Slomljeno srce

nedjelja, 03.10.2004.

Vratila sam se od vana. Bila sam s Njim. Skoro da ga nisam prepoznala. Jako mi se promjenio i neznam jel na bolje ili na gore...mislim na bolje definitivno. Mogu reći da mi je bilo super...osjećala sam se odlično i cijelo vrijeme sam ga htijela zagrliti i ne puštati...ali nisam uhvatila trenutak...nije ga bilo. Otvorila sam temu nas ...malo smo se zakačili jer sam ja rekla da nisam zaljubljena...on me samo značajno pogledao i rekao kao da nije niti on. To me pogodilo...a nisam ni razmišljala da jem ožda i njega moje. Pa sam malo zabedirala. Rekla sam mu da sam u Osijeku...nije nikako reagirao i činilo mi se kao da mu je svejedno. Nema veze.
Rekao je kako je on htio da sve krene sa mnom polako ispočetka...a ja sam morala vaditi pitanja iz prošlosti.
Ako ovaj tekst nema smisla i ako fale neka slova to je zato što sam malo popila i jedva razmišljam, ali sve je ok.

- 01:31 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>