Alex i njih dvije su odjurile.Nije mi bilo jasno,no bilo me briga.Alex je i tako stalno izostajala ,a Leah nisam vidjela duže vrijeme.U 19:45 je bilo sakupljanje.Noć je bila prohladna,ali meni nije uopće bilo hladno.Obula sam moje crne sandale na petu i kopčanjem oko gležnja,onu crnu haljinu te sam skupila kosu ,ali su moji plavi pramenovi padali skroz do struka.Dolje su me čekale Nell,Nessa,Ginny,Ayumi,Sihaja i Nic.
-Niki kako je Hermy?-pitala sam čim sam ju ugledala.
-Oporavlja se .Za nekoliko dana treba izaći.-rekla je sva nervozna.
-Pa sa kim idete?-pitala je Ginny koja mi se nešto proljepšala od zadnjeg sastanka.
-Gia sa Fredom,ja sa Silasom,Ayumi sa onim likom iz Medičarnice,Nessa sa Deanom a Nell sa Starzom-nabrajala je Sihaja odjevena u tamnoplavu haljinu na bretele.-ti?
-Sa Harryem-rekla je Ginny i počela se smijati-pa Gia otkud ti sa Fredom?
-Duga priča-rekla sam vidjeći da se približava.Za jednog nestašnog dečka za kojeg sam očekivala da će se obući u svom stilu,on je došao u crnom smokingu i najvećim osmijehom na licu dok mu je plava kosa bila ukroćena i mirno je stajala.
-Your prince is here.You are beautiful-rekao je svojim britanskim naglaskom koji sam ja obožavala.Nasmiješila sam se i pošla sa njim u dvoranu.Primjetila sam Plameni Pehar u kutu dvorane koji će izgleda biti postavljen tek iza veljače kad ostale škole budu došle.
-Čekaj me tu,a ja idem po punč-rekao je i brzo otišao.Sada sam se tek sjetila Jamesa.Pa i on će doći.Bilo mi je drago.Iako sam na balu sa Fredom,još volim Jamesa.Zato nisam osjećala nikakvu grižnju savjest kad me je Fred uzeo za ruke i poveo da plešemo.Ni kad me je nježno zagrlio,a ja sam držala svoju glavu,nisam ništa osjećala.
-Gia ,želim i reći da si prelijepa i briga me što imaš dečka,ali ja moram ovo učiniti.-rekao je i poljubio me.Gledala sam u njega kao da sanjam ,a onda me opet poljubio i ja sam pustila da me ljubi i uživala sam.Činilo se kao vječnost...
I’ll be your dream
I’ll be your wish
I’ll be your fantasy
I’ll be your hope
I’ll be your love
Be everything you need
I love you more than every breath
Truly,madly,depply do

Čula sam baladu koja mi se uvlačila pod kožu,zajedno sa njegovim poljupcima.Tada sam se sjetila Jamesa.Ne ne smijem!Otrgnila sam se i pobjegla prema gore.Jedna cipela mi se izula dok sam trčala,ali nisam se htijela vraćat po nju.Nisam htijela da vidim da li me on prati i nisam htijela mu sresti pogled.Utrčala sam u društvenu i sjela u naslonjač kraj kamina.Moja kosa je bila rasčupana,a maskara se razlila od suza.Obrisala sam ih i razmišljala o onome što sam učinila.Čula sam korake.Mislila sam da je Fred,ali ovi su bili polagani i tajanstveni.U zraku se osjetio miris zime i borova.
-Gia??-rekao je i ja sam se okrenula.


****Novi post.Weeeeee.Nadam se da vam nije kratak jer meni je u Wordu preko 3 strane.Meni je zanimljiv,a vi odlučite.Bit će novih likova.****

U sljedećem poglavlju:dva nova muškarca u Giinom životu,što se dogodilo Snapu,što će biti sa Giom i Fredom ,gdje će provesti praznike i novi sastanak DA.Saznajte sve u novom poglavlju
- 16:09 - Komentari (29) - Isprintaj - #
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

ponedjeljak, 12.05.2008.

***Nema šale sa plavušama***

Bližio se božićni bal i kraj prvog polugodišta.Snape se još nije pojavljivao kao ni Dombledoore.Još sam imala noćne more od onog događaja ,ali su mi prijatelji pomogli da to sve riješim.Nakon doručka sam otišla na jezero gdje su me čekali Starz,Ayumi i Sihaja.
-Ćao društvo,šta se radi?-upitala sam uguravši se između Starza i Sihaje.
-Ma pokušavam napisati zadaću iz čarolija,a njih dvije brbljaju o nekom učeniku što treba doći na raniju razmjenu-reče Starz.
-Okani se toga,ja ću ti je napisati kasnije-rekoh mu-a tko to treba doći ranije.
-Ne zna se-rekla je Sihaja okrećući glavu u stranu da joj vjetar ne piri-samo piše u knjižnici pod obavjesti da dolazi učenik ranije na razmjenu;ne piše ni kada,ni tko,ni odakle je.
-Idemo mi bolje u društvenu za sve domove?-pitala je Ayumi koja je drhtala od hladnoće.Svi smo se složili i požurili.U društvenoj su sjedili Nell i Nessa raspravljući što će obući za božićni bal.Straz je odmah poljubio Nell,zagrlivši ju oko vrata.
-Nessa jel znaš možda gdje je Draco?-upitala sam
-Ne znam,ali znam da je moj otac jako ljut jer Draca traže dementori jer je skoro ubio Hermionu
-Kako je ona?-upita Nell.
-Loše,u komi je i to sve zbog tvog brata-progovorio je netko sa suprotne strane.Tamo je stajala djevojka duge plave kose i rasplakanih plavih očiju.
-Slušaj Nic,žao mi je,nisam ja kriva,ni ja ga ne podnosim-rekla je Nessa tužno,zagrlivši ju.Kasnije kad se smirila upoznala sam se sa njom .
-Nic ili Rosie.Kako hoćeš-rekla
-Gia-
-Slušaj Nic,žao mi je zbog Hermy ,pokušala sam joj pomoć,ali nisam mogla-pokušavala sam se na neki način ispričati iako nisam imala zbog čega.-Mogu s tobom sljedeći tjedan u posjet?
-Naravno-rekla je .Čuli smo neku svađu.Nell se nešto prepirala sa Starzom i tada je jedna knjiga odjetjela ravno nekom Rawenclavu u glavu.Gledali smo otvorenih usta što se to zbilo.Klinac je počeo plakati,a Nell je pobjegla u WC.
-Što je to sada bilo.-pitala je Nic
-Idem razgovarati sa njom-reče Starz
-Ne pusti mene,mislim da znam o čemu je riječ.-rekla sam i potrčala za njom.
Kako sam mrzila trčati u uniformi.Jedva sam stigla do Wca na 2.katu gdje je boravila Plačljiva Murtle i sada Nell.Sjela sam ispred srednjih vrata i odahnula.Čovjek se umori trčeći i usput držeći uniformu.
-Nell,jesi ok?-pitala sam.Murtly je ispuštala one svoje glupe zvukove smijući se.
-Ja sam zrela za Sv.Mungo.Kako sam mogla pogledom maknuti predmet?-vikala je
-Razumijem te u potpunosti.-rekla sam ali je vikala da nije kako treba
-Znaš ja sam jednom zacjelila rane jednorogu bez ikakvih lijekova i trava.Isto sam mislila da sam luda ali sam onda našla pisma.-rekla sam.Otvorila je vrata i upitala:
-Zar nisam jedina?O,Gia,tako mi je drago da nisam luda.Našla sam pisma tog Saylera i moje mame i onda sam osjetila da mogu pomicati stvari kad sam ljuta.-rekla je i obrisala suze.
Došao je i prosinac.Vrijeme je jako brzo prolazilo.Sihaja je stalno bila sa dečkom,Nessa u shopingu,a Ayumi i ja smo stalno bile u knjižnici.
-Trebamo danas imati DA-rekla je tiho jer je bilo još ljudi.
-U koliko?-pitala sam čitajući neku knjigu o vampirima
-Osam,ispred Sobe Potrebe-rekla je i otišla na sat .Imala je Skrb,a ja sam imala slobodno.Šetala sam knjižnicom i naišla na knjigu:„Marauders-upoznajte ih.”
Listala sam .Na prvoj stranici je bio dečko crne ,razbarušene kose ,plavim očima i naočalama.U ruci je držao metlu i veselo se smiješio.Ispod njegove slike pisalo je:James Potter:Gryffindor,tragač i neregisrirani animagus.Okrenula sam drugu.Bio je naslikan dečko isto crne ,ali urednije kose sa velikim crnim očima.Kraj njega je stajao veliki crni pas,a ispod slike je pisalo:Sirius Black ,Gryffindor i neregistrirani animagus.Na sljedećoj je bila naslikana Zabranjena šuma,jezera i iznad pun mjesec.Kraj drveta je stajao dečko spuštene plave kose,u malo povećoj košulji ispod koje se nazirala crveno-zlatna kravata ,a na crnoj košulji je bio grb lava.Hlače su bila poderane sa stane,dok su cipele bile blatnjave.Ispod slike je pisalo: Remus Lupin-Lunac.Neregistrirani animagus.Na sljedećoj strani se smiješila djevojka prelijepih zelenih očiju i crvene kose:Lily Evans-kasnije Potter-najpametnija djevojka svoje generacije.Bila je to poprilično mala knjiga,a više bi se moglo nazvati album.Čim sam ju zatvorila Harry je dotrčao do mene.Knjižnica se već bila ispraznila,samo sam ja ostala,spremajući se za Aritmaciju.
-A tu sam ju ostavio!-uzviknuo je-nisu ju valjda prelistala!?
-Jesam i prelijepa je.Tvoja je ?-pitala sam ignorirajući njegovu ljutnju.
-Hvala i molim te da ubuduće pročitaš čija je.-opet je bio drzak.Krenuli smo van iz knjižnice na sat Aritmacije i usput smo počeli pričati o osobama iz knjige.
-James i Lily su moji roditelji.Možda ti je poznato da je tvoj ujak bio najbolji prijatelj moja mame dok ju nije nazao mutnjakušom.-rekao je.Taj dio nikad mi nije ispričao.
-Sirius je moj kum.....ali sada je u bijegu,Remus je njihov najbolji prijatelj ,ali Remusa znaš.On nam predaje OOMS-sada se malo smirio.
-Mama ti se zove Lily Potter?-pitala sam gledajući opet u knjigu koju sam mu otela iz ruke.
-Da ,a djevojački Evans.Moj tata ju je stalno zvao Evansica-počeo se smijati,a meni je sinulo da se i moj dečko preziva Evans.
-Da li imaš braće ?-pitala sam.
-Ne..jedinac sam-
Nisam mu htijela ništa govoriti za Jamesa,jer je to možda slučajnost.Stigavši do učionice,sjela sam kraj Sihaje i ,a kad sam se okrenula iza mene je sjedio –Draco Malfoy.
-Di si mala?Jel bilo hladno?-došlo mi je da mu opalim šamar
-Profesore pa jel nije on u Askabanu?-uzviknula sam prekunuvši profesora
-Mrs. Snape,kakva je ovo šala?-pitao je sasvim mirno dok su se Draco ,Goyle i Pansy smijali kao ludi.
-Pa skoro je ubio Hermionu Granger .Znate,djevojka kuštrave kose,toplih očiju i najpametnija je na školi.Pa čak i od vas-sada sam vikala jer sam vidila da profesorima to ništa ne znači.
-Mrs Snape ,ako je Severus vama neki rod ,ne znači da se smijete tako ponašati.Mr Malfoy je nedužan,on je te večeri bio sa svojom djevojkom Lucindom Lockhart.Zaslužili ste kaznu.Idite sad ravnetelju da vam odredi kaznu jer Severusa nema.-završio je ,štapićem otvorio vrata i okrenuo se nazad predavanju.Nici me gledala suznih očiju,dok mi Sihaja uputila „vratićemo mu plavuši”pogled.
Prije nego sam otišla ravnatelju otišla sam u spavaonicu i presvukla se,te zatim mirno otišla u ravnateljev ured.
-Izvolite Mrs Snape.-rekao je sjedeći u svom naslonjaču iza kojeg su bili portreti svih dosadašnjih ravnatelja.Gore na polici me gledao Razredbeni klobuk.Ravnatelj mi je uputio upitni pogled iza svojih naočala u obliku polumjeseca
-Zaslužila sam kaznu na Aritmaciji,pa sam došla po nju.-naravno da ju nisam ni mislila odraditi,ali primjetila sam da je ravnatelj nekako čudan.-gdje ste bili ovih dana?
Nije znao što reći,nešto je mrmljao ,a onda se izvukao time da ne zapitkujem.
-Dobro ,da vam odredim kaznu-počeo je.-kupit ćete smeće oko jezera,saditi drveće i to sve u noći punog mjeseca do kraja zime.-završio je i potjerao me van.
-Nije pošteno -mislila sam.To nije bio pravi ravnatelj,ali morat ću odraditi jer tko će mi vjerovati da je netko uzeo Višesokovni napitak i preobrazio se u ravnatelja.Krenula sam prema jezeru gdje su me ovo troje već čekali.


Napokon post.Nadam se da vam se sviđa post i da nije kratak.Iskreno,meni nije nešto.Komajte
- 15:08 - Komentari (12) - Isprintaj - #
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service

petak, 02.05.2008.

***7.poglavlje***

Hermiona je još plakala idući ispred mene van dok je Draco poprimio neku čudnu facu kao da će se pretvoriti u čudovište.Usta su mu bila nakrivljena od bijesa,oči crvene od plača ili isto bjesa,ko će ga znati.Ja sam samo šutjela.Naši štapići su ležali u njegovim modrim rukama.Ruke su mu bile plave kao da ih je držao pod ledom sat vremena.Hermiona je plakala cijelo vrijeme.Smeša kuštrava kosa koja je bila svezana ,sad se odvezala i raspustila se.
-Draco molim te,nemoj.Što ti je?-pitala ga je žalosno ga gledajući u oči.Znala je da ne može izdat Armiju jer nas je ona upravo zaštitila od opasnosti izdaje.Pokušala sam ga primiti za ruku no on ju je uzeo i okrenuo u suprotnom smjeru.Osjetila sam kako mi kosti pucaju.Vrisnula sam od bola.Potom je uperio štapić u nas i klimanjem glave pokazao da idemo prema izlazu Hogwortsa.Bio je mrkli mrak.Veliki sat je otkucao ponoć,ali sam prepostavila da društvance još slavi.Bio je petak.Ruka me je strahovito boljela.
-Gdje nas vodiš-opet je Hermiona pokušala pričati sa njim.Ovoga je puta progovorio
-Vodim te da te kaznim jer si prekinula samnom.Neće mene mutnjakuša zezati.-rekao je nekako izobličenim glasom-a tvoja mala prijateljica će gledati.
Odveo nas je na metlobojsko igralište,uzeo neko uže i svezao me da ništa ne pokušam.Hermiona je suznih očiju ,stajala na pola ogromnog igrališta.
-Lažljivice jedna.Nikad me nisi ni voljela.Platićeš za to.Crucio-viknuo je a Hermiona se previjala od bolova.Vrištale smo obje.Ona od bolova,ja da dozovem pomoć.No pomoći nije bilo.Mučio ju je nekih sat vremena.Suze su mi se počele slijevati.Zašto je takav?Mali umišljeni bogataš je navikao da bude sve po njegovom.Nisam se mogla odvezat,a ona nije mogla trčati.Svezao joj je noge i ruke.
-Hoćeš joj?Kako je to dobar osjećaj tako vidjeti nekog da pati.-vikao je sve glasnije i glasnije.Zatim ju je odvezao i ostavio par minuta da sjedi,te je prišao meni.
-O ,Gia gdje je ujko?Ha?Pobjegao da te ne gleda izrode jedan.Sve mi je rekao prije nego je otišao.Mrzio je tvoju majku jer je su joj sve dopuštali.Bila je mlađa,ljepša,pametnija.No najviše ju je mrzio jer ga je odala da se druži sa Potterovom majkom.-pričao je bez prestanka dok sam plakala.Nastavio je:
-Kada si se ti rodila,ona je znala da će umrijeti.Tada je ona njega preklinjala za pomoć.Da odgaja njezinu nasljednicu koja će preuzeti mjesto smrtonoše...tj.najmoćnije smrtonoše,desne Voldemortove ruke...njezino mjesto.Mrzio te je kao i nju.Ista si ona.-pričao je i pričao .Potvrdio je samo ono pismo
-Crkni Malfoy-vikala sam na njega i pokušavala se odvezati.On se samo smijao i još jednom bacio Crucio na jadnu Hermionu.Ležala je bespomoćno na hladnoj zemlji.Tada ga je bacio i na mene.Jednog,dvaput.Snijeg je počeo padat.
-Sada žurim ,a vi ostanite tu i smrzavajte se.-rekao je pomao sarkastično,okrenuo se i odletio na metli.Još sam bila svezana,a postajalo mi je hladno.Snježilo je sve više,a ja sam imala samo trenerku i majicu na bretele.Drhtala sam ,dok mi je glava pucala.Polako sam digla glavu i tražila Hermionu.Ležala je na suprotnoj strani potpuno bespomoćna i bez svijesti.
-Hermiona-pokušala sam govoriti ali nije išlo.Osjećala sam kako mi se noge oduzimaju.Pao mi je mrak na oči više se ničega ne sjećam.

-Fred,vidi jel ono Hermiona?-čula sam dobro poznat glas.Otvorila sam oči i vidjela skupinu dečkiju sa metlama kako žure u smjeru gdje je Hermiona ležala.Čula sam i Harrya kako viče da je nose u bolesničko krilo.
-Fred,Harry-tiho sam vikala jer nisam mogla,a zatim sve glasnije i glasnije.
-Fred,George,Harry,Nell...pomozite-vikala sam dok sam osjećala kako mi se konopac urezao u šake.
-Gia..Gia-čula sam Freda kako me viče i tada ih vidjela kako trče.U zadnje vrijeme dok su me mučile depresije i tuga,Fred mi je pomogao svojim šalama i savjetima i postali smo pravi prijatelji.Došli su i jedva me odvezali.Pala sam na zemlju jer nisam mogla stajati.Kosa mi je bila mokra od snijega,promrzla sam i bila sam sva plava.Mutio mi se vid,hvatala me nesvjestica,ali sam se trudila da ostanem na svijesti.Pogledala sam u nebo.Tamo je sinoć odletio.Možda svome tatici ili čak Snapeu da mu kaže kako je cijelu noć mučio kćer one koja mu je zagorčala život.
-Ne mogu stajati-glas mi je drhtao i tada me Fred uzeo u naručje.Osjetila sam toplinu i bilo mi je lakše,ali ruke su me strašno boljele.Ne opet nesvjestica.Prije nego sam zatvorila oči čula sam da izgovaram:
-Malfoy je kriv.-i nastala je tišina.

***********U to vrijeme u Durmstangu*********
-Diži se lijenčino.Na vježbe van-vikao je Karkaroff obučen u tamnosmeđu bundu.James se digao bez riječi,ali je kipjeo od bijesa.Jednom će pobjeći odavdje,mislio je.Visok,tamnoput dečko,zelenih očiju obukao se toplo i otišao u Sobu Potrebe.Bila je to prostorija sva u crnom sa samo jednim tračkom svjetlosti.Tu su učili OOMS.-ali po Karkaroffovoj teoriji.Oni su obučavani da budu Voldemortovi vojnici ,sljedbenici.Kad je sat završio,James je pobjegao na jezero.Tamo je bila jedna pećina koja se prikazivala samo onima koji zbilja trebaju pomoć.Ušao je u nju sa lakoćom.Išao je tamo zadnjih par dana,jer se brinuo.Zbog mene,zbog škole,zbog Tromagijskog Turnira...ali bilo je još nešto ,samo nije predosjećao šta.Snijeg je padao kao i u Hogwortsu,a on je u pećini čitao Giino pismo.Kako mu je nedostajala.U svibnju kreću tamo i napokon će ju vidjeti.No on je predosjećao opasnost.Odlučio je otići ranije.

*****************U Hogwortsu****************

-Budi se!-čula sam Sihajin glas.Otvorila sam oči i vidjela Sihaju,Starza, Freda ,Nell,Nessu i Ayami kraj mog kreveta.
-Kako si ljepotice?-upitao me Fred.Sad sam tek shvatila šta se desilo i zašto tu ležim.
-Fred ,bilo je grozno-viknula sam i bacila mu se u zagrljaj.Osjetila sam njegove ruke oko struka i bilo mi je nekako toplije.Potom sam zagrlila i ove druge.
-Ayami!-bacila sam joj se u zagrljaj kad sam ju vidjela.-otkud ti ovdje.Ayami je moja best frendica od 6 godine.Družile smo se do polaska u školu,ali smo se čule putem sova.
-Prebačena sam u Hogworts prije par dana,ali nisam znala da si tu,već mi je James javio ,kad sam poslala pismo tamo.Kad sam te krenula tražiti,tj .danas vidjela sam Freda i društvo kako te nose u bolesničko krilo.
-A Hermiona?-upitala sam
-Hermiona je u Sv.Mungu,teže je ozlijeđena-rekla je Nessa
-Kako se to dogodilo?-upita me Starz.
-Kad si me zatekao tamo u sovinjaku....rekla sam da ću ostat još.Ispričala sam kako je došao Draco sav lud i izobličen i odveo na metlobojsko igralište.Mene je zavezao ,a Hermionu mučio Cruciom.Više nisam mogla,suze su mi potekle.
-Oprosti,ne mogu više-rekla sam ,obrisala suze i digla se iz kreveta.
-Ma gdje ćeš?-upita me Fred,zadržavši me rukom.
-Moram poslati pismo u Durmstang-rekla sam i maknila mu ruku.Vidjela sam da je malo ustuknuo,ali niko mi nije dao da izađem iz kreveta,jer sam još bila slaba.
Nakon tri dana ,Madam Pomfrey me pustila.Razmišljajući o svemu što se dogodilo ,krenula sam u Veliku Dvoranu na doručak.Tada sam se sudarila sa nekom osobom.Podigla sam glavu i vidjela da je to Lucinda.
-O Lys,sorry-rekla sam
-Platićeš mi zbog Draca-samo je to rekla i otišla


*/*Nadam se da vam se sviđa post.Ubacujem Strarza i Ayami kao best frendove i spominjaće se u svakom postu.Također mi treba i jedan negativan lik.*/*
- 14:13 - Komentari (25) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.